Jump to content

Uit elkaar staande borsten

Recommended Posts

Hallo 

ik ben maandag geopereerd aan een borstvergroting en heb het gevoel dat mijn borsten redelijk ver uit elkaar staan. Is nu natuurlijk nog vroeg om hier over te oordelen met al die zwelling, maar waren er onder jullie dat dit ook zo was en toch goed gekomen is?   

Groetjes 

Guest B00bies

Hoihoi, 

Houd er wel rekening mee dat een borstvergroting een vergroting van je voorsituatie is. Dus als ze voorheen al ver uit elkaar stonden, dan staan ze dat nu ook.. 

Als je protheses wat meer gaan zakken en je borsten wat voller en ronder worden, dan kunnen ze nog wat dichter bij elkaar komen, maar dus niet meer dan dat jouw lichaamsbouw toe laat :)

xx

Ha toch wil ik hierop inhaken. Mijn borsten voor bv stonden echt super ver uit elkaar. Na mijn eerste bv met 310cc nog steeds een stukje maar nu met meer cc heb ik toch eindelijk een spleetje en staan ze super dicht bij elkaar. Dus het kan wel :35:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.