Ga naar inhoud

Pijn wanneer je gaat zitten, staan of liggen?


Aanbevolen berichten

Hai meiden!

Ik heb in topics gezocht maar kan geen antwoorden vinden dus vraag het even. Als ik ga staan, zitten vanuit lig, of andersom doet het extreem pijn een paar tellen. Alsof alles van binnen scheurt en verschuift, na een seconden of 10 is het minder tot weg naast de normale pijn. iemand hier ervaring mee? Ook zijn mijn borsten extreem warm/heet en mijn borstbeen bizar dik/opgezwollen is dat normaal? Ben gister ochtend geopereerd.

 :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1

De eerste dagen deed bij mij ook alles pijn. Mijn man moest voorzichtig duwen op mijn rug om te kunnen rechtkomen.

In het begin ziet alles er gezwollen uit. Dat warme gevoel heb ik geen ervaring mee, maar ik denk niet dat dit abnormaal is. 

Je bent nog maar 1 dag po.

Alles doet pijn dan. De eerste 2 dagen vond ik een hel. 

Ik ben 14 dagen po en rond mijn borsten ziet het nog altijd blauw. Daarmee wil ik zeggen dat het normaal is dat alles er gezwollen uitziet. Is toch niet niets dat ze gedaan hebben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 nee precies, ik vind het alleen zo vreemd voelen. Gister en vanmorgen had ik dit niet, het is net alsof het van binnen verschuift & dan naar boven of beneden, ligt eraan of ik ga zitten of liggen. Links doet ook écht super veel pijn en rechts valt mee. Het valt me nog mee met wat ik verwachte maar het is zo vreemd. Dankjewel voor je :54:reactie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1

Ik had dat ook dat links meer pijn deed dan rechts. 

De eerste.dag

deed ik een beweging en dacht dat ik een krak hoorde. 

Het is allemaal zo raar. 

Ik ondervind dat het belangrijk was om mijn armen dicht bij mijn lichaam te houden als ik iets deed, anders voelde ik altijd iets waardoor ik in paniek was. Eerste dagen veel rusten en je zal zien stilletjes aan gaat het beter en kan je meer.

Misschien viel het gisteren niet zo op doordat de verdoving nog aanwezig was in je lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten waren de eerste 2-3 dagen super heet! Daarna werd dat minder.

En wat je zegt over dat opstaan  dat het dan ff paar tellen pijn doet.. dat had ik pas vanaf 3 weken tot 6 weken po. Alleen rechter tiet. Wanneer ik op bed lag  en wanneer ik ging opstaan deed het paar tellen extreem zeer maar is nu helemaal weg! Ik denk dat dat gewoon bij het herstellen hoort. Hoop voor je dat dat snel over is! Fijn herstel verder xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Megan1:

Ook zijn mijn borsten extreem warm/heet en mijn borstbeen bizar dik/opgezwollen is dat normaal?

 

Hoi hoi, je bent net geopereerd en wat al eerder is gezegd hierboven..je verdoving werkt langzaam uit. Zou wel moeten verbeteren allemaal de komende dagen maar hou de warmte in de gaten. Als ze extreem gaan opzwellen,hoge koorts gaat krijgen of rode vlekken ziet dan dien je effe de PC op de hoogte te stellen. Veel drinken en uitpiesen dan gaat de rommel en vocht ook snel uit je lichaam. En op tijd je medicatie innemen (wekkertje zetten desnoods) want die vangt de ergste pijn op. 

 

Fijn herstel verder en van harte met je boobs :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik ook wel hoor dan leek het net of mijn litteken elk moment ging open scheuren en ik had dit vooral rechts.. die gloeiende borsten zijn bij mij pas sinds dag 5 beginnen afkoelen het is pas als ze ineens dubbel zo groot worden en of koorts krijgt dat je je zorgen moet maken zei de verpleegster en dan gelijk moet bellen! 

Ik ben nu 8 dagen po en die steken pijn met opstaan is bijna weg bij mij,, nu komen de pijn scheuten af en toe wel in mijn borsten voor maar dit had ik ook bij mijn eerste bv hoort allemaal bij het herstel :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje89 ik dus vooral links, rechts is heel rustig en voelt niet vervelend maar links is een heel ander verhaal, alsof die de pijn & het ongemak van beide heeft zó vervelend! :o Hij is een stuk meer gezwollen dan rechts ook. Heel fijn dat het bij jou nu weg is! Ik moet gewoon nog meer rusten denk ik want heb erg moeite om niet steeds in de rondte te lopen -_- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1 zo herkenbaar. Ik heb denk ik 10 weken links pijn gehad. Rechts ook niks aan de hand en links pfff gek werd ik ervan. Ook mijn borstbeen is daar dikker en dat was al maar nu nog meer. Gelukkih trekt het weg en ksn ik nu alles weer.steeds soms nog steken en misselijk gevoel linker tiet :44: maar ook dat zal wel wegtrekken 

zou me niet Te druk maken ( deed ik ook hoor drukte maker first class:45:) maar echt nergens voor nodig. Geduld is echt alles en rustig aan doen , niks forceren 

sterkte Meis :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Megan1:

@Natje3 nee precies, ik vind het alleen zo vreemd voelen. Gister en vanmorgen had ik dit niet, het is net alsof het van binnen verschuift & dan naar boven of beneden, ligt eraan of ik ga zitten of liggen. Links doet ook écht super veel pijn en rechts valt mee. Het valt me nog mee met wat ik verwachte maar het is zo vreemd. Dankjewel voor je :54:reactie 

Heb het ook als ik van liggen naar zitten ga. Rechts heel pijnlijk. En zit op dag 18. Wordt heel langzaam minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77

Ik heb vandaag echt een dag van. Ik kan al veel zonder pijn. Ben 15 dagen po

 Enkel mijn tepels.zijn zo gevoelig en jeuk dat ik onder die bh  heb. Ik plofte me daar juist in de zetel. Mmm dat deed geen deugd. Het eerste wat ik dacht was. Ga ik echt wel na 6-8 weken terug kunnen gaan lopen ??? En ik mis het nu al zo. Heb jij al gefietst  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Op 16-6-2017 om 22:06 zei Natje3:

@Megan1

De eerste dagen deed bij mij ook alles pijn. Mijn man moest voorzichtig duwen op mijn rug om te kunnen rechtkomen.

In het begin ziet alles er gezwollen uit. Dat warme gevoel heb ik geen ervaring mee, maar ik denk niet dat dit abnormaal is. 

Je bent nog maar 1 dag po.

Alles doet pijn dan. De eerste 2 dagen vond ik een hel. 

Ik ben 14 dagen po en rond mijn borsten ziet het nog altijd blauw. Daarmee wil ik zeggen dat het normaal is dat alles er gezwollen uitziet. Is toch niet niets dat ze gedaan hebben. 

 

Bij mij precies hetzelfde!

beetje vervelend al die pijnen bij t omhoog en omlaag gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.