Jump to content

550cc Motiva Dr fresow

Recommended Posts

hoi allemaal, 

ik ben nieuw hier en nog aan het uitvogelen hoe dit forum werk, ben hier nooit zo goed in. 

ik heb afgelopem week mijn consult gehad bij faceland en ben ook bij diana gabriels geweest. Beide gaven aan dat door mijn bouw en grote 550cc kon hebben.Ik heb ook andere maten gepast maar zag niet het gewenste resultaat. zelf ben ik 1.78 en weeg 74 kilo en heb nu een 75B

bijlage een foto met 550cc

nu vroeg ik me af of hier meerdere waren met dit aantal cc en wat jullie ervaringen zijn. ook ben ik nieuwesgierig naar wat jullie cupmaat is geworden. Ik twijfel namelijk nog steeds over motiva omdat het een keurmerk mist.

Ik bem al druk bezig om wat operatieverslagen te lezen maar zie nog maar weinig dames met 550cc. 

ik heb er ee foto bij gedaan van mijn passessie met 550cc 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Guest Deprinsesopdeerwt

De enige reden, voor zover ik weet, dat Motiva nog geen keurmerk heeft, is omdat het nog geen 10 jaar bestaat. Heb er verder alleen maar positieve dingen over gehoord en gelezen, dat ontbrekende keurmerk om bovengenoemde reden is voor mij geen argument, dus ik heb alsnog voor Motiva gekozen. Voor welke prothese wil je anders kiezen als je deze toch niet wilt?

hoi deprinses

bedankt voor je reactie!

ik vond motiva ook supergoed aanvoelen en het was ook gelijk mijn eerste keus. maar door een vriendin die natrelle heeft begon ik te twijfelen. ze zei dat kapselvorming niet voorkomt bij natrelle omdat het een ruwe buitenkant heeft. 

ik heb me er al verder in verdiept en ik sta nog steeds vast bij me besluit. 

groetjes bionda

Hoi @bionda, Natrelle is ruwer dan Motiva idd, maar ook motiva is niet helemaal glad. De structuur van de bovenlaag is zo fijn dat je het bijna niet voelt, maar als je goed kijkt en voelt is het er wel. 

Ik vond motiva ook het fijnst aanvoelen.

mooie maat hoor!

47 minuten geleden zei bionda:

@Evah 

mag ik misschien in jou album kijken? weet niet zo goed hoe dat moet maar ben heel nieuwsgierig.. las dat je ook bij fresow bent geweest.

gr bionda

Helaas ben ik nog niet geopereerd, ben 24 juli aan de beurt bij dr Fresow! 

@bionda

Oohh dus je bent de 19e al? Superspannend he, ga ik je wel volgen hoor!

Ik ben momenteel erg aan het twijfelen. Bij het consult gekozen voor 315/335 cc, maar ik heb de foto's van mn passessie al veel teruggekeken en wil misschien nog wel iets groter... 

Even kijken of ik de foto's hier in kan zetten.

Become a member now.

• 2 weeks later...
Op 2017-06-11 om 10:31 zei bionda:

hoi allemaal, 

ik ben nieuw hier en nog aan het uitvogelen hoe dit forum werk, ben hier nooit zo goed in. 

ik heb afgelopem week mijn consult gehad bij faceland en ben ook bij diana gabriels geweest. Beide gaven aan dat door mijn bouw en grote 550cc kon hebben.Ik heb ook andere maten gepast maar zag niet het gewenste resultaat. zelf ben ik 1.78 en weeg 74 kilo en heb nu een 75B

bijlage een foto met 550cc

nu vroeg ik me af of hier meerdere waren met dit aantal cc en wat jullie ervaringen zijn. ook ben ik nieuwesgierig naar wat jullie cupmaat is geworden. Ik twijfel namelijk nog steeds over motiva omdat het een keurmerk mist.

Ik bem al druk bezig om wat operatieverslagen te lezen maar zie nog maar weinig dames met 550cc. 

ik heb er ee foto bij gedaan van mijn passessie met 550cc 

Become a member now.

Vind die ccs heel mooi!. Jij bent lang dus zien niet te groot uit op jou. Ik been ook 174 dus ga minimaal voor 450 (als het er in pass)

Op 2017-6-11 om 22:30 zei Evah:

@bionda

Oohh dus je bent de 19e al? Superspannend he, ga ik je wel volgen hoor!

Ik ben momenteel erg aan het twijfelen. Bij het consult gekozen voor 315/335 cc, maar ik heb de foto's van mn passessie al veel teruggekeken en wil misschien nog wel iets groter... 

Even kijken of ik de foto's hier in kan zetten.

Become a member now.

Hoi hoi,  mag ik je volgen?  in september ga ik waarschijnlijk een borstvergroting doen bij fresow en ben benieuwd naar je ervaring.  

Hey @bionda leuk dat ik je hier tegenkom. Misschien kan je het je nog herinneren, vorige week zaterdag op je werk. Ik had een briefje aan je collega gegeven met dit forum erop geschreven. Wist niet of je hier al was geweest. Blijkbaar wel dus haha. Ik vind het super spannend voor je. Maar je passessie ziet er goed uit. Kan je makkelijk hebben hoor die 550cc. Ik ga je volgen :)

Liefs

1 uur geleden zei Evah:

Hoi @Meisie10 tuurlijk mag dat.

Heb je al een consult gehad?

Ik heb 13 juli een extra passessie gepland om het zeker te weten;-).

Ik ga jou ook volgen!

Ja ik heb begin mei mijn consult gehad met Elke Verstegen. Ik sta op de wachtlijst voor september omdat ik dan pas vakantie kan krijgen.  Er is dus nog geen datum bekend helaas.  Voor de operatie wil ik ook nog een extra passessie doen. Vind het zo lastig inschatten. Aan de ene kant ben ik bang dat het te groot word maar aan de andere kant weer te klein omdat je gewoon niet goed kan inschatten hoe het eruit komt te zien.  Dr.Fresow had wel aangegeven dat 275 cc mijn max is omdat mijn omvang maar 65 cm is.  

16 minuten geleden zei Evah:

@Meisie10

Heel herkenbaar ja!

Wat is jouw lengte en gewicht (als ik dat mag vragen :68:)?

65 cm is wel smal idd.

Ik vind het dus gek dat er bij mij geen max is aangegeven...

Hoeveel cc heb je gekozen bij je consult en welk profiel?

Je mag alles vragen hoor :)  k heb 275 cc gekozen en weeg 52 kg en ben 1,68 cm.  Ik krijg Motiva full rond. En jij?  

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.