Jump to content

Marrie : 6 juli 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee en nu mijn operatie dichterbij komt zal ik mij eens voorstellen.

Ik ben Margrit, 22 jaar , 179 cm en 63 kg. Op dit moment heb ik net aan een kleine B cup en hoop na de vergroting op een volle C/ kleine D uit te komen. Na 5 jaar bezig te zijn geweest met mijn naar mijn mening kleine borsten heb ik besloten dat ik mij komende (hopelijk nog heel ) jaren niet meer druk wil hoeven maken over mijn borsten. De intake bevestigde dit des te meer.

6 juli is het eindelijk zover, ik kan echt niet wachten!  Ik heb gekozen voor 290cc anatomisch omdat ik dat er natuurlijker uit vond zien. Bijgaand de 3D scan die is gemaakt.  Omdat ik genoeg eigen weefsel heb zal de prothese voor de borstspier geplaatst worden.

Zijn er nog meer dames die een prothese voor de borstspier hebben/krijgen? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen :)

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Nog 3 weekjes wachten (6juli) ☺️ Ik heb gekozen voor 290 cc. Bij het passen voelde dat gelijk goed. Niet te groot, gewoon van ' dat had het eigenlijk moeten zijn' . Verder heel tevreden over mijn lichaam dus dit zou het echt afmaken . Waar heb jij voor gekozen?

Guest happynewme

@Marrie hey ziet er mooi uit! En fijn dat het voor de borstspier bij je kan! Schijn je sneller van te herstellen ;) Ik ben zelf ook geholpen via bergman maar dan dual plane en bij dokter Koopmann en ben nu al 100% tevreden :35: Wordt je ook geopereerd in spijkernisse?

Guest happynewme

@Marrie het valt me allemaal heel erg mee (op een paar ongemakken na) hechtingen zijn er net uit en het ziet er al heel mooi uit vind ik. Ik heb na mijn operatie een verslag bij gehouden in mijn topic en als je foto's wil zien kan ik je toevoegen in mijn album ^_^ 

Ziet er mooi uit! Ik heb ongeveer dezelfde borsten als jij nu hebt en word ook 6 juli geopereerd, we kunnen samen lekker aftellen:43:ik krijg hopelijk 500cc als het erin past en anders word het 450 dual plane. 

19 uur geleden zei Michellev:

Ziet er erg mooi uit op de 3d! Wanneer heb je je operatie en hoeveel cc krijg je? Ik ga zelf 4 september ook voor mijn BV bij bergman clinics! 

Jeeej, lotgenootje! Ik word 4 september ook geopereerd. Wel door een andere pc. 

7 uur geleden zei happynewme:

@Marrie het valt me allemaal heel erg mee (op een paar ongemakken na) hechtingen zijn er net uit en het ziet er al heel mooi uit vind ik. Ik heb na mijn operatie een verslag bij gehouden in mijn topic en als je foto's wil zien kan ik je toevoegen in mijn album ^_^ 

Jaa graag! :D

5 uur geleden zei Jadie:

Ziet er mooi uit! Ik heb ongeveer dezelfde borsten als jij nu hebt en word ook 6 juli geopereerd, we kunnen samen lekker aftellen:43:ik krijg hopelijk 500cc als het erin past en anders word het 450 dual plane. 

Aaah gaaf! Kan echt niet wachten. Heb het nog nooit zoveel over borsten gehad als de laatste weken haha 

44 minuten geleden zei Marrie:

Aaah gaaf! Kan echt niet wachten. Heb het nog nooit zoveel over borsten gehad als de laatste weken haha 

Hahaha zo herkenbaar! Ben haast geobsedeerd de afgelopen weken, praat er met iedereen over, steeds verhalen en foto's zoeken op dit forum, heerlijk:3: leef er al helemaal naar toe. Wel fijn dat ik iemand heb gevonden die ook 6 juli geopereerd word, kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden over hoe t allemaal verloopt enzo! Lekker aftellen:43:

Op 16-6-2017 om 22:16 zei Jadie:

Hahaha zo herkenbaar! Ben haast geobsedeerd de afgelopen weken, praat er met iedereen over, steeds verhalen en foto's zoeken op dit forum, heerlijk:3: leef er al helemaal naar toe. Wel fijn dat ik iemand heb gevonden die ook 6 juli geopereerd word, kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden over hoe t allemaal verloopt enzo! Lekker aftellen:43:

@Jadie Jaaaa spannend, ben echt benieuwd of we een beetje dezelfde ervaring krijgen :D Nog 2,5 week wachten!

