Jump to content

dydy : 25 juni 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Guest dydy

Recommended Posts

Guest dydy

hoi allemaal,

ik ga mij eerst even voorstellen ik ben dydy en ben van limburg belgië.

ik heb er heel lang over getwijfeld, maar ik denk dat ik er nu voor ga gaan, ik heb altijd al heel klein borsten gehad namelijk een AA cup heel vervelend. het is eigenlijk een volwassen vrouw in een kinderlichaam denk ik dan, ik wil mij eindelijk vrouw voelen.

ik moet op 12 mei voor de eeste keer naar de wellness in genk heb een afspraak met dr Visser. Hebben julie hier al ervaringen meegemaakt? Ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig

groetjes

Hoi Hoi,

welkom hier.

Ik ben zelf niet geholpen bij dr visser,maar heel veel hier wel,en hoor heel veel goeds.

logisch dat je zenuwachtig bent,maar straks zal je zien dat alles mee valt.

je kan je in elk geval tot die tijd hier vermaken.

groetjes van Linda

Guest dydy

hoi lynnbeertje,

ik vind het wel fijn dat je hier er gewoon over kan praten zonder dat de mensen zeggen dat ik gek ben.

mijn man is er wel akoord mee, maar hij begrijpt het eigenlijk niet.

ik probeer het dan uit te leggen wat ik eigenlijk wil en hoe ik mij voel maar dat snapt hij niet nu begint hij op mij in te spelen en zegt dan, en wat als ik je niet meer graag zie als je groter borsten hebt en denk je dat je daar door meer vrouw zal zijn.

maar ik ben heel onzeker over mijn lichaam en ga zelfs niet de straat op zonder losse pull.

groetjes dydy

Guest didi

Mijn man reageert net als jouw man, dat is gewoon onzekerheid.

Komt vanzelf helemaal goed hoor ik hier dus daar hopen we maar op :blink:

Liefs

Hoi Hoi,

Wat onwijs jammer dat jullie mannen zo reageren.

Dat hij zegt denk je dat je je meer vrouw voelt,want dat antwoord weten wij hier allemaal denk ik wel.

een volmondige"JA"

Mijn vriend vond het alleen heel veel geld,logisch dat is het natuurlijk ook.

Maar hij begreep volkomen dat ik het wilden,omdat hij wist dat ik er mee zat.

en dat weet jouw man toch ook,sorry jij kan er natuurlijk ook niks aan doen,maar vind het echt balen voor jouw dat hij zo reageerd.

Ik hoop dat hij het gaat begrijpen,want met borsten voel je je echt wel meer vrouw.

sterkte.

liefs van Linda

Guest dydy

hoi didi,

het is eigenlijk fijn te horen dat het niet alleen mijn man is die zo reageerd.

dan denk ik ja zo zijn ze nu eenmaal.

liefs

Guest dydy

hoi lynnbeertje,

ik hoop ook dat hij het na de consult gaat begrijpen en ik denk wel dat het zo zal zijn voor hem is het toch ook fijn dat ik me goed voel, want als je je niet goed voelt werk je dat op de verkeerde personen uit,toch?

greets

Hey Hey,

Het komt vast allemaal goed.

Als hij ziet hoe blij jij der mee bent,dat moet hij dat toch ook zijn.

toi toi toi,

liefs van Linda

• 2 weeks later...

Hoi Dydy

Ik ben niet geholpen door dr Visser maar je kan over haar hier vast wel info vinden.

Ook mijn man heeft nooit achter een bv gestaan maar begin dit jaar dacht hij er eindelijk anders over.

Hij ziet nu ook hoe blij ik er mee ben en vind ze zelf ook super mooi!

Dus het komt waarschijnlijk allemaal wel goed.

Succes met je consult.

Groetjes Pip

Dydy,

Heel veel succes met je consult morgen.

Mijn vriend snapte het ook niet helemaal. Hij vond me zo ook mooi. Een andere opmerking die ik hoorde was: "Je hebt twee kinderen gekregen, je hebt een prachtig figuur, dan mogen je borsten toch wel wat minder zijn?" Alsof ze jaloers zijn dat je buik nog plat is na twee zwangerschappen.

Ik heb 6 maanden moeten wachten voor ik mocht en dus heel goed na kunnen denken.

Nu ik na al die tijd nog steeds wil omdat IK me er niet prettig bij voel krijg ik van iedereen wel betere reacties.

Ow en ik heb een aantal mensen ook foto's laten zien van anderen. Mijn moeder wist niet eens dat het zo mooi kon worden.

Zelf manlief lijkt te zijn bekeerd nadat hij op mijn tweede consult mee mocht.

