Ga naar inhoud

Dr. Verdonck 230 cc sebbin of motiva?


Aanbevolen berichten

@LaurenT

Ik lees hier toch dat voor de spier een heel stuk minder pijnlijk is.

Misschien hier mensen zoeken die voor de spier hebben en hun ervaring eens vragen.

Je kan misschien een nieuw topic openen met die vraag , daar krijg veel reactie op.

@Sandr@

Ik heb enkel een foto met mijn bh aan en die staat op mijn topic

Ik heb geen foto album. Ik heb zelf geen voor mezelf van voor en na. Daar heb ik wel spijt van. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 18-8-2017 om 13:59 zei LaurenT:

Ik lees hier even mee, mijn operatiedatum is 3/11 en ik heb ook voor motiva gekozen, wel in combinatie met lipofilling. Ik ben maak me wel wat zorgen over de genezing, ik zou namelijk op dag 4 al weer moeten werken... help! Ik geef les dus ik kan geen vakantie opnemen en ziekteverlof krijg ik ook niet blijkbaar. 
De implantaten worden bij mij wel voor de spier geplaatst, zou het dan vlugger genezen?

@LaurenT

 

hallo,

Ik kreeg van Dr. Verdonck te horen dat je een briefje krijgt voor 2 weken ziekteverlof. Dit kan een werkgever niet weigeren... Ik sta ook in het onderwijs, als je een geldig getuigschrift hebt (speciaal voor het onderwijs) is dit niet te weerleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei ankedt:

@LaurenT

 

hallo,

Ik kreeg van Dr. Verdonck te horen dat je een briefje krijgt voor 2 weken ziekteverlof. Dit kan een werkgever niet weigeren... Ik sta ook in het onderwijs, als je een geldig getuigschrift hebt (speciaal voor het onderwijs) is dit niet te weerleggen.

 

Dat is raar, mijn pc zei dat hij dit niet kon schrijven. Maar ik ben ondertussen naar de huisarts geweest en hij is bereid om mij ziekteverlof te geven. Oef!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LaurenT:

@ankedt Welke reden voor afwezigheid geef jij aan de directie? Bij ons weten ze dat graag vooraf als je meer dan een week afwezig zal zijn. Ik ben niet van plan om te zeggen dat ik een bv krijg...

@LaurenT

Hallo,

ik geef niets aan... mijn operatie staat gepland op 22/12. de vrijdag voor de kerstvakantie. ik HOOP in staat te zijn na 2 weken terug te kunnen gaan werken. Is dit niet mogelijk, ga ik gewoon een briefje halen bij de huisarts. Je bent nooit verplicht om de reden van uw medische afwezigheid kenbaar te maken. Wanneer je het in de tussenperiode laat doen, is het bijna niet mogelijk om op voorhand uw afwezigheid te melden. Misschien kan je een vage omschrijving geven of je datum nog laten aanpassen? Weet niet wat voor jou mogelijk en haalbaar is?

Ik ga het niet kunnen wegsteken dat ik een BV heb gekregen... met 65 AA is er niets meer te zien, ik draag zelfs geen bh meer. meer last van dan wat anders. dus alles wat erbij komt gaat opvallen... maar ik trek het me niet aan, iedereen aan wie ik het al heb verteld is super enthousiast en begrijpt me volkomen! Nog niemand die een opmerking heeft gemaakt om me gek heeft verklaard ;-) ik tel enthousiast af naar 22/12!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ankedt 

Hallo, 

mijn operatiedatum staat al gepland, op 3/11 de laatste dag van de herfstvakantie. Ik zou dus eigenlijk op dag 5 al moeten gaan werken (ik ben elke maandag vrij). Volgens mijn pc was dit zeker mogelijk. Ik krijg kleine implantaten boven de spier aangevuld met lipofilling. Blijkbaar zou de liposuctie het pijnlijkst zijn, en de borstvergroting veel minder omdat de implantaten boven de spier komen. 

Welke implantaten heb jij gekozen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.