jeda Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Hallo allemaal, Kleine voorstelronde ben een moeder van 3 prachtige kinderen en een aantal jaren geleden heb ik dit hele forum afgezocht voor info en zo onvoorstelbaar veel topics kunnen lezen.. en me daardoor ook goed kunnen voorbereiden toendertijd om een bv te laten doen .Contact gehad met de chirurg adviezen etc maar helaas is t toen niet door gegaan . Ik denk dat de tijd er nog niet goed voor was of misschien ikzelf toch te bang en onzeker want het is natuurlijk niet niks.. Nu na zoveel jaren ben ik weer terug op t forum heb ik opnieuw een consult gehad en ben ik nu druk aan het regelen of ik alles kan combineren met werk,kids etc.. voor de dag dat het zal gebeuren .. wel bij een andere chirurg reden hiervoor is.. het scheelt een aantal uren qua afstand en ik las goede recensies over hem en het voelde goed!! Maar man o man wat is het spannend hoop zo dat het allemaal goed gaat want ben echt een angsthaas wat dat betreft .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Hoi hoi Welkom terug!! Je gaat deze keer dus bij dr. Straten! Mag ik vragen wanneer je precies aan de beurt bent, dan zetten we dat ook nog in je titel erbij Veel plezier met aftellen nu het écht gaat gebeuren!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 @best_boobie jaaa eindelijk super spannend.... en deze keer dan idd bij straten ipv de andere chirurg toendertijd. Als het goed is in juli maar moet hem nog even vastzetten. Alles is geregeld nu nog even een telefoontje Naar de Kliniek om de optie vast te zetten in het echt .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 22 uur geleden zei jeda: @best_boobie jaaa eindelijk super spannend.... en deze keer dan idd bij straten ipv de andere chirurg toendertijd. Als het goed is in juli maar moet hem nog even vastzetten. Alles is geregeld nu nog even een telefoontje Naar de Kliniek om de optie vast te zetten in het echt .. Super!! Oke, laat maar even weten als je een datum hebt, tag je ons maar ff xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Spannend @jeda! Wel super cool van je dat je het nu echt gaat doen. Ik ga ook bij dr Straten omdat ik daar ook veel positiefs over hoorde. Ik ben 17 juli aan de beurt...misschien jij ook wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 @Alyssa de datum vandaag vastgezet ik ben een week eerder dan jou aan de beurt. Spannend hè. Ben jij ook zo zenuwachtig? @best_boobie 10 juli is de datum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 gefeliciteerd met de datum!!!! yeehahhhh. al mag t van mij in juli wel even wat frisser zijn. OMG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sky__1 Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 @jeda spannend! Ik ga ook bij Dr Straten en ik ben de 26e aan de beurt Wat ga je krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 3 uur geleden zei jeda: @Alyssa de datum vandaag vastgezet ik ben een week eerder dan jou aan de beurt. Spannend hè. Ben jij ook zo zenuwachtig? @best_boobie 10 juli is de datum. @jedaah bofkont dat jij een week eerder al mag haha! Ik vind het ook super spannend maar heb er wel ook heel veel zin in! Heb zo het idee dat Fransje alleen op maandag opereert als ik alle data hoor haha. Nog maar 3 weken voor jou! Leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladymr Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Leuk dat je ook bij Dr. Straten gaat, ik ben zelf ook maandag de 26e aan de beurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 7 uur geleden zei JESSICAD: gefeliciteerd met de datum!!!! yeehahhhh. al mag t van mij in juli wel even wat frisser zijn. OMG Ja mennnn niet normaal hè @Sky__1 @ladymrwel leuk om zo in contact te blijven met alle straten dames . Spannend nog even geduld.. ik krijg 450 dual plane erg benieuwd. @Alyssa ja meeste mensen hebbben een dip op maandag maar ik geloof Frans niet . En ja ik heb er ook heel veel zin in maar vind t ook echt super spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 Wat ik wel heel vervelend vind is die twijfel... van zullen ze niet te groot worden of juist te klein.. herkenbaar of hebben jullie daar geen last van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Herkenbaar. Zeker omdat je zoveel verschil ziet met dezelfde cc's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 20 minuten geleden zei JESSICAD: Herkenbaar. Zeker omdat je zoveel verschil ziet met dezelfde cc's. Ja idd word er helemaal gek van hahha.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip1640 Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Ik denk dat het verschil ook is met wat je zelf van te voren hebt. Althans dat vertelde Frans. Als je zelf een A hebt en 400 cc laat plaatsen word dat minder groot als dat je zelf al een c cup hebt. En die twijfel heb ik ook hoor, hoe zal het eruit zien, ect ect. Wel super veel zin in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 @Pip1640 dat is mij ook idd verteld maar toch vind t super spannend en ben gewoon zo benieuwd.. past t echt wel bij me,kan ik er wel aan wennen.. maar goed dat is gezonde spanning .Het is eigenlijk ook gewoon niet te vergelijken met andere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Gefeliciteerd met je datum Nu aftellen. Ik was ook heel onzeker over het aantal cc's. Heel bang dat ze te groot zouden worden. Advies bij mij was 400 cc maar ik vond dat te veel. ( had zelf 75B) Uiteindelijk gegaan voor 325 cc. Ben nu 8 dagen po , en vond ze super mooi van formaat ( vind ze nog mooi) maar nu de zwelling sterk af begint te nemen denk ik aiii.... had ik maar wat meer gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 @Manueeltje dank je. Ja daarom ben ik ook bang als ik minder ga nemen dat ik na die tijd denk mmmm had ik nu maar.... de twijfel blijft omdat je t niet even 123 overdoet. Wat ik krijg was ook t advies en al ik de pasfoto's zie denk ik ook ja zo klopt maar toch... maar hoe voel je je? Viel t je tegen? Ik zal is even opzoek gaan naar jou verhaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @jeda Ik vond de operatie echt meevallen, ik was er zo zenuwachtig voor. Herstel gaat prima. Weinig pijn gehad , het is alleen wat onhandig omdat je wat beperkt bent in je kunnen . De 1e week moet je gewoon vooral veel rusten. Na de 1e week merk je dat je al wat meer kunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 @jeda succes morgen!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted July 9, 2017 Author Share Posted July 9, 2017 1 uur geleden zei JESSICAD: @jeda succes morgen!!!!! Dank je spannendddddd.... hoe gaat t nu met jou? Al wat beter qua pijn etc nu je wat meer gerustgesteld bent door de dokter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted July 9, 2017 Share Posted July 9, 2017 Succes morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Succes morgen! Of ehhh nouja straks hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 Heel veel suc6 vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 19 uur geleden zei jeda: Dank je spannendddddd.... hoe gaat t nu met jou? Al wat beter qua pijn etc nu je wat meer gerustgesteld bent door de dokter? jaaaa met ups en downs. ben heel depri, wss door die medicatie geen idee. ik ben ook niet tevreden, heb nog het gevoel geen borsten te hebben(???) dan die dikke buik maakt het er ook niet mooier op. wat zal ik blij zijn zoveel weken verder te zijn. maaaarrrr ondertussen zal jij je nieuwe boobies hebben!! gefeliciteerd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.