Jump to content

Dames met hydrogel

Recommended Posts

Dag dames!

Ik wil graag hydrogels bij Nio laten zetten. Maar ik kan niet veel foto's zien van mensen met hydrogel. Kunnen jullie foto's hier delen of mij toevoegen aan jullie album? 

Ben heel benieuwd wat er allemaal te bereiken is met hydrogel.

En zijn jullie tevreden met het resultaat?

Iemand last van rimpel vorming?

Groetjes!

Guest B00bies

Hoihoi @Riiann

Sorry, ik zie je topic nu pas! Ik had een 70C en heb monobloc hydrogels voor de spier 320cc van dr Nio in het OLVG west gehad. Ben heel tevreden en heb (tot nu toe) geen last van rimpelvorming. Ik ben nu 9 weken po. 

Er zijn veel meer dames met monobloc hydrogel. Bijvoorbeeld Elske77, Senorita, Leche, Mirri, Jo84, Linda37, Sanne82, Daroe, Maison, Melissa1983, Noesoe etc. Sommige hebben hun foto's openbaar in een album of in hun topic, anderen kan je een berichtje sturen (met een korte motivatie) of je hun foto's mag zien. Sommige hebben geen foto's online staan, maar paar topics lezen kan nooit kwaad. 

Als je vragen hebt dan kan je die altijd stellen. Ik beantwoord ze graag :) Ik zal je toevoegen aan mijn albums. Ben benieuwd wat je ervan vindt! 

Heel veel succes met het oriënteren! 

xx

Guest B00bies

@RiiannHeb je trouwens al een consult gepland bij dr Nio? Al enig idee wat je wilt? 

Tip: volg even je eigen topic dan krijg je een melding als iemand reageert :) (nu krijg je die ook, omdat ik je tag)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.