Ga naar inhoud

Na 15 jaar twijfelen eindelijk de beslissing gemaakt.


Gwenny

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van bijna 28 jaar en heb na 15 jaar twijfelen eindelijk de knoop door gehakt om onder het mes te gaan.

Ik ben een zeer twijfelachtig persoon en ben heel zenuwachtig voor de operatie en het resultaat.

Ik ben inmiddels bij twee artsen geweest. Dr. Verdonck en dr. Nelissen.

Ze hebben me beide dezelfde maat aangeraden, maar dr. Nelissen heeft geadviseerd om de prothese voor de borstspier te plaatsen omdat ik wel van mezelf voldoende weefsel heb. Dr. verdonck adviseerde dualplane.

Ik ben voorstander van de Motiva implantaten omdat die "veiliger" zouden zijn.

Ik wil heel graag de operatie laten doen en hoop echt zo hard dat het resultaat ook zal zijn wat ik uiteindelijk in men hoofd heb.

Zijn er meiden/vrouwen die teleurgesteld waren?

Heeft er iemand ervaring met dr. Nelissen uit Zolder?

 

Ik vind dit forum echt super, het geeft zoveel goede moed om te lezen hoe andere vrouwen me zijn voor gegaan.

Ik vind het allemaal een beetje spannend.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat stoer van je dat je nu eindelijk de knoop hebt doorgehakt.

Groot gelijk om het te laten doen hoor, anders zit je er nog jaren lang over te twijfelen en nu kun je er tenminste nog lekker lang van genieten.

En die spanning is helemaal natuurlijk, bij mij is die momenteel ook heel aanwezig haha.

 

Met je vragen kan ik je helaas niet helpen, maar ik denk een hoop andere meiden hier wel.

Veel plezier met oriënteren en alles (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Gwenny:

Hoi Allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van bijna 28 jaar en heb na 15 jaar twijfelen eindelijk de knoop door gehakt om onder het mes te gaan.

Ik ben een zeer twijfelachtig persoon en ben heel zenuwachtig voor de operatie en het resultaat.

Ik ben inmiddels bij twee artsen geweest. Dr. Verdonck en dr. Nelissen.

Ze hebben me beide dezelfde maat aangeraden, maar dr. Nelissen heeft geadviseerd om de prothese voor de borstspier te plaatsen omdat ik wel van mezelf voldoende weefsel heb. Dr. verdonck adviseerde dualplane.

Ik ben voorstander van de Motiva implantaten omdat die "veiliger" zouden zijn.

Ik wil heel graag de operatie laten doen en hoop echt zo hard dat het resultaat ook zal zijn wat ik uiteindelijk in men hoofd heb.

Zijn er meiden/vrouwen die teleurgesteld waren?

Heeft er iemand ervaring met dr. Nelissen uit Zolder?

 

Ik vind dit forum echt super, het geeft zoveel goede moed om te lezen hoe andere vrouwen me zijn voor gegaan.

Ik vind het allemaal een beetje spannend.

 

Groetjes

Hallo Gwenny

Als je twijfelt zou ik zeker nog bij een andere PC op consult gaan, en @Sp88 heeft ervaring met Dr.Nelissen.

Succes met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Gwenny:

Hoi Allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van bijna 28 jaar en heb na 15 jaar twijfelen eindelijk de knoop door gehakt om onder het mes te gaan.

Ik ben een zeer twijfelachtig persoon en ben heel zenuwachtig voor de operatie en het resultaat.

Ik ben inmiddels bij twee artsen geweest. Dr. Verdonck en dr. Nelissen.

Ze hebben me beide dezelfde maat aangeraden, maar dr. Nelissen heeft geadviseerd om de prothese voor de borstspier te plaatsen omdat ik wel van mezelf voldoende weefsel heb. Dr. verdonck adviseerde dualplane.

Ik ben voorstander van de Motiva implantaten omdat die "veiliger" zouden zijn.

Ik wil heel graag de operatie laten doen en hoop echt zo hard dat het resultaat ook zal zijn wat ik uiteindelijk in men hoofd heb.

Zijn er meiden/vrouwen die teleurgesteld waren?

Heeft er iemand ervaring met dr. Nelissen uit Zolder?

 

Ik vind dit forum echt super, het geeft zoveel goede moed om te lezen hoe andere vrouwen me zijn voor gegaan.

Ik vind het allemaal een beetje spannend.

 

Groetjes

Hey Gwenny! Ik heb ervaring bij dr. Nelissen. Kun je mijn topic zien op mijn profiel ivm de borstwissel? 

Groetjes! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr nelissen is van global care clinic dacht ik he in zolder? een goede vriendin van me is er door geholpen en is er heel tevreden van. zij had 330 cc laten plaatsen dp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei JESSICAD:

dr nelissen is van global care clinic dacht ik he in zolder? een goede vriendin van me is er door geholpen en is er heel tevreden van. zij had 330 cc laten plaatsen dp.

