Jump to content

Zou een BV helpen

tamels

Recommended Posts

Hoi allemaal ik ben Tamira, 38 jaar en moeder van 2 kinderen (8 en 9). Ik heb niet vooraan gestaan toen de borsten werden uitgedeeld en altijd in de A blijven hangen.

Na mijn laatste zwangerschap ben ik erg afgevallen en weeg nu nog maar 53 en wat ik ook doe aankomen lukt niet zelfs niet met hulp van een diëtiste. Hoe gek ook, ik had al weinig borsten en zelfs daar ging het er vanaf. Ik draag nu 75A maa zonder zou helaas ook kunnen.

Vanwege het afvallen ben ik nu ook doorverwezen naar een psychiater en daar kwam ook wel heel veel oud zeer naar boven waaronder ook de kleine borsten. Nu ben ik mij eens goed aan het inlezen, ik heb er vroeger best last van gehad maar me er bij neer gelegd. Nooit gedacht aan een BV maar als het helpt wil ik het best overwegen.

Hoi @tamels!

Herkenbaar verhaal. 

Dat een borstvergroting helpt om grotere borsten te krijgen is wel duidelijk, maar ik denk dat alleen jij voor jezelf kunt bepalen of je er gelukkiger van zou worden.

Minder onzeker wel.

Ik ben 33 (1.68 en 55 kg) en heb inmiddels een operatie gepland staan omdat ik denk dat ik daar gelukkiger van wordt. Ik wil niet nog 50 jaar door met deze borsten. Ook altijd A/AA gehad, maar na 2 kinderen is er heel weinig over.

Ik baal ervan en in de winter valt het nog wel mee, maar zomers hou ik me elke dag bezig met kleding en bikini's waardoor het minder opvalt. Draag altijd push ups, maar als ik mn armen omhoog doe schuift de bh gewoon naar boven. Staat ook altijd open, echt zo irritant!

Succes met je beslissing!

Hoi Tamira, welkom op het forum. Allereerst wil ik je zeggen dat ik het heel goed van je vindt dat je hulp hebt. Ik hoop voor je dat het je gaat helpen om je prettiger te gaan voelen. Of een bv daarbij gaat helpen, tja dat is een lastige. Het zal je ongetwijfeld wat meer zelfvertrouwen gaan geven maar het is natuurlijk niet iets wat opeens al het oud zeer voor de zon doet verdwijnen... Succes met je beslissing en veel plezier op het forum hier.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.