Artgirl79 Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Lieve meiden, na een lange tijd mezelf aan de kant zetten. Ongelukkig de zomer ingaan, geen bh meer dragen, ver weg blijven van lingerie zaken...kortom wegvluchten verstoppen. Heeft mijn lieve vriend achter mijn rug om geld vrijgemaakt voor een borstoperatie. Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat een mens zoveel voor mij over heeft. In plaats van tot mijn veertigste wachten, mag ik mijn meiden nu op 37 jarige leeftijd verwelkomen, echt bizar. We hebben twee weken geleden een consult gehad bij dr straten. Het klikte zo goed met hem, dus hebben wij gelijk een afspraak gemaakt. 12 juni was mijn dag. Helaas in deze twee weken had ik een luchtweginfect, dus zwaar hoesten. Mijn vriend en ik hebben alles in werking gezet om voor de operatie weer gezond te zijn. Dit gaf veel stress. Daardoor heb ik mij eigenlijk niet goed kunnen voorbereiden op de operatie van afgelopen maandag. Nu zit ik thuis, te herstellen van de operatie. Ik vind het zwaar, lieve meiden. Ik heb echt veel pijn. Bij mij is er bij beide borsten 440 mentor anatomische ingegaan. Dual plan. Ik weet dat er een tijd komt dat ik heel blij ben. Nu heb ik wat kleine tegenslagen. Bh van triump zat niet goed veel te strak. Dus gisteren de anita aan laten meten. Maar mijn god vannacht weer niet kunnen slapen. Deze bh doet mij ook zeer, ligt dit nu aan mij? Onderrand drukt zo hard tegen de littekens. Zit zo strak. Hoe kom ik de zes weken door??? Ik wil niet ondankbaar overkomen, hebben jullie advies voor mij? Lieve groet Artgirl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 @Artgirl79 Hoi hoi, en gefeliciteerd met je nw boobs, wat ontzettend lief van je vriend. De pijn is over het algemeen de eerste 3 tot 5 dagen het hevigste, en dan is het van belang dat je goed op tijd je pijnstilling neemt.Maar het is zeker even bikkelen de eerste dagen. Wat betreft de bh,kun je het beste een tussenstukje kopen, dit geeft weer een beetje ruimte bij de band, want door het vocht is alles gezwollen, verder kun je de schouderbandjes iets losser gaan dragen, zodat de band lager dan je littekens komt te zitten, en daarbij kun je dan eventueel een gaasje of desnoods een inlegkruisje over de littekens leggen om een beetje de druk te voorkomen. Mocht dit allemaal niet werken dan zou je kunnen kijken voor alsnog een andere bh, en dan bijv de Carefix Mary, deze zit heel erg comfortabel, maar bied wel de goede steun.Of de Hema heavy non padded. Met slapen proberen om vrij hoog te gaan liggen, een paar kussens opstapelen, daar zet je 1 kussen recht tegenaan, zodat je een soort glijbaan krijgt, op deze manier ondersteun je ook je nek en je schouders, en zo neemt de druk op je borsten niet al te veel toe als je ligt. Voor het vocht goed blijven drinken. Het gaat echt beter worden,maar een bv word vrij vaak onderschat, maar het is een behoorlijke operatie. Doe rustig aan, en ik wens je een goed herstel. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artgirl79 Posted June 15, 2017 Author Share Posted June 15, 2017 Heel erg bedankt voor de info, het helpt gelukkig echt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 10 uur geleden zei Artgirl79: Heel erg bedankt voor de info, het helpt gelukkig echt Oh fijn meis,als je iets minder pijn hebt, voel je jezelf ook weer iets beter xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.