Heeft hij de prothese dual plane geplaatst bij haar? 

Ik dacht dat hij dat liever niet deed. 

Bij mij heeft hij het voor de spier geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JESSICAD:

Ja dat zei zij me toch natuurlijk he. Ik was er niet bij :P

Ohh ok! 
Want ik wou dat ook liever. Maar hij deed er wat moeilijk over, dus dacht ik van 'doe maar waar jij het beste in bent' ik wou niet teveel risico nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sp88:

Ohh ok! 
Want ik wou dat ook liever. Maar hij deed er wat moeilijk over, dus dacht ik van 'doe maar waar jij het beste in bent' ik wou niet teveel risico nemen.

Sp88 ben jij ook door dr. nelissen geholpen? En heeft hij het voor je spier geplaatst?

Hij drong er bij mij echt wat op aan omdat ik van mezelf nog wel 4 cm eigen borstweefsel heb, en dat dus voldoende zou zijn om het hele implantaat te bedekken en ik veel minder pijn zou hebben na de operatie.

Ik twijfel zo hard!! :( ik word er wat mismoedig van. Ik wil het zo graag en ben zo bang dat het resultaat niet mee zal vallen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gwenny:

Sp88 ben jij ook door dr. nelissen geholpen? En heeft hij het voor je spier geplaatst?

Hij drong er bij mij echt wat op aan omdat ik van mezelf nog wel 4 cm eigen borstweefsel heb, en dat dus voldoende zou zijn om het hele implantaat te bedekken en ik veel minder pijn zou hebben na de operatie.

Ik twijfel zo hard!! :( ik word er wat mismoedig van. Ik wil het zo graag en ben zo bang dat het resultaat niet mee zal vallen :( 

Ja dr. Nelissen heeft mij geopereerd.
Awel bij mij net hetzelfde verhaal. ook 4cm borstweefsel. :D en hij heeft het voor de spier geplaatst.
Qua uitzicht vind ik dit goed zo hoor. En ik heb super weinig last gehad.
Al lees ik vaak dat dual plane beter is. Maar dat doet dr. Nelissen dus liever niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom twijfel ik echt enorm en ik vond dr. Nelissen een beetje een brut en een dwingelandje!

Op een of andere manier had ik er niet echt een goed gevoel over. En het gesprek met hem ging zo snel alsof hij rap rap van mij af wou, terwijl ik het heel heftig vind en daar had hij niet echt begrip voor.

Ik kreeg zelfs geen uitleg over de protheses enzo en niks over het profiel en de vulling van de implantaten en daar had ik toch wat moeite mee.

Ik lees veel meer goeie dingen over dr. Verdonck via de Belgian Breast Clinic. Hij doet wel Dual plane dat betekent dus toch via de spier, meer pijn, langer herstel en bij sporten mss een probleem.

Ik ga toch nog eens een afspraak maken, want ik ben toch nog een beetje onzeker :(

Ik hoop dat ik uiteindelijk mijn keuze kan maken en het ook lukt om de operatie echt te laten doorgaan.

 

Alvast erg bedankt voor je reactie.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gwenny als je er niet 100% een goed gevoel bij hebt zou ik toch echt eerst verder kijken inderdaad. Het is een serieuze ingreep, en ook al hebben andere mensen goede ervaringen bij een arts, het is veel belangrijker dat jij je er helemaal prettig bij voelt.

Wat langer last van de ingreep, maar met een prettig gevoel en goed vertrouwen de operatie in is denk ik toch wel meer waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het een kleine geruststelling mag zijn, ik hoor hier vaak dat voor de spier vele minder pijnlijk is dan achter de spier. dus dat is alvast positief.

ik zou enkel bang hebben dat het zou gaan hangen door het gewicht maar met DP heb je dan weer andere zaken die ook kunnen gebeuren dus tja. enigste wat ik je kan meegeven is echt naar je gevoel luisteren.

ik heb 2 vriendinnen die hun borsten hebben laten corrigeren. de ene bij nelissen en de andere in turnhout.

iedereen heeft zen eigen keuze qua dokter...dus ga echt op je gevoel af (en de recencies natuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Gwenny dat vind ik dus ook van dr Nelissen. Hij is heel bruut. 

Als ik geen korting kreeg, had ik die borstwissel niet bij hem laten doen. 

Hij heeft het goed gedaan he, buiten dat de maat dan niet goed was. Maar de operatie zelf is wel goed gegaan. 

Het gevoel dat ik 'snel terug buiten moet zijn' heb ik dus ook bij hem. Bij de laatste afspraak had ik een lijstje bij met enkele vragen en hij had niet zo een zin om te tijd te nemen om op alles te antwoorden. 

Ik zou toch gaan voor de dokter waar je je het beste bij voelt hoor. Ookal ga je langer moeten herstellen door de plaatsing dual plane. 

Veel succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.