Ga naar inhoud

Megan1 : 15 juni 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Daantje89:

Wat fijn om te horen wat zijn ze lief allemaal hè ^_^ veel succes nog met het herstel ik moet zondag om 17u op controle 

en die puntige dingen komen helemaal goed ik schrok ook de eerste keer haha:D

Erg hé die punten :45: na hoeveel dagen was dat weggetrokken? Ben zoooo benieuwd naar m'n twins :wub: Ze zijn inderdaad echt súper lief allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei KGM:

Blij dat alles goed gegaan is !

 

ik ben nu dag 2 po en t valt echt zo mee de pijn heb heb eigenlijk geen pijn meer !  Hoop dat jij ook weinig last krijgt

 

rustig en goed herstel xxxx

Wat fijn!! Ik ga van het ergste uit morgen, dan kan het altijd meevallen. Hoop natuurlijk dat ik ook zo gelukkig ben dat het meevalt -_- Supef fijn voor je dat het voor joh al zo is! Dankjewel schat, jij ook! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Daantje89:

Dag 4 begon ik het al weer mooier te vinden nu ben ik dag 6 en word steeds mooier!! Mijn vriend vind ze ook al mooi :wub: even geduld mop komt goed!!!

Ah dat is best snel ja! Op die foto's van jou waren ze iniedergeval al écht super mooi  :wub: ga straks nog even spieken haha ik begin nu wat stijver te worden, had even op de bank gelegen en was 15 minuutjes in slaap gedommeld maar nu even bewogen en alweer wat beter. Lekker avond eten naar binnen geschoven, ben zeer benieuwd en een tikkeltje bang voor morgen haha heb ook zin om te douchen morgen, hoe ging dat bij jou op dag 2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Megan1:

Ah dat is best snel ja! Op die foto's van jou waren ze iniedergeval al écht super mooi  :wub: ga straks nog even spieken haha ik begin nu wat stijver te worden, had even op de bank gelegen en was 15 minuutjes in slaap gedommeld maar nu even bewogen en alweer wat beter. Lekker avond eten naar binnen geschoven, ben zeer benieuwd en een tikkeltje bang voor morgen haha heb ook zin om te douchen morgen, hoe ging dat bij jou op dag 2?

Ja douchen is fijn dan voel je je toch weer even fris! Ik vond douchen best weer eng hoor :blush: zeker omdat ik amper mijn oksels kon wassen om al dat roze spul eraf te krijgen! Gewoon voorzichtig en dan komt het goed! Alleen het rechtop slapen vind ik rot maar helpt goed voor het vocht afvoer zeggen ze^_^ laat je maar goed verwennen nu hoor en niet te veel met je armen doen

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Daantje89:

Ja douchen is fijn dan voel je je toch weer even fris! Ik vond douchen best weer eng hoor :blush: zeker omdat ik amper mijn oksels kon wassen om al dat roze spul eraf te krijgen! Gewoon voorzichtig en dan komt het goed! Alleen het rechtop slapen vind ik rot maar helpt goed voor het vocht afvoer zeggen ze^_^ laat je maar goed verwennen nu hoor en niet te veel met je armen doen

 

xxxx

Ik zie nu wel op tegen het douchen ja, werd net wakker met een keelpijn ook, pf denk dat ze daar een slang in gedaan hebben of iets. Was een kort nachtje, súper branderig gevoel als ik ga liggen en/of ga staan en mijn huid/vel is enorm strak gespannen en heb het gevoel als het zo scheuren kan maar tot nu toe valt het me gelukkig mee. Links doet een stuk meer zeer als rechts en is een stuk groter ook :19: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag2 is aangebroken! Nacht 'oké' doorgekomen. 4 uurtjes geslapen, vreselijk dat rug slapen! Heb er nu al last van mijn rug van en neig elke keer naar m'n zij. Pijn is nu meer aanwezig natuurlijk, vooral links is heftig. Linker borst is ook wat dikker dus de zwelling zal de pijn ook meer veroorzaken. Keel voelt ook érg fijn maar niet heus, adem slangetje tijdens narcose gok ik. :21: Bh zit bizar strak, maar dat zal wel horen denk ik zo? Vanmorgen heel eventjes af gedaan, wát een verademing! Straks even kort proberen te douchen en vandaag maar weer rustig aan doen. Heb gelukkig een hele lieve vriend die vannacht om 04:00 even een paracetamolletje met water gepakt heeft voor me & die vanmorgen om 06:00 mijn haar zat te kammen en daarna een vlecht erin proberen te maken, is 'm aardig gelukt haha Ik spiek telkens wel even maar ben nog steeds Madonna met die punten :lol: Ben benieuwd over een dag of 2, keep you posted! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1 Hi schat!:wub:

