Jump to content

Nog steeds niet blij..

Recommended Posts

Ik ben een lange tijd offline geweest. Maar ik zit er nog steeds heel erg mee.. Ik ben nog steeds niet blij. Ik heb meer verschil in grote dan ik voorheen had.. Ik twijfel of ik ga voor een wissel en dan twee dezelfde maten. Maar ik weet niet goed of het er dan beter op word.. Je ziet nu duidelijk als ik een strak t-shirt aan heb dat er verschil is in de maat.. de borst die vroeger dus kleiner was is nu groter..

Pictures visible for members only.

Become a member now.

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest B00bies

Hoi, 

Ik vind ze erg mooi en het verschil is gelukkig maar klein, maar ik zie inderdaad wel wat je bedoelt (waarschijnlijk had ik het niet gezien als je het niet had gezegd). Naar mijn idee (keep in mind: ik ben maar een leek op dit gebied) heeft je pc een inschattingsfout gemaakt en had je inderdaad beter in beide borsten dezelfde maat prothese kunnen krijgen. Als ik naar je voorsituatie kijk dan zie ik op de foto amper verschil tussen je borsten qua grootte. 

Als je je er echt heel erg aan stoort - dat maak ik wel op uit je berichtje - dan zou ik in jouw geval bij je pc langsgaan en dit aan hem voorleggen. Naar mijn idee is dit een inschattingsfout van de pc en zou dit kosteloos verholpen moeten worden. Je moet je alleen wel afvragen of je het het waard vindt om weer onder het mes te gaan met alle risico's en mogelijke complicaties die daarbij weer om de hoek komen kijken. Je zal ook weer opnieuw moeten herstellen.. Afgaand op je foto's is het verschil maar klein en ik weet niet of ik het in jouw geval had gedaan. Maar die keuze is natuurlijk aan jou! 

Heel veel succes meis xx

Sorry mischien waren foto's niet duidelijk omdat ik deze zelf had gemaakt.. ik heb mn vriend net foto's laten nemen..

Become a member now.

5 minuten geleden zei Daaniiey91:

Sorry mischien waren foto's niet duidelijk omdat ik deze zelf had gemaakt.. ik heb mn vriend net foto's laten nemen..