summerAA Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Hallo, Na jaren twijfelen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt! Over 2 weken heb ik een consult bij het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht bij Dr. van der Veen. Mijn huisarts heeft mij daar naartoe verwezen. Heeft iemand ervaring bij haar? Ik ben nog een leek op het gebied van hoeveel cc, merken en chirurgen en alles wat er nog meer bij komt kijken dus ik lees hier even mee op het forum :-) Ik hoop wel voor een vergoeding in aanmerking te komen. Heeft iemand ervaring hoe 'streng' VGZ is? Ik ben trouwens 32 jaar en moeder van 2 kids :-) Alle tips zijn welkom! Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Welkom! Ik zelf ben na het ikazia ziekenhuis gegaan voor mijn aanvraag omdat ik wist dat deze arts op de hoogte was van de nieuwe regeling. Zelf ben ik verzekerd bij Fbto en heb goedkeuring gekregen. Mijn echo heb ik wel in Albert schweitzer gedaan. Ik ben 34 en ook twee kids;-) succes. Wordt geholpen in september ivm vakantie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
summerAA Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Dankjewel voor je reactie! Ik wacht eerst even het consult in asz af en kijk daarna verder of ik een goed gevoel bij haar heb of naar een andere pc opzoek ga. Ik hoop zo dat ik onder de 10 mm zit want zonder vergoeding zou ik het uit moeten stellen wordt de echo meteen gedaan bij het eerste consult of moet ik dat van te voren aangeven dat ik dat wil? Wat fijn dat je al een datum heb én in aanmerking kom voor de vergoeding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.