Ga naar inhoud

Dr. Verdonck 230 cc sebbin of motiva?


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

 

Deze middag op consultatie geweest bij Verdonck, alles is zeer goed verlopen :D Ik kwam met een heuse glimlach weer buiten. Mijn negatieve ervaring bij een andere PC was meteen vergeten! Na een babbeltje over wat ik wilde en andere medische zaken was het tijd om te passen. 

De eerste twee prothesen vond ik te klein, de derde vond ik echt mooi. Toch wou hij nog graag eentje groter tonen, wel HALLO borsten (misschien toch iets te groot voor mij :p)

Uiteindelijk uitgekomen op 230 cc. Tijdens het passen dacht ik bij mezelf 'en nu niet beginnen twijfelen he thuis, je vindt deze maat duidelijk het mooist', ook de favoriet van mijn vriend. Uiteraard was ik nog geen 5 uur thuis en ik begon al te twijfelen haha. Ik vond het redelijk shoquerend om mezelf met borsten te zien maar zoals iedereen hier zegt, het went zo snel! Omdat ik zo smal ben raadde hij mentor af. Ik heb dus keuze tussen sebbin en motiva. Weet er iemand of een 230 sebbin verschilt van een 230 motiva? 

Maar mijn keuze staat vast, maandag eens bellen voor de operatie in te plannen (HIP HOI!), nu de maat en merk nog haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, ik twijfelde ook steeds toen ik terug buiten stond. Het is ook zo belangrijk. Maar tijdens de operatie kijkt de pc zelf nog welke prothese het beste past. Ik had 285 cc gekozen en uiteindelijk is het 275 cc geworden. Beter wat minder cc voor een mooier resultaat, ikzelf ben heel small en je wilt ook niet dat de prothese veel uitsteekt. Ikzelf heb motiva. Is nog maar 8 dagen geleden maar ben heel tevreden! Ze hebben nu nieuwe prothesen die mee bewegen met je lichaam. Lig je op je zij, dan gaan ze ook die kant op :-) lekker natuurlijk dus. Veel succes nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Is het niet 235cc van Motiva ? Ik ben één week po en heb 235cc motiva ook bij Verdonk. Ik heb getwijfeld tussen 235cc en 255cc Bij het passen zei ik al na.die 255cc, is al groot genoeg. En dan toch kleinste maar genomen.Op  de operatie maar mijn keuze bepaald. Hopelijk is het nu niet te klein. Mag ik eens weten hoe groot en zo je bent ? Ik ben 1m69 en weeg 55kh. Misschien van nu niet meer te sporten al iets meer:139:

En had 70A.Als je toch blijft twijfelen, best nog eens terug gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

 

Ik begon ook thuis met twijfelen, ik ben uiteindelijk zelf voor een maatje kleiner gegaan en ben nu helemaal blij! Ook pas 8 dagen p.o., net als Natje hierboven. Ik had 355cc, klinkt veel, maar is bij mijn bouw 1.68 met 65 kilo helemaal goed!

Ik ben voor de Motiva gegaan, wel iets duurden, maar wel mega natuurlijk en heel veilig door een extra blue seal die het uitstoten van siliconen door zweten minimaliseert!

Veel succes en wijsheid in je beslissingen en volg je gevoel! Ik ben uiteindelijk ook voor een 2e keer gaan passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natje3:

@Brabs

Is het niet 235cc van Motiva ? Ik ben één week po en heb 235cc motiva ook bij Verdonk. Ik heb getwijfeld tussen 235cc en 255cc Bij het passen zei ik al na.die 255cc, is al groot genoeg. En dan toch kleinste maar genomen.Op  de operatie maar mijn keuze bepaald. Hopelijk is het nu niet te klein. Mag ik eens weten hoe groot en zo je bent ? Ik ben 1m69 en weeg 55kh. Misschien van nu niet meer te sporten al iets meer:139:

En had 70A.Als je toch blijft twijfelen, best nog eens terug gaan. 

Oei ja het zou wel eens 235 cc kunnen zijn :) het was 230 cc die stond op die prothesen om te passen daarmee! Vond jij 235 en 255 een groot verschil? Ik weet eigenlijk niet wat de aantal cc's was na die van 230, aangezien ik dit echt een groot verschil vond.. dus ik vraag me af of het wel 255 kan zijn dan.

Ik ben 1m70 en weeg 54 kg :D dus we komen overeen van smalle bouw denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei bettynoboop:

Hoi Hoi!

 

Ik begon ook thuis met twijfelen, ik ben uiteindelijk zelf voor een maatje kleiner gegaan en ben nu helemaal blij! Ook pas 8 dagen p.o., net als Natje hierboven. Ik had 355cc, klinkt veel, maar is bij mijn bouw 1.68 met 65 kilo helemaal goed!

