Jump to content

Sky__1 : 26 juni 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Guest Sky__1

Recommended Posts

Guest Sky__1

Hallo allemaal,

Ik ben 'Sky__1' en 26 jaar, ook ik heb al enige tijd nagedacht over een borstvergroting (en stiekem stille meelezer)

Uiteindelijk de knoop door gehakt en een afspraak gemaakt voor een eerste consult bij Kliniek Heyendael

Op 31 Mei was mijn eerste consult, na super fijn te woord gestaan door Tanne uiteindelijk met Dr. Straten gesproken en protheses gepast.

Ik wil het graag zo natuurlijk mogelijk dus mijn voorkeur ging uit naar anatomisch maar ik wachtte even af wat hij mij zou adviseren.

Na eenmaal meten en bekijken zei hij ook dat anatomisch het mooiste voor mij zou zijn

Uiteindelijk ben ik uit gekomen op 345 cc medium height high projection en de operatie datum word 26 Juni! :D

Natuurlijk ben ik nu erg nieuwsgierig wat mijn cupmaat zal gaan worden, zijn er mensen met ongeveer dezelfde situatie?

Ik kom van ongeveer cup A/kleine B en ik ben 1.62 en ± 56 kg

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Wauw wat spannend! Je bent al bijna aan de beurt!
We hebben bijna hetzelfde. Ik ben ook 26 en heb een kleine A. Volgens Tanne zou ik met 390cc waarschijnlijk op een C uitkomen.
Heeft ze bij jou niet berekend waar je ongeveer op uit zal komen?

47 minuten geleden zei Sky__1:

Dankjewel! @Desert-Rose

Vind het zo spannend en kan niet meer wachten! Wil het liefst morgen al :D 

Het is ook heel erg spannend,en de dagen gaan echt snel hoor, nu kun je nog op je gemak alle voorbereidingen gaan treffen, en toeleven naar je operatie dag.

x

Guest Sky__1

@Yaanaa ja met 345 cc zou ik waarschijnlijk zo'n 2 á 2,5 cupmaat groter uit komen, dus heb nu zeg maar A/B en dat zou dan C/D worden, maar je leest en hoort zoveel verschillende verhalen hoe het uiteindelijk uit pakt..

En dat ze uiteindelijk kleiner ogen dan het gevoel met je nieuwe cupmaat zeg maar

@Desert-Rose Ja ik ben inderdaad al bezig met wat voor bereidingen en zorg dat mn was helemaal bij is enz en mn huis helemaal schoon. Ik woon namelijk alleen en wil mn moeder niet al teveel lastig vallen :) 

25 minuten geleden zei Sky__1:

@Desert-Rose Ja ik ben inderdaad al bezig met wat voor bereidingen en zorg dat mn was helemaal bij is enz en mn huis helemaal schoon. Ik woon namelijk alleen en wil mn moeder niet al teveel lastig vallen :) 

Super, ook is het handig om bijv vooraf te koken en in te vriezen, hoef je het alleen nog maar op te warmen.

Alles wat je vaak gebruikt op ooghoogte zetten/leggen.

Genoeg kleding met voorsluiting, of topjes waar je in kunt stappen, makkelijke slobberbroeken etc, en dan ben je al heel ver met de voorbereidingen

Guest Sky__1
1 uur geleden zei Desert-Rose:

Super, ook is het handig om bijv vooraf te koken en in te vriezen, hoef je het alleen nog maar op te warmen.

Alles wat je vaak gebruikt op ooghoogte zetten/leggen.

Genoeg kleding met voorsluiting, of topjes waar je in kunt stappen, makkelijke slobberbroeken etc, en dan ben je al heel ver met de voorbereidingen

Dat is ook handig indd! En ik ga veel bij mijn ouders eten, ze wonen wel op loop afstand dus dat moet te doen zijn denk ik :)

Guest Sky__1
1 uur geleden zei JESSICAD:

Nog 2 weekjes :43:

Ja! Ik heb er ook veel zin in! Althans als het voorbij is dan :D

Guest Sky__1

@JESSICAD @Yaanaa @Pip1640

Hier ook nog even de foto's van de pas sessie, wat vinden jullie?

