Ga naar inhoud

Na 15 jaar twijfelen eindelijk de beslissing gemaakt.


Gwenny

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van bijna 28 jaar en heb na 15 jaar twijfelen eindelijk de knoop door gehakt om onder het mes te gaan.

Ik ben een zeer twijfelachtig persoon en ben heel zenuwachtig voor de operatie en het resultaat.

Ik ben inmiddels bij twee artsen geweest. Dr. Verdonck en dr. Nelissen.

Ze hebben me beide dezelfde maat aangeraden, maar dr. Nelissen heeft geadviseerd om de prothese voor de borstspier te plaatsen omdat ik wel van mezelf voldoende weefsel heb. Dr. verdonck adviseerde dualplane.

Ik ben voorstander van de Motiva implantaten omdat die "veiliger" zouden zijn.

Ik wil heel graag de operatie laten doen en hoop echt zo hard dat het resultaat ook zal zijn wat ik uiteindelijk in men hoofd heb.

Zijn er meiden/vrouwen die teleurgesteld waren?

Heeft er iemand ervaring met dr. Nelissen uit Zolder?

 

Ik vind dit forum echt super, het geeft zoveel goede moed om te lezen hoe andere vrouwen me zijn voor gegaan.

Ik vind het allemaal een beetje spannend.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat stoer van je dat je nu eindelijk de knoop hebt doorgehakt.

Groot gelijk om het te laten doen hoor, anders zit je er nog jaren lang over te twijfelen en nu kun je er tenminste nog lekker lang van genieten.

En die spanning is helemaal natuurlijk, bij mij is die momenteel ook heel aanwezig haha.

 

Met je vragen kan ik je helaas niet helpen, maar ik denk een hoop andere meiden hier wel.

Veel plezier met oriënteren en alles (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Gwenny:

Hoi Allemaal,

 

Ik ben een jonge vrouw van bijna 28 jaar en heb na 15 jaar twijfelen eindelijk de knoop door gehakt om onder het mes te gaan.

Ik ben een zeer twijfelachtig persoon en ben heel zenuwachtig voor de operatie en het resultaat.

Ik ben inmiddels bij twee artsen geweest. Dr. Verdonck en dr. Nelissen.