Jump to content

Pip1640 : 26 juni 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hi Dames,

Graag stel ik me eigen even voor. Ik ben een 25 jarige dame met een prachtig zoontje van bijna 1,5.

Na dit jaar 22 kilo te zijn afgevallen zijn mijn borsten niet meer zoals ze waren.

Mijn borsten zijn altijd een beetje ongelijk geweest, kwa groot en kwa vorm. 

Mijn rechterborst is altijd smaller en kleiner geweest dan mijn linkerborst.

Nu had ik voor het afvallen altijd een E90 en kon ik er altijd wel mee leven. In een bh waren ze altijd wel prachtig.

Helaas ben ik door het afvallen en de zwangerschap mijn volume van mijn borsten compleet verloren.

Alle bh's staan open en is de ongelijkheid er alleen maar meer op geworden.

Ook ben ik naar een cup C 85/80 gegaan. Dat vind ik prima alleen ze zijn best wel erg gaan hangen en ik heb door het afvallen best veel vel over.

Ik dacht dat ik dit kon oplossen met enkel een vergroting. Alleen gaf Dr Straten (via kliniek Heyendael) aan dat ik toch echt ook een borstlift moet.

Dit kwam een beetje rauw op mijn dak. Ja ze hangen een beetje door het afvallen en omdat ze natuurlijk zwaar zijn maar had niet verwacht dat ze echt gelift moesten worden.

Natuurlijk brengt dit ook een ander prijskaartje met zich mee. Maar als ik het doe wil ik het ook goed doen.

Nu ben ik opzoek naar dames die ook een borstlift hebben gehad met een prothese en hoe het voor hun is verlopen.

En eventueel foto's van de borsten na de operatie.

En dames die ook bij kliniek heyendael zijn geholpen door Dr Straten.

Het word voor mij moeilijk dat ik mijn zoontje 2 weken niet kan optillen en dat ik de 4 weken daarna hem nog heel voorzichtig moet optillen.

Hij loopt aan de hand maar nog niet 'los'. Dus zal veel hulp van me vriend, vrienden en familie nodig hebben.

Ik snap niet echt hoe ik foto's kan bekijken want de site geeft steeds een foutmelding.

Ik hoor graag van je, en kom graag met je in contact als je ongeveer de zelfde weg hebt bewandeld als mij of als je ook bent geholpen in Kliniek Heyendael

Groetjes,

Pip

8 minuten geleden zei Pip1640:

@Desert-Rose, volgens mij moet mijn topic worden verplaats aangezien ik al een operatiedatum heb en een kliniek. 26 juni - Kliniek Heyendael.

Oh super, ik heb het voor je aangepast.

Als je foto's wilt bekijken moet je toestemming vragen aan de meiden, aangezien de meeste wegens privacy in een prive album staan.

Dus even de meiden waarvan je de foto's wilt zien een berichtje sturen, en dan kunnen ze je toevoegen.

xx

Hey Pip! nu even je verhaal gelezen. Herkenbaar en ik heb dus hetzelfde gehad bij van Straeten. Ik snap de site ook niet helemaal hihi, maar heb wel een openbaar album.

Ik heb ook een zoontje van bijna 1. De eerste 2 weken niet tillen waren inderdaad wel heel lastig en heb je ECHT hulp nodig van je vriend, vrienden en familie. Wat mij een beetje rauw op m'n dak kwam is dat de verpleegster bij de 1e nacontrole zei "6 weken echt zo min mogelijk tillen". Dacht dat mijn vriend een beroerte kreeg hahaha. Die was al aan het aftellen naar de 2 weken. Zo merk je pas hoeveel je als moeder van 2 (1 en 4) altijd doet. Houd hier dus wel even rekening mee. Ben heeeeel benieuwd hoe het bij jou gaat worden!

Succes en als je iets wil vragen, geef 'n gil :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.