Dit is dan met 345 cc, anatomisch

En heb ook nog even gebeld met de kliniek, ze leggen ook 390 cc voor me klaar, kan ik op de dag zelf nog even kijken

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Staat je heel mooi!! nee zou niet groter gaan als je hier ook tevreden mee bent. maar idd je kan altijd de dag zelf nog kiezen (ga ik ook doen :4:) maar dit zal alvast een heel mooi natuurlijk resultaat geven

Guest Sky__1

@JESSICAD Ik ben hier zeker tevreden mee, alleen bij de 290 cc zou de volume ook wat meer naar boven gaan en dat vind ik denk ik toch ook wel mooi, daarom twijfel ik

Waar twijfel jij tussen?

ik krijg 450 maar twijfel voor de 500. al begint de twijfel toch precies weg te gaan en ga ik toch eerder voor de 450. zal meer dan genoeg zijn mits ik maar 1m60 ben

@Sky__1, dit is al prachtig! En meer als genoeg. 

Alleen als je meer bolling krijgt door een maatje groter zou ik dat doen.

Misschien gaan ze na verloop van tijd toch iets zakken door de zwaarte en dan heb je wel dat beetje extra bolling.

Of klinkt dit onlogisch (haha)

Vind 345 erg mooi bij je staan! Je hebt ook een mooi slank figuur wauw. Ik zou niet weten hoe 390 er bij jou uit gaat zien. Het verschil zal vast niet gigantisch zijn.

Als je twijfelt zou ik idd nog een keer passen en vragen wat Frans denkt. Ik vind dat hij een hele eerlijke mening geeft ;) Hij kan ook het beste inschatten hoe het er na de operatie uit gaat zien natuurlijk.

Guest Sky__1

@JESSICAD 450 is ook al veel en je bent ook niet zo groot, wat heb je nu voor bh maat?

Ik ben ook maar 1.62 dus ook niet zo groot

@Pip1640 dat klinkt logisch hoor en daarom twijfel ik inderdaad ook :)

@Yaanaa dankje, ik ben daar ook erg benieuwd naar maar denk indd niet dat het verschil gigantisch zal zijn

Dus indd nog even met hem overleggen en passen

hoeveel cc geen idee maar zou op een E moeten uitkomen (looks van een D cup)

wel wat zenuwen, maar gezonde zenuwen. enkel die druk die iedereen zegt de eerste dagen jaagt me wat schrik aan omdat ik dikwijls paniekaanvallen kan krijgen met hyperventilatie. dus zon druk op je borst kan het wel eens gaan triggeren denk ik. maar we bereiden ons mentaal al voor om hier rustig onder te blijven.

we shall see :rolleyes:

@JESSICAD, oke bij mij sprak hij helemaal niet over een cupmaat en zei dat ik me daar dus ook niet op moest focussen. Dus dat was compleet anders. Bij mij vertelde hij enkel wat ik zelf heb en wat erbij komt en op hoeveel ik zou uitkomen. Ook Tanne vroeg welke maat ik zou krijgen en die heeft een schatting gedaan anders wist ik het niet eens..

Ben benieuwd wat je gaat kiezen en hoe het eruit komt te zien!

Ja ik snap dat dat best angstig is. Gewoon proberen rustig aan te doen, en veel hulp aan te nemen van anderen. Ook al ben ik daar zelf ook slecht in. Rust is op dat moment denk ik erg belangrijk ook voor je herstel.

Groetjes,

Pip

5 uur geleden zei Sky__1:

@JESSICAD @Yaanaa @Pip1640

Hier ook nog even de foto's van de pas sessie, wat vinden jullie?

Dit is dan met 345 cc, anatomisch

En heb ook nog even gebeld met de kliniek, ze leggen ook 390 cc voor me klaar, kan ik op de dag zelf nog even kijken

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Mooi @Sky__1! Ik zou persoonlijk niet voor groter gaan, dit vind ik mooi :)

Straten vertelde mij ook niet echt op welke cup ik uit zou komen. Ben benieuwd wat me woensdag nog verteld wordt. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.