Ik ben voor de Motiva gegaan, wel iets duurden, maar wel mega natuurlijk en heel veilig door een extra blue seal die het uitstoten van siliconen door zweten minimaliseert!

Veel succes en wijsheid in je beslissingen en volg je gevoel! Ik ben uiteindelijk ook voor een 2e keer gaan passen!

Ieps,


Wel heel veel mensen gaan voor motiva merk ik. Maar ik snap niet zo goed waarom, aangezien hij zei dat het extra blue shield wel extra stevigheid biedt tegen barsten, maar dat dit eigenlijk totaal niet nodig is. Over silicoonzweten heeft hij niets gezegd, bizar he. Voelde jij echt verschil tussen Sebbin en motiva? Ik eerlijk gezegd totaal niet :P maar heb wel redelijk vluchtig gevoeld. Bedankt :D Hoe gaat het nog met jou nu? Nog niet te nieuwsgierig naar het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bieketje32:

Herkenbaar, ik twijfelde ook steeds toen ik terug buiten stond. Het is ook zo belangrijk. Maar tijdens de operatie kijkt de pc zelf nog welke prothese het beste past. Ik had 285 cc gekozen en uiteindelijk is het 275 cc geworden. Beter wat minder cc voor een mooier resultaat, ikzelf ben heel small en je wilt ook niet dat de prothese veel uitsteekt. Ikzelf heb motiva. Is nog maar 8 dagen geleden maar ben heel tevreden! Ze hebben nu nieuwe prothesen die mee bewegen met je lichaam. Lig je op je zij, dan gaan ze ook die kant op :-) lekker natuurlijk dus. Veel succes nog!

En hoe gaat het nu met jou? Niet te veel last meer? Zijn ze ook dual plane geplaatst? Succes nog met je herstel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

20cc is eindelijk bijna niets van verschil. Maar bij het passen vond ik dat zo'n groot verschil. Ook niet gewend om het zo iets te zien bij mij.

Best nog eens gaan passen als je onzeker bent.

Ik kan je vrijdag wel zeggen wat ik vind van het resultaat bij mij. Dan mag mijn verband eraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Ja wel dat is wat ik ook had opgestoken op dit forum, dat één niveautje meer in cc's zo goed als niks was. Maar net als jij, leek het ook voor mij een immens verschil.. bizar! Ik denk dat ik inderdaad nog eens ga passen als ik een datum heb vastgeprikt volgende week :) Nu mijn beslissing genomen heb kijk ik er geweldig naar uit! Super spannend voor jou, ik duim :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2017 om 22:38 zei Brabs:

@Natje3 Ja wel dat is wat ik ook had opgestoken op dit forum, dat één niveautje meer in cc's zo goed als niks was. Maar net als jij, leek het ook voor mij een immens verschil.. bizar! Ik denk dat ik inderdaad nog eens ga passen als ik een datum heb vastgeprikt volgende week :) Nu mijn beslissing genomen heb kijk ik er geweldig naar uit! Super spannend voor jou, ik duim :D

 

Hey, 20cc is echt niks. Omdat Verdonck dual plane plaatst valt er vaak ook nog wel iets weg achter de spier wordt er gezegd en veel meiden zeiden achteraf hmm het had ook nog wel iets groter gemogen. Meestal wordt daarom aangeraden om de grootste of 1 groter te nemen. Ik twijfelde tussen 255 en 275cc motiva en ben voor 275cc gegaan. Nu denk ik hmm 295cc (was mijn max) had ook wel mooi geweest, maar met passen vond ik dat wel too much :P Je went er gewoon heel vlug aan.

 

Bij Verdonck ben je echt in goede handen. Ik ben net zoals Natje2 en Bettynoboop op 2 juni bij hem geopereerd en ik heb Stephanie en Verdonck al telefonisch gesproken. Die betrokkenheid is zo fijn :) Ik had mij geen betere chirurg kunnen voorstellen! 

 

Ik heb trouwens ook een 2e consult ingepland om nog eens te passen. Dus als je twijfelt is dat helemaal niet raar om te doen. 2e consult is ook gratis en als je uitlegt dat je twijfelt over de maat en merk neemt hij daar alle tijd voor. Ik had zelf niet zoveel met Sebbin. Sprak me gewoon niet aan en ik vond Mentor te stug en net zoals veel meiden sprak Motiva mij wel aan. Je hoort daar steeds meer over omdat zij heel erg in opkomst zijn. Verdonck zei dat hij eerst alleen met Sebbin en Motiva werkte en hij krijgt regelmatig verzoeken om ook met andere merken samen te werken. Bij motiva vond hij de gedachte en innovatie zo goed dat hij besloten had om deze ook aan zijn assortiment toe te voegen en hij zag dat grotendeels iedereen nu voor motiva kiest. Maar dat wil niet zeggen dat Sebbin om Mentor van mindere kwaliteit zijn. Ga op je gevoel af zou ik zeggen. Sebbin is nog wat smaller dan Motiva en heeft daardoor wat meer projectie. Het is net waar je voor wilt gaan ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorggen @Brabs !

