Ga naar inhoud

Nagor prothese


Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

ik word 10 juli geopereerd door dr Karim. 520 cc nagor implantaten voor de spier. Heb er super veel zin in maar ik lees neeeeergens iets over nagor implantaten? 

Heeft iemand ze ook? Misschien wat info etc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Blondie,

 

Same here. Ik ben gisteren op consult geweest bij Karim. Zou eerst geopereerd worden door Schiettecatte in Amstelveen. Echter hij is er mee gestopt (ineens) dus moet uitweken naar Bosch en Duin. Zou eerst Sebbin krijgen. 

Moet eerlijk zeggen dat ik die Nagor protheses wel heel goed vind aanvoelen. Klopt het dat je operatie is verplaatst naar 17 juli? Als er nog plaats is word ik ook 17 juli geopereerd!! Super spannend...

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2017 om 12:06 zei Laura-B:

Hey Blondie,

 

Same here. Ik ben gisteren op consult geweest bij Karim. Zou eerst geopereerd worden door Schiettecatte in Amstelveen. Echter hij is er mee gestopt (ineens) dus moet uitweken naar Bosch en Duin. Zou eerst Sebbin krijgen. 

Moet eerlijk zeggen dat ik die Nagor protheses wel heel goed vind aanvoelen. Klopt het dat je operatie is verplaatst naar 17 juli? Als er nog plaats is word ik ook 17 juli geopereerd!! Super spannend...

 

xxx

 

 

Omg sorry zie nu pas dat ik nog helemaal niet gereageerd heb! 

 

Helaas is kliniek Amstelveen failliet waardoor Schiettecatte er 'ineens' mee is gestopt ben ik bang. 

De nagor prothese voelde inderdaad perfect joh! Suuuuuper zacht en natuurlijk maar toch cohesive gel. Ik vond ze beter aan voelen dan de mentor. Sebbin voelde voor mij precies hetzelfde maar Karim raadde Nagor aan! Dus gaan we daarvoor haha. Heb je al iets gehoord over 17 juli of je dan geopereerd word? Ik word namelijk om 14:30 verwacht in bosch en duin de 17e!! Spannend! @Laura-B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22

 
Hey meis! 
Haha geen probleem, ik kijk hier ook niet dagelijks.. 
Ja bizar allemaal he. Achja..
Mijn operatie is pas 28 juli, snik!! Helaas.. Ik ben wel heeeel benieuwd hoe je je morgen na de operatie voelt. Laat je het even weten? :D Ik houd je berichtjes in de gaten!
 
Heel veel succes morgen!
xxx
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi Blondie, 

 

Aan de datum te zien in het al even geleden, maar ik probeer toch nog even. Heel veel gelezen op het borstenforum. Jouw verhaal nog niet tegen gekomen. Tot nu.

Ik zoek informatie over Nagor. Kan helaas niet veel vinden. 

Als alles goed gaat heb ik voor 2 maart 2018 een afspraak voor een operatie ook bij cosmed. 360 cc voor de spier. Ik hoop eigenlijk of jij mij kunt vertellen hoe Nagor bevalt?  Ziet het er natuurlijk uit voor de spier. En voel, zie je de protheses?  Ze zeggen als je voorover bukt dat de kans op rimpels meer is, dan wanneer je ze achter de spier laat plaatsen? Dit is eigenlijk wat ik heel graag nog zou willen weten. Alvast super bedankt. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.