 

nou gelukkig gaan de Madonna tiets nog veranderen let maar op hihi !!

en lief van je vriend dat ie je helpt. Mijn mannetje is ook zo lief helpt met alles heeft me haartjes gewassen helpt me met wassen me haar in een staart doen echt super lief we boffen maar met zulke lieve vriendjes hihi !

 

hoop dat je snel opknapt ! 

 

Ik voel me echt goed geen pijn of iets echt valt me allemaal zo mee ! ( gelukkig ) dacht echt van t zal bij mij allemaal wel weer tegen zitten maar niet eens ! Happy !! 

 

Dikke kus xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update; Dag 4 met m'n boobs :wub:, 3 dagen na de operatie dag! Ik zie ze steeds mooier & mooier worden, ben zó enorm blij! Ik heb wel pijn & ongemak, vooral links. Ze zijn voor de spier geplaatst maar het voelt vaak alsof m'n spier gewoon scheurt, van m'n zij tot m'n borstbeen. Vre-se-lijk gevoel! Mijn borstbeen is nog erg gezwollen en dat geeft veel pijn ook, ik vraag me af wanneer dit over is / de zwelling minder wordt. Verder voel ik me goed! Ik had verwacht dat ik dagen dood zou liggen gaan in bed dus het valt me mee wat dat betreft! Ik red het op 500mg paracetamol om een 3 uur, dus dat is oké ^_^ Af&toe doe ik de sportbh eventjes 5 minuten uit 's avonds of smiddags buiten het douchen om, wát een verademing is dat! Heb dan meteen minder pijn :huh: Maar Ik ben vooral héél gelukkig, heb eindelijk mooie, héle mooie borsten die alsmaar mooier worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daantje89:

Hoi schat hoe gaat het vandaag??

Hai mop! Wel oké, heb nog wel last maar vele malen minder :43: het vervelende 'gekraak' is begonnen haha wat voelt dat vies zeg! Krijg constant kippenvel ervan. :unsure: Zit ook alleen links, links heeft het veel erger te verduren :145: Wilde vanmorgen even naar de bakker lopen maar na het douchen had ik echt pijn dus ben maar weer thuis gebleven, morgen poging 2 dan maar :76:  hoe is het met jou?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gekraak ken ik niet dat heb ik zelf niet ervaren, ik had echt veel meer last van rechts dan links ben nu 10po en vandaag voor het eerst niks last gehad kwa pijntjes alleen irritatie van die hechtingen die knoopjes schuren tegen mijn sport bh aan.. wat moeten we toch veel geduld hebben he om mooi te zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Daantje89 ! Morgen dag 10, controle time! :43: Ik voel me goed! 2 dagen helemaal geen pijnstillers meer, gister iets teveel gedaan :145: Ook veel boven m'n hoofd met m'n armen (nieuwe gordijnen) voelde wat knakken en had daarna flinke zeer, zó stom dus toch na 2 dagen gister avond maar even een paracetamol genomen en m'n bedje ingekropen. Je doet automatisch meer he omdat je je goed voelt, verdorie. Ik moet mezelf echt afremmen, heb daar zó'n moeite mee! Ben nu streng voor mezelf, vandaag doe ik he-le-maal niks :140: Mijn pleisters zijn dinsdag (5dgn po) losgekomen en die had ik er dus afgehaald na Boerhaave even gebeld te hebben, durf sindsdien niet meer te douchen dus ik was mezelf nu bij de wasbak, zo stom want ik mág douchen zonder de pleisters maar durf het gewoon niet dus ik wacht de controle van morgen maar eerst af. Kwam wat vocht uit dinsdag en zat een rode plek ook zag ik toen de pleister er af was, dat is nu helemaal dicht want geen vocht meer gezien en het ziet er mooi rustig uit. Ze vormen al mooi, zijn bovenop nog wel gezwollen, als dat weggetrokken is zijn ze prachtig :wub: Ben nog steeds zó blij, ze zijn wel stuk kleiner dan wij hadden verwacht bij 500cc maar ben alsnog tevreden, sowieso beter dan hoe het was natuurlijk haha! Hoe is het met jou mop??! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me er net toch maar even overheen gezet & heerlijk gedoucht, m'n haar mocht wel even gewassen worden :P Was donderdag maar de kapper geweest maar ik kan natuurlijk niet naar de kapper blijven gaan om het te wassen haha ik blijf nu gewoon even zonder bh met m'n badjas zitten om de hechtingen even extra aan de lucht te laten drogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohhh wat fijn om te horen allemaal!

