Britta1991 Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Hoi allemaal, Ik heb al een topic geopend over het feit dat ik graag een borstvergroting wil. Ik ben nu 26 jaar en ik wil in de zomer van 2018 mijn borstvergroting doen, dan ben ik inmiddels 27. Ik wil dit al heel lang en eigenlijk wil ik het ook niet meer uitstellen. Nu ben ik benieuwd naar het volgende: Hoe zit het met je implantaten na je zwangerschap? Mijn zus heeft ook implantaten en die heeft ze na haar zwangerschap weer opnieuw laten doen i.v.m. verslapte huid en zichtbaar worden van de siliconen. Is dit altijd het geval? Ik heb op internet gelezen dat de kans daarop vermindert wordt als je de implantaten achter de borstspier plaatst. Ik wil pas rondom mijn 30e kinderen en eigenlijk volgend jaar mijn implantaten (sparen....) alleen zou ik het jammer vinden als ik over 5 jaar weer opnieuw 4000 euro moet neerleggen. Graag zou ik de ervaringen van jullie horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaanaa Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Wij hebben ook een kinderwens, maar wel pas plannen om over 5 jaar of zo eraan te beginnen. Daarom ga ik niet meer wachten en wordt ik al in augustus geopereerd Zou het niet zo erg vinden om opnieuw geopereerd te moeten worden, als dat betekend dat ik 5-6 jaar niet meer in onzekerheid hoef te leven. Maar ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen! En misschien ook naar foto's als iemand deze wil delen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.