Katje96 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Hoi allemaal, Ik ben Katje96, ben 21 jaar en ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik beslist heb een borstvergroting te laten doen. Ik ben al enkele jaren heel onzeker over mezelf en de grootte van mijn borsten maakt mij echt ongelukkig (ik heb een kleine B). Deze namiddag ga ik op consultatie bij dr. Cambier in Gent. Kent iemand deze plastische chirurg? Ik ben echt benieuwd naar het gesprek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katje96 Posted June 15, 2017 Author Share Posted June 15, 2017 Ik ben ondertussen op gesprek geweest en ik zou gaan voor 325cc achter de borstspier. Vind het heel spannend en ben continu aan het denken over hoe het er zal uitzien. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 heyhey, spannend allemaal he! Heb je ook al een datum? Ik heb ook een b cupje en ik krijg over 3 weken een borstvergroting en zit ook de hele tijd fotos te kijken van anderen en te bedenken over hoe ze eruit komen te zien dit forum is wel echt super handig om dingetjes te weten te komen! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katje96 Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Hey, 24 juli was mijn operatie. Ik heb redelijk wat last gehad doordat mijn spieren heel ontwikkeld zijn van mijn competitieve sport. Vandaag is het verband eraf gedaan. Wat een verluchting. Ik ben super blij met mijn nieuwe borsten. Hoe is het bij jou gegaan Jadie? Hopelijk is alles goed verlopen en ben je ook tevreden. Voor hoeveel cc heb je gekozen? x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.