Ga naar inhoud

lieetje : 9 juni 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Lianne 29 jaar en sinds afgelopen vrijdag een borstvergroting bij dokter Damen uit de Welness kliniek.

Erg fijne man en goed geholpen.

operatie is erg meegevallen.

ik had een lege C ivm 2 zwangerschappen en heb 350cc gekregen achter de spier

 

Nu ben ik 6 dagen PO en voel me goed heen medicijnen meer alleen wel last van druk op Mn borst en vooral met lopen.

bovenkant van Mn borsten voelen ook nog hard aan loop ik dan teveel of is dit normaal?

 

en jeukt bij jullie die blauwe tape ook zo?

 

en ik heb soms ademhalingsproblemen vaak snachts.. herkenbaar ?

 

beetje hoop vragen Haha Maarja is allemaal zo nieuw ;-)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lieetje

Ik ben 12 dagen po. Mijn borsten voelen ook nog zeer gespannen aan.

Met mijn ademhaling heb ik geen last gehad enkel als ik een boodschap gedaan heb met fiets ben ik kortademig.

Ik ben allergisch aan latex en heb een wit verband gekregen ipv een blauw. Maar de laatste 2 dagen jeukt het ook enorm. Morgen mag ik het eraf halen

Al de.dingen die je hebt zijn normaal denk ik. Ik denk niet dat je zorgen hoeft te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lieetje

 

hoi hoi,gefeliciteerd met je nw boobs meis.

 

Ik heb de titel even aangepast en je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je verder nu al je updates en eventuele vragen neerzetten.

 

Probeer wel goed door te te blijven ademen, soms helpt het om toch nog iets hoger te slapen.

Er zit nu ook nog heel veel vocht, en dat geeft ook druk op je borst, en daarvoor moet je veel drinken, water, groene en brandnetel thee.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@lieetje

Morgen haal ik het eraf. Ben dan op een dag na 14 dagen po. Het jeukt verschrikkelijk en ik zie.dat ik op mijn rug al van die zweetpuistjes heb van.dat verband. Gaat tijd zijn dat het eraf is.

Snap ik @Natje3 !

de dokter zei tussen de 10 dagen en 14 dagen dus spreek hem vanavond of het dan graag bij de 10 dagen er al af kan Haha pfff

 

sterkte nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @lieetje! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik herken dat ademhalen wel hoor! Ik had dit ook de eerste week. Druk ging er redelijk snel vanaf, maar dat rare ademen had ik ook in het begin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.