Guest B00bies Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Hoi dames, Ik zou binnenkort heel graag weer een keertje naar de sauna willen en nu ben ik super blij met mijn borsten, maar mijn littekentjes zijn nog behoorlijk rood/donker van kleur. Het zijn echt hele mooie dunne streepjes die ik bijna niet voel en ze vallen mooi in de plooi, maar doordat ze rood zijn zie je ze denk ik wel goed als ik ga liggen of een bepaald beweging maak (mijn borsten hangen (nog) niet heel erg). Ik wil niet dat mensen zien dat ik een borstvergroting heb gehad.. Hoe lang duurt het voordat die roodheid weg is en kan ik daar iets aan doen? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrownieG Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 @B00bies hoi hoi, Iedereen heeft een verschillende huidtype en daardoor verloopt dit proces bij iedereen anders. Het proces van littekenherstel duurt wel effe tot ongeveer 1,5-2 jaar eer deze witte streepjes worden. Je zou in het topic van Dr Bruekers het een en ander over vinden mbt herstel. Je kan er zelf niets aan doen behalve goed verzorgen en moeder natuur de tijd geven In sommige gevallen blijft het litteken extreem rood en heelt het niet mooi en dan komt de PC weer om het hoekje kijken. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 @BrownieG oh dat is wel balen.. had gehoopt dat er wel een womdermiddeltje zou zijn. Bijvoorbeeld siliconenpleisters. Die zijn vrij duur, dus wil zoiets alleen maar aanschaffen als het echt werkt. Dankjewel voor de informatie en de tip! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrownieG Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 @B00bies mijn mening, die siliconenpleisters zijn een hulpmiddel naast je eigen huidtype maar dat is ook zo met die smeersels. Bij de een werkt het en bij de ander niet! Ik heb alleen cocosolie en amandelolie gebruikt en dat werkte weer goed bij mij op de littekens?? Zijn nu geen witte streepjes onderhand maar licht getint. Mja ben nu onderhand ook bijna 2 jaar verder Ik zou zolang die roodheid er is geen UV licht nog doorlaten en nog voorzichtig ermee zijn. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 13 minuten geleden zei BrownieG: @B00bies mijn mening, die siliconenpleisters zijn een hulpmiddel naast je eigen huidtype maar dat is ook zo met die smeersels. Bij de een werkt het en bij de ander niet! Ik heb alleen cocosolie en amandelolie gebruikt en dat werkte weer goed bij mij op de littekens?? Zijn nu geen witte streepjes onderhand maar licht getint. Mja ben nu onderhand ook bijna 2 jaar verder Ik zou zolang die roodheid er is geen UV licht nog doorlaten en nog voorzichtig ermee zijn. xx Ja, dus die factor 50 is echt het enige dat helpt.. en tja weer een hoop geduld Ik heb een vrij gevoelige huid, dus crèmes en olie smeer ik er liever niet op als het niet echt helpt.. Nogmaals dankjewel! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.