Jump to content

Honey bee : 12 juni 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Goedemorgen ladies, 

Even een update: gisteren geopereerd voor bv van Dr. Demeyer. 

Ben heel tevreden over de ontvangst, alles is vlot verlopen. Heel vriendelijk en goed team. Stellen je goed op je gemak. Het was nodig. Ik was Uitwendig heel kalm.

Ik had het gevoel  s ochtends gelijk dat ik gewoon vertrok voor een uitstapje. Daar toegekomen wel weten waarvoor ik daar was, maar ongeloof van 'het gaat eindelijk gebeuren na jaren met het idee te lopen. Maar toch sijpelde het niet echt tot me door. Voor de operatie krijg je nog een kort gesprek met de anesthesiste (hele aangename dame) en dr demeyere zelf om kort nog eens duidelijk jouw verwachtingen te overlopen, nog eens voorbeeldfoto van wensen tonen, afspraak maken voor verwijderen van de draadje, nog even enkele foto's maken, tekeningen  aanbrengen en klaar is kees. Hup hup, naar de operatie. Daar sta je dan voor de deur van de operatiezaal.    There is now way back. Ik dacht kom op meid: verstand op nul en go with the flow! Nadien lekker wakker geworden en direct na even bekomen te zijn naar huis. 

Wat was mijn vraag/ wens? 

de ruimte die vrij was na mijn zwangerschappen en vermageren gewoon opvullen 

wat is er uiteindelijk geplaatst: 

Siltex round high profile gel implant cohesive 1 phrotese van mentor met een grootte van 450 cc 

tot later 

xxx 

@Honey bee

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb eventjes je titel aangepast en het topic verhuisd naar de goede categorie, hier in dit topic kun je nu verder al je updates neer zetten.

Voor nu lekker rustig aandoen, op tijd je pijnstilling nemen en goed drinken.

Ik wens je een goed herstel.

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.