 

Zoals je weet ben ik zaterdag ook voor de eerste keer geweest bij hem. Bij mij is het geworden; 255 cc Motiva Dual Plane Full Profile. Ik voelde een verschil tussen Motiva en Mentor en hij vertelde mij ook dat Motiva microscopisch ruw is. Het is het duurste maar valt het 'naturelste'. 255 cc gaat voor mij op een D uitkomen, was voor mij de 'limiet', moest ik groter willen zouden er verschillende slechte dingen kunnen gebeuren (striemen, spier scheuren) dus dacht nee laat maar, een D zal mooi zijn :) 

Heeft hij je dat potje niet laten zien dat Motiva nabootst? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Hey!

 

Wel ik denk dat de operatie voor mij pas in september zal zijn, na dat ik terug ben van vakantie.. Anders zouden er maar 6 weken zitten tussen de operatie en mijn vakantie en Verdonck was redelijk duidelijk dat het 8 weken waren en dat ik me beter nadien laat opereren! Pijnlijk lang wachten vind ik dus haha! :) Zou je me eventueel eens kunnen uitleggen wat projectie? Ik snap echt niet goed wat daarmee bedoeld wordt en ben het ook vergeten vragen aan de dokter. 

 

Sebbin heeft natuurlijk 10 keer meer kans op kapselvorming, dus zal ik waarschijnlijk toch voor motiva kiezen :) Een tweede keer passen ga ik doen vlak voor mijn operatie dan in september! 

 

Hoe gaat het nu met jou? Hou je het verband nog steeds uit? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Brabs:

@Ellen125

Hey!

 

Wel ik denk dat de operatie voor mij pas in september zal zijn, na dat ik terug ben van vakantie.. Anders zouden er maar 6 weken zitten tussen de operatie en mijn vakantie en Verdonck was redelijk duidelijk dat het 8 weken waren en dat ik me beter nadien laat opereren! Pijnlijk lang wachten vind ik dus haha! :) Zou je me eventueel eens kunnen uitleggen wat projectie? Ik snap echt niet goed wat daarmee bedoeld wordt en ben het ook vergeten vragen aan de dokter. 

 

Sebbin heeft natuurlijk 10 keer meer kans op kapselvorming, dus zal ik waarschijnlijk toch voor motiva kiezen :) Een tweede keer passen ga ik doen vlak voor mijn operatie dan in september! 

 

Hoe gaat het nu met jou? Hou je het verband nog steeds uit? :P

 

Ooh ja dan is het inderdaad beter om na je vakantie te doen. Volgens mij las ik iets over 235c Motiva? Je kunt daarvan heel makkelijk de afmetingen opzoeken. Deze is bijvoorbeeld 10cm breed en heeft een projectie van 4,1cm Dat betekent hoever deze naar boven komt. Sebbin zal dan bijvoorbeeld met hetzelfde aantal cc iets smaller zijn maar meer naar voren komen. 

 

Met mij gaat het goed :) Het verband heb ik er gisterenavond af gehaald. Het weekend na de operatie had ik heel veel last van jeuk en daardoor contact opgenomen met Verdonck. Ik mocht medicijnen halen tegen de jeuk (maar wil ik niet) of als ik het echt niet meer kon uithouden mocht ik verband eraf halen en sport bh aan. Nu vond ik dat nogal snel, dus heb het zo lang mogelijk vol gehouden, maar witte plakker liet gisteren grotendeels los aan de bovenkant en jeuk was echt niet meer uit te houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 10-6-2017 om 18:53 zei Natje3:

@Brabs

Is het niet 235cc van Motiva ? Ik ben één week po en heb 235cc motiva ook bij Verdonk. Ik heb getwijfeld tussen 235cc en 255cc Bij het passen zei ik al na.die 255cc, is al groot genoeg. En dan toch kleinste maar genomen.Op  de operatie maar mijn keuze bepaald. Hopelijk is het nu niet te klein. Mag ik eens weten hoe groot en zo je bent ? Ik ben 1m69 en weeg 55kh. Misschien van nu niet meer te sporten al iets meer:139:

En had 70A.Als je toch blijft twijfelen, best nog eens terug gaan. 

Hi natje,

 

net zoals jij twijfel ik tussen 230 en 255...ik heb een kleine A cup en zou graag naar grote B kleine C willen. Weet jij toevallig hoeveel cc de derde pasmaat was? Deze pasten ook mooi bij mijn figuur maar ik was bij het pas toch aan het twijfelen of die niet TE waren. Daarom tussenoplossing tussen pasmaat 2 en 3 zou 230 zijn. Zou ook voor de motiva gaan. Ben jij tevreden met het resultaat en welke maat heb je ongeveer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs

Ik heb maar 2 maten gepast. Ik denk dat 3de maat 275cc is.

