Jump to content

Eindelijk het geld gespaard, nu de rest!

Dierdriu

Recommended Posts

Hallo mede-borstforummers,

Zoals het onderwerp het al zegt: ik ben een tijdje terug gaan sparen en heb nu eindelijk genoeg geld bij elkaar geschraapt voor een bv. Ik weet ook al welke ik wil (monobloc hydrogel,ik wil absoluut geen siliconen) maar verder heb ik eigenlijk nog geen idee :-D

Na de geboorte van mijn 2 kinderen is van mijn oude, mooie b/c cup niks meer over en sindsdien heb ik een hekel aan mijn lijf. Mijn buik is na héél veel trainen weer op mijn oude niveau maar die trieste theezakjes zorgen er voor dat ik me totaal geen vrouw meer voel...met allerlei bijkomende problemen (vraag maar aan mijn niet-bestaande sex leven...) 

Dus toen ik op zoek ging naar info over bv kwam ik op dit forum uit en tadaaa: lid geworden :-)

Guest mrslaurajessy

Welkom! Wat leuk dat je gelijk kunt doorpakken. Heb je al een consult gepland of voorkeur? Liefs

Welkom op het forum! Je kunt hier heel veel informatie vinden! Weet je al wanneer je je operatie zou willen? Ikzelf in december en ook de hydrogel.  Er zijn maar een paar pc die ze hier in Nederland doen. Ik weet nio en visser....

Veel succes Gr gastmama 

Guest B00bies

Hoihoi @Dierdriu,

Welkom op het forum! Ik ben sinds 10 april de trotse eigenaresse van 320cc hp monobloc hydrogel voor de spier boobies door Dr Nio in het OLVG west. 

Ik kan het je alleen maar aanraden!

Heb je al enig idee wat je wilt en heb je al consulten gepland staan? 

xx

• 1 month later...

Bedankt voor jullie reacties! Maar ik heb nu nog niets gepland, ik wil het volgend jaar laten doen i.v.m. vakantiedagen e.d. Mijn jongste zoon is twee en ik zie die weken na de operatie niet hoe ik die dan opgetild krijg en van de trap moet sjouwen...dus het leek me beter om het naar volgend jaar te schuiven en dan meteen extra vakantie op te nemen (en mn moeder lief aan te kijken of ze bij kan springen :-) 

En ik heb nog niet echt veel bekeken, ik weet alleen dat ik per se monobloc hydrogel wil maar voor/achter de spier enzo, geen flauw idee. Ik wil gewoon mijn mooie oude borsten terug (en dan ietsje groter haha C cup is prima dan)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.