ik heb dat geknak ook gehad toen met mijn jas aan te doen had er toen heel de dag last van! Durf je al fotos maken ben enorm benieuwd met je 500cc :wub: ik had ook liever toch groter gehad maar mijn vriend vind het goed zo omdat ik ook maar 1,57m ben:D mag echt niet klagen hoor maar toch haha ben benieuwd hoe het morgen dan gaat op je controle ik ben nu ondertussen 2 weken po en ben erg blij kwa vorm van mij mogen ze zo blijven maar ze zullen wel zakken nog.. doe rustig aan meid ben echt blij dat het goed met je gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje89 eng hè dat geknak! Controle was letterlijk 2 min, hij heeft ernaar gekeken, gevraagd hoe het ging en klaar. Ik dacht dat hij de knoopjes van de hechtingen zou knippen en misschien wat uitgebreider zou kijken en/of vragen zou stellen / beantwoorden. Ik had zelf nog vragen opgeschreven maar vanmiddag is m'n telefoon stuk gegaan, die lag bij de Apple store toen ik bij de dokter was <_< geen vragen mee dus. Heb die crème meegekregen maar deed best zeer bij die knoopjes toen ik het net opsmeerde. Voor het eerst gereden ook weer dat ik bij de dokter wegging, want dat mocht maar jeetje wat is dat vreemd! Voelde telkens m'n spier trekken met schakelen. Rechts doet best zeer sinds vanmiddag, misschien omdat het een lange dag was. Ga me morgen maar weer rustig houden. Zag net trouwens een hele blauwe plek aan de onderkant van mijn rechterborst, die zat er eerst niet en daar klopt het een beetje. Even in de gaten houden dus :wacko: Ik zal er van de week even foto's opzetten, ga me dan even verdiepen in de albums!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik mocht ook al smeren na de eerste controle en vond dat ook raar omdat ik ook met die knoopjes zat.:o 

 Kreeg toen ook last van die knoopjes en heb ik een paar dagen niet gesmeerd omdat ik dacht dat het erger werd.. maar nu gaat het goed aan het uiteinden ziet het nog wel rood maar ik had foto's doorgestuurd en alles zag er zelfs erg goed uit volgens Van Der Weij 

we moeten gewoon veel geduld hebben en je leest hier natuurlijk zo veel dat je angstig word bij het minste ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

ik heb even jullie gesprek nagelezen. Ik ben 13 juni geopeerd bij dr. Peters 500 cc.

Ik herken de 'knak' uit de eerste week! En afgelopen dinsdag zijn de knoopjes eruit gehaald en de pleisters eraf getrokken van het litteken.. Ik heb zoals Megan vertelde ook een blauwe plek, die mij eerder trouwens ook niet is opgevallen tot dat de pleisters verwijderd waren en ik thuis de littekens ging bekijken. Ik had ook continu op die plek rechterborst onderkant richting borstbeen zo'n vervelende drukkende pijn.

Verder trekken die littekens best wel.. Wat voor zalf kregen jullie hiervoor mee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sher2017 wij hebben litteken creme mee gekregen van de kliniek zelf en die moesten we dan gelijk gaan smeren.. voor blauwe plekken kan je wel arnica zalf halen maar het trekt wel weg hoor, mijn littekens trekken nu niet meer ben nu 3 weken po maar moet zeggen ik geneesde beter bij mijn eerste bv heb ik het idee.. 

@Megan1 hoe is het meis? Je bent stil hier op het forum he? Ik heb nogaltijd last van waar die knoopjes zitten groeit maar niet dicht heb weer gemaild maar zag er normaal uit zei hij.. ik vond het toch prettiger dat hij vroeger die knoopjes los knipte hoor... 

hoop dat je herstel vlotjes verloopt!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.