Guest dydy

hoi allemaal, :48:

ik ben vandaag op consult geweest bij dr visser dit is echt een top vrouw heel recht uit en zegt hoe het is, zo moet het zijn vind ik.

ik krijg 240 cc onder de borstspier, dit kan jammer genoeg niet anders omdat ik maar 1m50 groot ben en maar 45 kg ben. ik heb natuurlijk geen idee hoe het gaat zijn en hoeveel ik ga hebben, ik hoop op een volle B kleine C.

op 25 juni is het dan zo ver dan krijg ik eindelijk borsten :P vind ik echt super als je van een kleine AA komt denk ik dat het een hele verandering is als je dan boebies hebt.:43:

groetjes dydy

Guest Netteke

Hi Dydy,

Wat fijn voor je dat je je datum hebt!!!!

Nu kun je gaan aftellen, voor je het weet is het zover.

Ja idd ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien bij mij, zal denk ik heel raar zijn als je van niets of in jouw geval van AA naar een B of C cup gaat.

Dus lekker veel lezen hier op het forum de komende maand en voor je het weet is het DDay.

Geniet ervan!

Groetjes Netteke

Guest dydy

hoi allemaal,

ik ben nu al door het dolle heen wat gaat dat niet zijn als ik eindelijk boebies heb? :152:

liefst dydy

Guest dydy

Hoi stuffie,

hoe voel jij je zo 1 dag na je BV, niet te veel pijn hoop ik?

en gefeliciteerd met je boebies he

liefst dydy

Hey Hey,

Kan je eindelijks hoppen voor leuke bhtjes,zoooooooooo leuk is dat.

Ga zaterdag shoppen met een vriendin,en wat ga ik kopen.....juistem bhtjes en bikin's(en dan vooral het meervoud daarvan,hahaha)

Echt dat is echt het leukste van alles.

Ik bedoel ik had ze wel iets groter gewild,maar alles staat zoveel beter dan eerst,nou word alles gevuld,vroeger was er bh over,bikini over,niet fijn.

Leuk he dat je straks lekker met ons mee kan kletsen.

liefs van Linda

Guest suffie

Voelde me gisteenavond en vannacht wat minder, maar nu, net ook voor het eerst gedoucht, weer stuk beter. Ik had gisteren ook bijna geen pijnstillers genomen (wilde bikkel zijn) maar dat ga ik toch maar wel doen vandaag.

• 2 weeks later...

Hallo Dydy

Ben jij in de wellness kliniek geweest?

Ik ga 23 juni voor mijn eerste consult bij dr Visser in de wellness kliniek in Genk.

Weet niet wat me te wachten staat, ben best wel nerveus aangezien mijn vriend niet achter mijn keuze staat, en daardaast heb ik twee kinderen een van bijna 4 jaar en een van 8 maanden.. Dus dat wordt wel moeilijk met tillen enzo..

Dus dr Visser is aan te bevelen?

Groet Mira

Guest dydy

hoi mira,

sorry dat ik zo laat antwoord maar ik ben juist terug van vakantie.

ik ben inderdaad op consult geweest in de wellness bij dokter visser. op het consult zelf ben je eigenlijk heel snel buiten ze vraagt je hoe groot je bent en hoeveel je weegt welke cup maat je nu hebt en wat je wil. dan moet je je bloes uit doen ze bekijkt je en zegt dan wat je kan krijgen, ze is wel heel correct en zegt hoe het is maar mij hindert dat niet. 1 goede raad: de vragen die je hebt schrijf ze op, want als je daar zit gaat het zeer snel maar ze antwoord wel op al je vragen.

ik word nu op 25 juni geopereerd ik heb nu een AA cup en krijg 240 cc achter de spier en dan zou ik uitkomen op een volle B kleine C.

mijn man staat er ook niet echt achter maar zo zijn hier meer vrouwen die dat probleem hebben.

ik zit in de huishoud sector en ze heeft mij ook vertelt dat je het de eerste 6 weken wel rustig aan moet doen niet te zwaar tillen en naar je lichaam luisteren.

en nog 1 ding als je sneller op consult wil moet je af en toe eens terug bellen er zijn altijd vrouwen die af bellen en dan kan je vroeger gaan.

als je nog vragen hebt laat het weten ik help je graag.

groetjes dydy

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest suffie

Morgen de grote dag toch? Je bent bij dr Visser in goede handen!! Succes, ik wens je een goed herstel en houd ons op de hoogte!!

Liefs!

hoi meiden,

dank julie voor julie reacties. morgen is het inderdaad de grote dag voor mij ik ben best wel zenuwachtig en dan moet ik pas om 13u30 daar zijn dus dat wordt voormiddag nog stressen.

ik hou julie op de hoogte.

liefs dydy

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.