Ga naar inhoud

Megan1 : 15 juni 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hai meiden! 

Ben al een paar dagen 'undercover' aan het meelezen en heb me nu maar aangemeld.

Ik ben Megan, 27 jaar & mama van een heerlijk kind! Ik wil al minstens 11 jaar een borstvergroting, omdat ik een lege, bobbelige (double breast) D75 heb. In 2011 al op gesprek geweest bij de pc maar al die jaren erna in een rollercoaster van gebeurtenissen gezeten dus het is er gewoon niet van gekomen. Psychisch heb ik hier al ontzettend lang last van en zit het de 'normaalste' dingen in de weg. Aanstaande donderdag is éíndelijk de dag daar, ik wordt geopereerd & krijg mooie boobieeees yay! Ik krijg mentor coh 2 rond mp+ 500cc op de spier van Dr. Van der Weij en ik ben zó benieuwd naar het resultaat! Totaal niet zenuwachtig voor de operatie zelf, let's do this! Wel héél nerveus/benieuwd naar het eindresultaat. Kan me er ook helemaaaal geen voorstelling van maken en voorbeelden kom ik ook niet echt tegen, ik weet natuurlijk dat het voor iedereen anders is maar waarschijnlijk begrijpen jullie allemaal mijn nieuwsgierigheid naar het resultaat haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1

 

Hoi hoi,

 

Omdat ik zie dat je een operatie datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je alle verdere updates, eventuele vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

Sorry, ik dacht dat ik me gewoon moest voorstellen :blush: Bedankt voor de genomen moeite! Ja het aftellen is begonnen, kan me niet snel genoeg donderdag zijn ^_^ Sowieso super snel gegaan, dinsdag gebeld, woensdag consult, meteen betaald & de week erop donderdag dus al de operatie onder het mom van heb er al 11 jaar over na kunnen denken :4: x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen voor de tweede keer geholpen door dokter Van Der Weij voor een prothese wissel omdat ik toch iets meer wilde :lol:, Super arts en super kliniek al het personeel is enorm vriendelijk! 

 

Komt helemaal goed geen zorgen over maken hij is een uitstekende arts!! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Megan1:

@Desert-Rose

Sorry, ik dacht dat ik me gewoon moest voorstellen :blush: Bedankt voor de genomen moeite! Ja het aftellen is begonnen, kan me niet snel genoeg donderdag zijn ^_^ Sowieso super snel gegaan, dinsdag gebeld, woensdag consult, meteen betaald & de week erop donderdag dus al de operatie onder het mom van heb er al 11 jaar over na kunnen denken :4: x 

 

Ja dat is ook zo hoor meis, maar als we dan zien dat er al een datum bekend is, dan passen we eigenlijk gelijk de titel aan, en verhuizen het topic ( maar jij had alles goed gedaan hoor) 

 

En het is zeker enorm snel gegaan, sneltreinvaart, maar als jij je goed voelt bij je pc, dan moet je ook op je gevoel af gaan.

Het is zo donderdag hoor,en voor je het weet word je wakker met nw boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

oh gelukkig! Ja, ik had aanstaande zondag nog een consult afspraak staan met een andere arts in een andere kliniek maar 6 jaar geleden ben ik bij Dr. Roddi geweest in de Boerhaave kliniek en de kliniek kwam toen heel goed over, pc zelf ook maar die is al een tijd niet meer in Nederland. Nu dus voor het eerst bij Dr. Van der Weij en die kwam heel goed over, voelde meteen goed en ben er zeker van dus de afspraak van zondag afgebeld en meteen ingepland, heb heel veel mazzel dat het zo snel kon allemaal :wub: alsnog ben ik aan het zeuren dat het me te lang duurt hoor, had vandaag wel geholpen willen worden haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje89 op de spier? Wat fijn dat je bijna geen pijn hebt! Daar zie ik wel een beetje tegenop, bang dat het enorm zeer doet maar ik heb er heeeeul veel zin in! M'n vent is langzaamaan gek aan het worden denk ik, praat bijna nergens anders over haha. Dankjewel, Nog 5 nachtjes! :43: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! De zenuwen, twijfels en kriebels komen nu ineens met al hun vrienden geloof ik :blink: Lag in bed en natuurijk ga je dan denken. Ze zijn niet mooi, ik schaam me er vaak voor, ze belemmeren een hoop kleding en dingen die je normaal Zou moeten vinden zoals naar het strand of zwembad MÁÁR ze hebben wel mijn kind groot gebracht, hem gevoed, getroost & veiligheid gegeven. Zóóó stom dat je ineens zo denkt, emotioneel ook haha het voelt als een afscheid ofzo. Heel gek, jullie zullen ze waarschijnlijk wel begrijpen en dat is zo fijn! Ik ben vandaag even een emotioneel, gespannen hoopje ellende. Morgen deze tijd wordt ik geopereerd --> D-Day :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Megan1:

