Alyssa Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Hallo hallo, Ik weet niet of ik de vraag hier moet stellen en waarschijnlijk staat het antwoord al ergens, maar ik vraag het toch maar. Ik word aan het begin van de zomervakantie geopereerd aan mijn borsten (bv). Ik zou 2 à 3 weken daarna met vriendinnen op zonvakantie gaan, maar in verband met geld en onzekerheid over herstel na de operatie, heb ik toch maar gezegd dat ik niet meega. Nu heeft een vriendin gevraagd of ik niet een weekendje weg kan. Hoeveel weken na de operatie mag je in de zon? Kun je wel gewoon met een hemdje in de zon? Wanneer kun je met bikini in de zon/schaduw? Niet dat ik per sé wil zonnen, maar kan je op een terrasje chillen of is dat zeer schadelijk? Ik zou graag meer hier over willen weten. En ik begrijp dat je alles goed moet insmeren met zonnebrandcrème. Mijn herstel staat natuurlijk voorop Alvast bedankt!! Groetjes Alyssa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 6 weken dacht ik... na 2 weken is je wond aan de buitenkant gesloten maar van binnen nog niet ! Litteken insmeren factor 50 je mag wel in de zon voor de 6 weken maar niet met je borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Bedankt voor je reactie @Gizmootje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Sowieso niet in bikini in de tijd dat je een sportbh hoort te dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.