Ga naar inhoud

Toch nog BV! Mss bij Velthuis dr. Moojen


Melissje

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Melissa en ga ws op mijn 47e alsof n borstvergroting laten doen. Beetje nu of nooit gevoel. Al heeeel lang zo af en toe eens over gedacht maar nu ik van mijn kleine borstjes steeds minder overhou  (leeftijd, afgevallen) voor t eerst heel serieus. Vond het altijd heel eng. Grootste angst  was altijd om ziek te worden van de siliconen, inkapselen of gevoelloze tepels. Dat is nu wel minder maar nog niet helemaal weg natuurlijk. Denk over Velthuis ivm herstelprogramma (ben alleen met kinderen) en goede bekendheid. Wil proberen eind juli consult af te spreken. Ga voorlopig n beetje met jullie meelezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi melissa,

 

50 is het nieuwe 30 toch! Je bent nog jong dus waarom niet die bv doen. 

Als je bang bent voor gelbleeding waarom kijk je dan niet eens voor de monoblock hydrogel?  Die ga ik laten zetten omdat ik die gelbleeding ook maar niks vind.  Ik heb begin augustus een eerste afspraak met dr nio.  Mijn operatie waarschijnlijk in december.

Veel succes en plezier met het voortraject en straks natuurlijk met je nieuwe borsten!

Gr gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai elske, ik ga 11 juli onder het mes bij Nio. Spannend ;-) 

Nu zie ik dat jij ook van de paarden bent. Volgens Nio kan ik na een week prima weer rustig aan de slag met de paarden, mag ik vragen hoe dat bij jou gaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama

Nou idd hahaha. Maar echt hè waarom niet. 

Ik weet niet. Die hydrogel ook weer nadelen daarom toch dat niet iedere pc ermee werkt. Vind natuurlijk resultaat en een snel herstel ook heel belangrijk.  En de implantaten nu zijn al veel veiliger dan 20 jaar geleden natiurlijk. Maar moet me er nog wat meer in verdiepen. Ik ga je volgen iig en ben benieuwd! 

@Elske77

Ok ik ga jouw berichten eens even lezen. Tx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dirk:

Hai elske, ik ga 11 juli onder het mes bij Nio. Spannend ;-) 

Nu zie ik dat jij ook van de paarden bent. Volgens Nio kan ik na een week prima weer rustig aan de slag met de paarden, mag ik vragen hoe dat bij jou gaat? 

Haha @Dirk, komen ze voor of de spier bij jou? Dat zal wel schelen. Ik ben nu 13 dagen postoperatief en kan niet eens onze kleine terrier vasthouden als hij trekt.... zal per persoon verschillen maar heel het in elk geval goed vantevoren voor als je wat langzamer herstelt is mijn advies! Nio is erg optimistisch vind ik wat dat aangaat. Ik heb wel dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een afspraak staan voor eerste consult voor eind juli bij dr Felicia Smits bij Velthuis in Amsterdand ! iemand ervaring met haar recent? Ze werkte eerst bij boerhaave. Ben erg benieuwd en vind t ook n beetje eng nog. Ga me nog wat meer inlezen en goed bedenken wat ik precies wil. Alle tips welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.