Goedemorgen! De zenuwen, twijfels en kriebels komen nu ineens met al hun vrienden geloof ik :blink: Lag in bed en natuurijk ga je dan denken. Ze zijn niet mooi, ik schaam me er vaak voor, ze belemmeren een hoop kleding en dingen die je normaal Zou moeten vinden zoals naar het strand of zwembad MÁÁR ze hebben wel mijn kind groot gebracht, hem gevoed, getroost & veiligheid gegeven. Zóóó stom dat je ineens zo denkt, emotioneel ook haha het voelt als een afscheid ofzo. Heel gek, jullie zullen ze waarschijnlijk wel begrijpen en dat is zo fijn! Ik ben vandaag even een emotioneel, gespannen hoopje ellende. Morgen deze tijd wordt ik geopereerd --> D-Day :21:

Herkenbaar! Maar je doet ze niet weg, hoor, je restaureert ze, pimpt ze, zet juist in het zonnetje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Elske77:

Herkenbaar! Maar je doet ze niet weg, hoor, je restaureert ze, pimpt ze, zet juist in het zonnetje! 

 

Dit is echt zó'n fijne reactie! Dankjewel lieve Elske! :wub: Ben nu echt niet lekker en misselijk, maak me denk ik onbewust super druk :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Megan1:

 

Dit is echt zó'n fijne reactie! Dankjewel lieve Elske! :wub: Ben nu echt niet lekker en misselijk, maak me denk ik onbewust super druk :29:

Ze verdienen een beetje aandacht, mogen weer gezien worden straks. Ik had hetzelfde gevoel, totdat ik me realiseerde dat je ze niet afdankt, maar juist op een voetstukje zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo is dat! Ik sluit me volledig aan bij Elske. 

Je pimpt ze en zet ze lekker in het zonnetje! Deze mama gaat zich vanaf morgen weer heeeeeel vrolijk voelen en daar heeft jouw zoontje alleen maar profijt van!! Happy Mommy is happy baby. 

Ik snap de zenuwen absoluut maar alles gaat goedkomen en you can do this power women!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Blondie22:

En zo is dat! Ik sluit me volledig aan bij Elske. 

Je pimpt ze en zet ze lekker in het zonnetje! Deze mama gaat zich vanaf morgen weer heeeeeel vrolijk voelen en daar heeft jouw zoontje alleen maar profijt van!! Happy Mommy is happy baby. 

Ik snap de zenuwen absoluut maar alles gaat goedkomen en you can do this power women!! 

:119: lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden! Update nr1! Het is me reuze meegevallen, de narcose is heel fijn verlopen, ik heb meteen 2 bruine boterhammen met kaas gegeten & 2 glazen water gedronken toen ik wakker werd. Had aangegeven snel misselijk te zijn dus dat hebben ze opgelost met dat spulletje. Zit nu op de bank met steun van de kussens, Netflix en een kopje thee. Net zelfs patatjes gegeten, verlangde zo naar zout haha Wilde net een sigaretje roken, dus een halve gedaan & dat doe ik niet meer, ben meteen duizelig :rolleyes: Links doet een stuk meer pijn dan rechts, ik ga om de 3 uur 1 x 500mg paracetamol nemen ipv 2 per 6 uur in de hoop dat die spiegel goed blijft. & morgen net zo goed verloopt maar heb begrepen dat ik me schrap moet zetten voor veeeel meer pijn de 2e dag. We gaan het meemaken, verloopt tot nu toe iniedergeval heel fijn. Ik heb even gespiekt natuurlijk, mocht m'n bh thuis even af doen om te kijken en vind ze érg puntig, super lelijk maar dat trekt natuurlijk mooi bij, geduld hé :D Voel me net Madonna met die punten :21: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat alles goed gegaan is !

 

ik ben nu dag 2 po en t valt echt zo mee de pijn heb heb eigenlijk geen pijn meer !  Hoop dat jij ook weinig last krijgt

 

rustig en goed herstel xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.