Ga naar inhoud

nervous : 30 augustus 2017 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben 38 jaar en heb 3 kinderen borstvoeding gegeven en na elke keer werden ze wel wat kleiner/slapper. Allemaal nog te accepteren. Nu na de laatste keer borstvoeding zijn mijn borsten helemaal leg. Net een paar theezakjes. Dit is voor mij echt het moment geweest om te besluiten tot een borstvergroting. Ik voel met niet vrouwelijk, dit zijn geen borsten! Vroeger had ik een B cup maar wel mooie borsten. Nu een A cup maar dus helemaal leeg. Een bh of bikini kopen is een totaal drama, er is maar 1 soort bh die ik pas, alle andere bh's staan helemaal open aan de bovenkant omdat ik geen vulling heb. Maar het ergste is nog als ik me omkleed, dus wordt er minstens 2 keer per dag mee geconfronteerd. Ook constant kijken of mijn bh nog goed zit etc. En dan hebben we het nog niet over het effect in de slaapkamer....

 

Ik ben dus al op consult geweest bij dr. van Tits van de Velthuiskliniek. Had hem op een aantal filmpjes gezien op tv en kreeg daar een goed gevoel bij. Bij de pas sessie zijn we gekomen tot een 300cc. Maar nu natuurlijk de onzekerheid of dat te klein of te groot is of gewoon goed. Het ging een beetje als een sneltrein aan me voorbij dat eerste consult. En hoe lastig om dat ineens te beslissen want alles lijkt groot als je niets hebt. dr. van Tits vond 300cc wel bij mijn lichaam passen (of zeggen ze dat altijd?) Ik mocht in ieder geval niet te klein want anders zou ik nog slappe borsten houden. 

 

Ik ben zo benieuwd hoe straks mijn borsten eruit zullen zien, kan er gewoon geen beeld van krijgen. Ja in een shirtje zie je dat, heel mooi, maar hoe ziet dat er nou uit zonder shirt? Mijn operatie gaat als het goed is in september plaatsvinden (nog niet definitief ingepland).

 

Ik zou graag met mensen in contact komen die in hetzelfde schuitje zitten, dus helemaal lege borsten en wat daar dan het eindresultaat van is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @nervous,

Welkom op het forum..:D

Ook ik ben in het velthuiskliniek geweest, mijn eerste BV dan , toen kreeg ik 310CC, ik ging ook van niks naar een 75E. Lijkt groot maar valt in het echt mee hoor... als je wil kan ik je toevoegen in mijn album

Ik ben nu 12 weken geleden geopereerd door Dr. Van Tits.. echt een hele fijne man die de tijd voor je neemt.. 

dus je bent in goede handen. 

ik heb nu met mijn wissel 440cc gekregen. 

Ik ben 1.70 en ik weeg 59 kilo.. ik weet niet hoe groot jij bent en of we qua postuur overeenkomen maar je kan iig kijken hoe mooie boobies dr. Van Tits maakt, tenminste dat vind ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha , oh da is maar een beetje kleiner... hihi..

ik had kapselvorming graad 4, dus hele harde borsten en pijn eraan en misvormt ook eigenlijk... 

kun je mocht je interesse hebben teruglezen bij mijn eigen discussie 

ik zal je toevoegen aan mijn fotoalbum... 

Heb je ook al een datum voor je operatie?? en ik neem aan dat je nog een consult hebt toch? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het gevoel ... je eigen zo niet meer vrouwelijk voelen na een stel kinderen en borstvoeding geven :wacko:

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd.

Ik heb 325 cc rond dual plane laten plaatsen. 

Ik had een 75B ( maar miste wel volume in de boven borst)

Ik ben 1.70 en 58 kg  .

Ben heel blij met het resultaat. 

Zou eerst ook voor 300 cc gaan, maar op laatste moment toch gekozen voor iets meer. 

En geen seconde spijt van.

Het lijkt veel maar dat valt echt alles mee hoor.

Ze slinken nog zoveel na de operatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie wat vervelend zeg! en dan moet je alles weer overnieuw doen (en dubbele kosten?...)

En toch maar voor groter gegaan dus.

 

Ik kan volgens mij nog niet in jouw fotoalbum. Ik ben van plan om het in september te laten doen, dan kunnen mijn kids naar mijn ouders, leek me wel handig...

 

Ik denk dat ik nog maar een pas sessie ga doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei nervous:

@Manueeltje 

 

mm en jij had al een b cup dus bij mij zou het dan toch minder worden denk ik. Heb jij foto's van voor de operatie? Ik zou graag het verschil zien...

