Jump to content

Bieketje32 : 2 juni 2017 : Dr. Stillaert : Gent

Recommended Posts

Ik ben een 32 jarige vrouw met twee kindjes en ben nu 8 dagen po. Ik heb op vrijdag 2 juni 275 cc dual plane gekregen. Dit in combinatie met het verwijderen van een borstmuis in rechteborst. Ik ben zeer tevreden en zou het zo opnieuw doen. Ik weeg maar 45 kg en ben 1,60m klein. Door lang borstvoeding te geven had ik zelfs geen A-cup meer. Ik denk dat ik nu op een 70c zal uitkomen. Momenteel verloopt het herstel prima. Ik heb slechts 4 dagen pijnstillers moeten nemen en kan al licht huishoudelijk werk doen. Autorijden of dochter vastpakken lukt nog niet. De enige nadelen zijn opgezwollen buik en poep, waarschijnlijk vocht. En na het verwijderen van mijn drainage liep er toch nog wat wondvocht tot onderaan mijn buik. Dit kon je zien doordat ik een lichtblauwe vlek/bult had en ik voelde pijn vanaf mijn borst tot waar de plek ontstaan was. Gelukkig was deze na een nachtje slapen weg. Ik slaap momenteel nog altijd redelijk rechtop in de zetel en hoop dat dit snel veranderd. Ook is het ademen moeilijk verlopen de eerste dagen door de druk op mijn borstkas. Ik draag een speciale po bh die de arts me gegeven heeft. Daarbij zit ook een borstband. Weten jullie of dit steeds aan moet? Op den duur heb ik meer last van de strakke bh dan van de operatie zelf. Ook heb ik geen gevoel in het onderste deel van mijn borst, maar ik heb de indruk dat dit iedere dag betert. Hopelijk blijft het zo verder evolueren. Binnen 2 weken mag ik op nacontrole. 

@Bieketje32

Ik ben geopereerd door Verdonck en wij moeten ook een borstband dragen. Ik ben 1 week po.De eerste 2 weken is het bij ons dag en nacht. En dan nog 4 weken. Maar ik ga nog moeten navragen of dat dan af en toe eens afmoet. Maar best eens mailtje sturen naar je pc, want iedere dokter werkt anders.

Bedankt Natje,

ik vrees dat het op de tanden bijten zal worden. Ik moet binnen 2 weken op consultatie. Ik zal het tot dan volhouden. Ik doe wel regelmatig eens alles uit. Zeker met deze hitte, dan kan alles eens wat verluchten en ontspannen. Ik hoop dat ik na 3 weken verlost ben en niet nog 4 weken moet zoals jij. Maarja...alles voor een mooi resultaat :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.