Roumy Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Ik ga me eerst voorstellen. Ik ben 30 jaar, heb 2 kinderen van 6j en 1j en ben alleenstaand. Ik ben in de loop der jaren flink afgevallen en na tweemaal borstvoeding te hebben gegeven de nodige schade opgelopen aan mn borsten. Ik kom nu van een volle D/E naar een slappe C. Er zit eigenlijk niets meer in. Ik ben op consult geweest bij drie pc's, elk heeft zn eigen mening waardoor ik flink in de war ben. Ene zegt enkel liften, prothesen pas na een jaar. De ander zegt liften en kleine prothesen en de derde zegt hele grote prothesen zonder liften. Wat ik eigenlijk wil is liften en een dubbele D. Ik wil absoluut geen hang meer zien, ben er bijna getraumatiseerd door (heb nogal pijnlijke opmerkingen te horen gekregen van mijn ex). Ik wil mooie volle borsten. Ik ben nu aan het denken om een afspraak te maken bij dr Plovier aangezien ik hier veel lees dat hij mooie borsten maakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roumy Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 Ow ja, ik weet ook niet of ik voor of achter de spier moet nemen. Dames die hier ervaring mee hebben, wat is het verschil en wat is het beste volgens jullie. Ik wil wel graag hp prothesen aangezien ik veel vulling bovenaan wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.