Ja heb ik maar stuur ze alleen via pb als je dat goed vind. ( plaats geen bloot foto's rechtstreeks op het forum of in een album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei nervous:

@Wuppie wat vervelend zeg! en dan moet je alles weer overnieuw doen (en dubbele kosten?...)

En toch maar voor groter gegaan dus.

 

Ik kan volgens mij nog niet in jouw fotoalbum. Ik ben van plan om het in september te laten doen, dan kunnen mijn kids naar mijn ouders, leek me wel handig...

 

Ik denk dat ik nog maar een pas sessie ga doen

Ja ik wilde ze wel iets voller maar moest sowieso meer in omdat het kapsel wat eruit gesneden wird ook opgevuld moet worden hè. 

 

Tja en alles weer opnieuw ik had ze al 15 jaar hè dus nu passen ze weer mooier bij mij lichaam en ze zijn zacht en ik heb eindelijk mijn spleetje :45:

ikheb je toegevoegd. 

6 juli heb ik mijn afspraak bij dr van Tits voor laatste controle. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum en begrijp er nog even niet zoveel van... maar ook ik heb na jaaaaren van twijfel en ook geld sparen haha, eindelijk de knoop doorgehakt en 26 juli is het zover: mijn borstvergroting bij het Velthuiskliniek (dhr van tits) 

ik ben 26 jaar, 1,65 en 66 kilo en ik heb nu een kleine a cup. Twijfel mega erg over het aantal cc.... Na consult tot 390 cc gekomen maar ben bang dat dit veel te groot en onnatuurlijk zal uitzien (dat ik het wel mooi vind met kleding maar naakt te groot en neppig). Heb komende woensdag een nieuw consult dus dat is wel fijn. Denk nu aan bijv 300 cc..... Is we een mogelijkheid dat ik wat fotos kan zien van boobies met prostheses rond de 300 cc? 

 

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei nervous:

Hoi,

 

ik heb volgende week ook een extra consult bij de Velthuiskliniek met 3d simulatie, dat is ook iets voor jou daar zou ik ook om vragen. Krijg je toch een beter beeld lijkt me.

 

groetjes

 

Ja zal ik zeker om vragen! Komende woensdag heb ik een nieuw consult met ook dhr van Tits erbij... word gek van het getwijfel terwijl ik de 390cc bij het passen echt super vond. Toch bang dat het bloot te flink wordt... moeilijk he?!?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA ik vind het ook echt lastig. Heb 300cc gepast maar ga nu ook 345cc passen. Met kleren aan is alles eigenlijk mooi als je van niets af komt. Daarom ben ik blij met de 3d sessie... ik zou er wel eerst even voor bellen want het staat nog in de kinderschoenen geloof ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben vorig jaar juli geopereerd door dr v tits. Een hele fijne man die luisterd naar je wensen en mooie boobies kan maken. 

Lijkt me wel fijn zo'n 3d sessie....dat hadden ze vorig jaar nog niet. 

En inderdaad gewoon nog een keer passen als je twijfelt. Je mag zoveel passen als je wil. En niet vergeten een foto ervan te maken..voorkant en zijkant..anders sta je buiten en weet je het al niet meer precies hoe het eruit zag. Veel pasplezier alvast.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ook ik ben door dr van Tits geopereerd afgelopen maart. En ind hele fijne arts en leuke man die goed luistert. Ik geb volgens mij voor mijn operstie 3 gesprekken gehad met hem omdat ik zo twijfelde over de maat etc. 

Geen enkel probleem ook bij hem. 

Veel pas plezier. Ben benieuwd. 

X z 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

 

Mijn operatiedatum is bekend: 30 augustus 2017. Nog 2 weekjes dus.... ik heb inmiddels een 3d sessie gehad maar dat viel me eigenlijk tegen, staat nog behoorlijk in de kinderschoenen bij de Velthuis kliniek. Zo veranderen je tepels niet mee in de simulatie (alleen krijgen je borsten meer volume). En bij mij hangen mijn tepels ook dus.... maar ik heb toch gekozen uiteindelijk voor 345 cc. Volgens mijn begeleidster kan ik dat best hebben en ze zei als je twijfelt dan kun je het beste de grootste maat kiezen.

 

Hoe verplaats ik mijn topic naar operatieverslagen want dat krijg ik dus echt niet gevonden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.