Ik ben zeer tevreden. Ik heb een grote B/ kleine C.

In mijn kledij valt het niet op dat ik een bv gehad heb. Maar ik ben blij dat mijn bh eindelijk gevuld is en dat ik geen vullingen meer moet insteken.

Maar is echt een persoonlijke keuze wat je.zelf wilt. Ik wilde echt niet te groot. Van mijn man mochten ze iets groter. Maar ik vind dat ze perfect bij mijn lichaam passen. Ik ben redelijk fijn.

 

Succes met je keuze

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Brabs

Ik heb maar 2 maten gepast. Ik denk dat 3de maat 275cc is.

Ik ben zeer tevreden. Ik heb een grote B/ kleine C.

In mijn kledij valt het niet op dat ik een bv gehad heb. Maar ik ben blij dat mijn bh eindelijk gevuld is en dat ik geen vullingen meer moet insteken.

Maar is echt een persoonlijke keuze wat je.zelf wilt. Ik wilde echt niet te groot. Van mijn man mochten ze iets groter. Maar ik vind dat ze perfect bij mijn lichaam passen. Ik ben redelijk fijn.

 

Succes met je keuze

 

@Sandr@, ik denk dat dit berichtje van @Natje3 voor jou bedoeld is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brabs:

@Sandr@, ik denk dat dit berichtje van @Natje3 voor jou bedoeld is :) 

Zou wel goed zijn, mocht de 3 e pasmaat idd 275cc zijn dan ga ik voor de 255cc en dan zit ik er mooi tussen. Verdonck vond de 3 e maat ook mooi bij mijn figuur dus als ik ietsje minder neem zit ik goed. 

Heb toch alvast een 2e consult ingelegd hoor. Dan nog eens vragen, passen en een foto laten zien wat het niet mag zijn;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Natje3:

@Sandr@

Als Verdonck de maat ook mooi vond bij je lichaam dan zal het zeker niet te groot zijn.

Hij gaat altijd voor een natuurlijk resultaat. 

Is een goed idee om nog eens te passen. Neem je tijd.ervoor om goed het verschil te bekijken.wanneer is je operatie datum ?

 

 

De operatie is 20/10. Nog eventjes dus...kijk er wel al naar uit om een paar weken po te zijn. Ben beetje bang van de pijn in het begin en hoop om snel weer te kunnen gaan werken. Jij veel pijn gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandr@

De eerste 4 dagen heb ik afgezien. Dan ging het stilletjes aan iedere dag beter. Ik had veel last van mijn rug. Normaal slaap ik op mijn zij. 

Ik.ben na 2 weken terug gaan werken. Was wel afgezien. Werk als verpleegkundige en assisteer dokters bij ingrepen. Niemand weet dat ik een bv heb gehad. Dus ik moest dus volledig meedraaien.

Na 4 weken begon ik me eindelijk weer goed te voelen. Op het moment zelf is.het afzien, maar achterna is het de moeite waard.

Maar het kan zijn dat het bij jou wel allemaal mee valt. Er zijn er hier die bijna geen pijn hebben. Ik dacht dat dit bij mij ook wel zo ging zijn maar niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Sandr@

De eerste 4 dagen heb ik afgezien. Dan ging het stilletjes aan iedere dag beter. Ik had veel last van mijn rug. Normaal slaap ik op mijn zij. 

Ik.ben na 2 weken terug gaan werken. Was wel afgezien. Werk als verpleegkundige en assisteer dokters bij ingrepen. Niemand weet dat ik een bv heb gehad. Dus ik moest dus volledig meedraaien.

Na 4 weken begon ik me eindelijk weer goed te voelen. Op het moment zelf is.het afzien, maar achterna is het de moeite waard.

Maar het kan zijn dat het bij jou wel allemaal mee valt. Er zijn er hier die bijna geen pijn hebben. Ik dacht dat dit bij mij ook wel zo ging zijn maar niet dus.

Tja, pijn en genezing is altijd af te wachten natuurlijk...heel persoonlijk. Hopen op het beste ^_^ heb jij ook foto's op het forum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier even mee, mijn operatiedatum is 3/11 en ik heb ook voor motiva gekozen, wel in combinatie met lipofilling. Ik ben maak me wel wat zorgen over de genezing, ik zou namelijk op dag 4 al weer moeten werken... help! Ik geef les dus ik kan geen vakantie opnemen en ziekteverlof krijg ik ook niet blijkbaar. 
De implantaten worden bij mij wel voor de spier geplaatst, zou het dan vlugger genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.