Jump to content

Eindelijk na jaren gaat het gebeuren

Loefjes

Recommended Posts

Hoi hoi allemaal, 

Mijn naam is Kim moeder van 2 en midden 30.

Na lang twijfelen ga ik dinsdag aanstaande onder het mes bij Boerhave in Amsterdam. 

Ik was ook bij Diana Gabriels, maar daar had ik zo'n slecht gevoel bij

Ze zei dat ik een plooi had en een borstlift nodig had. Ik was lichtelijk beledigd omdat het niet erg netjes werd gebracht. Ook zou ik geholpen worden door een arts waar ik weinig info over kon vinden, dus niet de arts die je ziet in haar filpjes/vlogs. 

Dus had ik verder gespeurd en ben ik uiteindelijk bij Boerhave terrecht waar ik super netjes werd behandeld en er echt geluisterd werd na mijn wensen. 

Vroeger.... Lang geleden had ik een cup E, nu is het een cupje C. 

In overleg met de arts krijg ik een ronde prothese van 500cc.

Nog een paar nachtjes slapen, ik heb er zin in

15 minuten geleden zei Loefjes:

Hoi hoi allemaal, 

Mijn naam is Kim moeder van 2 en midden 30.

Na lang twijfelen ga ik dinsdag aanstaande onder het mes bij Boerhave in Amsterdam. 

Ik was ook bij Diana Gabriels, maar daar had ik zo'n slecht gevoel bij

Ze zei dat ik een plooi had en een borstlift nodig had. Ik was lichtelijk beledigd omdat het niet erg netjes werd gebracht. Ook zou ik geholpen worden door een arts waar ik weinig info over kon vinden, dus niet de arts die je ziet in haar filpjes/vlogs. 

Dus had ik verder gespeurd en ben ik uiteindelijk bij Boerhave terrecht waar ik super netjes werd behandeld en er echt geluisterd werd na mijn wensen. 

Vroeger.... Lang geleden had ik een cup E, nu is het een cupje C. 

In overleg met de arts krijg ik een ronde prothese van 500cc.

Nog een paar nachtjes slapen, ik heb er zin in

Wat spannend zeg!! 

Ik heb me borsten daar ook laten doen.

Heel veel succes! & dat je er heeel blij van gaat worden! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.