He meiden!

Ik kom ook bij dr van Engeland in Bilthoven en ook ik heb een kleine B. 2 ongelijke borsten waardoor er 2 verschillende protheses geplaatst worden: 265 en 290 cc voor een kleine D! Ik word 11 september geholpen en kan ook echt niet meer wachten!

Guest mrslaurajessy

Hoi! Wat leuk voor je dat het eindelijk zover is zeg, er gaat straks een wereld voor je open. Het forum zal wel overuren draaien nu het zo dichtbij komt, dat had ik idg wel hihi. Ik ben ook geholpen bij Bergman door Koopmann maar van Engeland was mijn absolute tweede optie. Ik ben in Spijkenisse geopereerd twee weken terug en wat een service. Je hoort namelijk ook de verhalen van andere meiden bij andere kliniek en dat is zo rot als je net een operatie ingaat of uitkomt en de zorg of het personeel om je heen doet z'n werk niet optimaal. Wat dat betreft echt een 10 voor Bergman. Ik heb vandaag m'n hechtingen eruit laten halen en ook dat was een eitje. Ik keek ertegenop omdat ik een soort oud beeld van hechtingen in m'n hoofd had, maar het leek net een flos draadje dat met één beweging zonder geknutsel los kwam. Wat een techniek. Heb je al je voorbereidingen getroffen? Liefs

Ik weet niet zeker of je het tegen mij hebt, maar wat fijn om je verhaal te lezen en het feit dat je zo enthousiast bent! Ik hoop dat het bij mij ook zo goed en fijn gaat tegen die tijd! Wel erg spannend en iets nerveus, maar dat zal straks wel verergeren haha. Wat voor voorbereidingen heb jij getroffen? Ik weet nu iig wat ik ga krijgen en alles er omheen! 29e naar anesthesist.

Op 22-6-2017 om 19:32 zei mrslaurajessy:

Hoi! Wat leuk voor je dat het eindelijk zover is zeg, er gaat straks een wereld voor je open. Het forum zal wel overuren draaien nu het zo dichtbij komt, dat had ik idg wel hihi. Ik ben ook geholpen bij Bergman door Koopmann maar van Engeland was mijn absolute tweede optie. Ik ben in Spijkenisse geopereerd twee weken terug en wat een service. Je hoort namelijk ook de verhalen van andere meiden bij andere kliniek en dat is zo rot als je net een operatie ingaat of uitkomt en de zorg of het personeel om je heen doet z'n werk niet optimaal. Wat dat betreft echt een 10 voor Bergman. Ik heb vandaag m'n hechtingen eruit laten halen en ook dat was een eitje. Ik keek ertegenop omdat ik een soort oud beeld van hechtingen in m'n hoofd had, maar het leek net een flos draadje dat met één beweging zonder geknutsel los kwam. Wat een techniek. Heb je al je voorbereidingen getroffen? Liefs

Hoi @mrslaurajessy! Wat fijn dat alles zo goed verlopen is. Ben je tevreden met het resultaat? Ik heb in iedergeval 2,5 week vrij en wordt goed verzorgd zolang dat nodig is. En verder laat ik het op me af komen :D

23 uur geleden zei Booops:

Ik weet niet zeker of je het tegen mij hebt, maar wat fijn om je verhaal te lezen en het feit dat je zo enthousiast bent! Ik hoop dat het bij mij ook zo goed en fijn gaat tegen die tijd! Wel erg spannend en iets nerveus, maar dat zal straks wel verergeren haha. Wat voor voorbereidingen heb jij getroffen? Ik weet nu iig wat ik ga krijgen en alles er omheen! 29e naar anesthesist.

Hey @Booops Ik ben de 22e naar de anesthesie geweest en stond eigenlijk binnen 5 minuten weer buiten haha. Het is nu echt aftellen en ik laat het op me af komen. Leuk om dit alles met jullie te kunnen delen ! Ben echt benieuwd naar jouw resultaat omdat je ongeveer evenveel cc neemt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.