Jump to content

Nog steeds niet blij..

Recommended Posts

Ik ben een lange tijd offline geweest. Maar ik zit er nog steeds heel erg mee.. Ik ben nog steeds niet blij. Ik heb meer verschil in grote dan ik voorheen had.. Ik twijfel of ik ga voor een wissel en dan twee dezelfde maten. Maar ik weet niet goed of het er dan beter op word.. Je ziet nu duidelijk als ik een strak t-shirt aan heb dat er verschil is in de maat.. de borst die vroeger dus kleiner was is nu groter..

Pictures visible for members only.

Become a member now.

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest B00bies

Hoi, 

Ik vind ze erg mooi en het verschil is gelukkig maar klein, maar ik zie inderdaad wel wat je bedoelt (waarschijnlijk had ik het niet gezien als je het niet had gezegd). Naar mijn idee (keep in mind: ik ben maar een leek op dit gebied) heeft je pc een inschattingsfout gemaakt en had je inderdaad beter in beide borsten dezelfde maat prothese kunnen krijgen. Als ik naar je voorsituatie kijk dan zie ik op de foto amper verschil tussen je borsten qua grootte. 

Als je je er echt heel erg aan stoort - dat maak ik wel op uit je berichtje - dan zou ik in jouw geval bij je pc langsgaan en dit aan hem voorleggen. Naar mijn idee is dit een inschattingsfout van de pc en zou dit kosteloos verholpen moeten worden. Je moet je alleen wel afvragen of je het het waard vindt om weer onder het mes te gaan met alle risico's en mogelijke complicaties die daarbij weer om de hoek komen kijken. Je zal ook weer opnieuw moeten herstellen.. Afgaand op je foto's is het verschil maar klein en ik weet niet of ik het in jouw geval had gedaan. Maar die keuze is natuurlijk aan jou! 

Heel veel succes meis xx

Sorry mischien waren foto's niet duidelijk omdat ik deze zelf had gemaakt.. ik heb mn vriend net foto's laten nemen..

Become a member now.

5 minuten geleden zei Daaniiey91:

Sorry mischien waren foto's niet duidelijk omdat ik deze zelf had gemaakt.. ik heb mn vriend net foto's laten nemen..

Become a member now.

Ja klopt je ziet zo wel wat verschil. 

Zie je het alleen bloot of ook met bh of badkleding? Maar nog steeds wel mooi hoor 

2 minuten geleden zei Kim15:

Ja klopt je ziet zo wel wat verschil. 

Zie je het alleen bloot of ook met bh of badkleding?

ook in mijn kleren met strakke truitjes of streepjes zie je het :( vroeger ben ik op verschillende consulten geweest en die zeiden nooit wat over verschillende protheses.. alleen bij velthuis kliniek. maar ik geloof de chirurg en dacht dus dat dit het beste was.. achteraf gezien denk ik dat ik beter voor twee dezelfde maten had kunnen gaan.. want het verschil was vroeger minder dan nu..

Hallo

nu zie ik het verschil idd wel

Begrijp je frustratie!

denk even terug naar de arts en zelf afweging maken of je alles terug wil doorstaan!

succes x

3 minuten geleden zei Jules83:

Hallo

nu zie ik het verschil idd wel

Begrijp je frustratie!

denk even terug naar de arts en zelf afweging maken of je alles terug wil doorstaan!

succes x

Dankjewel voor je reactie! Ik ben alleen ben ik bang dat het verschil dan juist weer andersom is .. ik ben wel al bij die kliniek geweest en die geven toe dat het verschil erger is dan eerst eerst. En ook mag ik me gratis opnieuw laten opereren maar ze proberen me het toch uit mn hoofd te praten.. heb nu afspraak gemaakt voor een second opinion bij verdonck

Mja ik begrijp wat ze bedoelen!

ik heb ooit een neuscorrectie gehad en achteraf ook iets anders gewild. Arts zei ook kon Mr beter afblijven want dan resultaat misschien "erger"

want dan litteken op litteken.

en achteraf ben ik blij niets meer aan gedaan heb.

Proberen te denken dat een lichaam nooit perfect is en symmetrisch ?

mr vanaf je gefixeerd bent is dit moeilijk! X

7 minuten geleden zei Daaniiey91:

Dankjewel voor je reactie! Ik ben alleen ben ik bang dat het verschil dan juist weer andersom is .. ik ben wel al bij die kliniek geweest en die geven toe dat het verschil erger is dan eerst eerst. En ook mag ik me gratis opnieuw laten opereren maar ze proberen me het toch uit mn hoofd te praten.. heb nu afspraak gemaakt voor een second opinion bij verdonck

Waar ben je geopereerd dan? Goed laten informeren dat je dit niet nogmaals krijgt. Als je je wel opnieuw laat opereren. Het is niet niks natuurlijk. 

2 minuten geleden zei Kim15:

Waar ben je geopereerd dan? Goed laten informeren dat je dit niet nogmaals krijgt. Als je je wel opnieuw laat opereren. Het is niet niks natuurlijk. 

Bij Velthuis kliniek

2 minuten geleden zei Daaniiey91:

Bij Velthuis kliniek

Als ik eerlijk ben lijkt het er wel op dat net het die 25cc verschil had uitgemaakt. Heb er natuurlijk geen verstand van. Maar als ik naar de voorsitatie kijk zie ik ook minimaal verschil bijna niet eigelijk. Ik had zelf ook iets verschil erin en heb allebei 375cc gekregen 

Ik heb ook 2 verschillende prothese erin 330cc en ander 305cc. Maar ik vind de jouwe prachtig en zou er niet weer aan laten sleutelen zoals je zelf al zegt straks heb je t andersom is de ander weer groter ofzo. Ik zou t risico niet nemen wees al blij me dit resultaat zou ik denken. Xx

Ik denk inderdaad ook dat die 25cc het verschil maakt, ik heb zelf ook iets verschil en krijg bij beide 500cc omdat het verschil anders groter wordt volgens de pc. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is, denk dat ik hetzelfde zou reageren! Second opinion bij een andere arts doe je goed aan, ben benieuwd wat hij zegt! Wel heel vervelend dat een 2e operatie dan noodzakelijk is zeg

Guest B00bies

Ik zie het op deze foto's het verschil wel een stuk beter. Als je het dan ook nog eens in kleding ziet.. Ik zou dit voorleggen aan je pc bij Velthuis en als hij moeilijk doet kan je het altijd nog aan een andere pc daar voorleggen. Trek dan ook een shirtje aan waarbij je het verschil ook in je kleding ziet, zodat je ook aan kan geven dat het verschil dusdanig groot is dat het zelfs in kleding opvalt. 

Velthuis heeft een naam hoog te houden, dus ik verwacht niet dat ze daar heel moeilijk over gaan doen.

Succes! xx

@Daaniiey91 hoi hoi, zit effe mee te lezen en vroeg mij eigenlijk het volgende af; is je kleinere borst wel goed ingedaald? Je tepels zitten welliswaar op de goeie plek maar snap effe iets niet. Een bv is een uitvergroting van je oorsprongkelijke situatie en soms heffen ze met het aantal cc verschillen iets op. Het is niet altijd hierdoor symmetrisch maar je ziet meestal wel verbetering.

Op je oorsprongkelijke foto van je oude situatie zie ik op de rechter een hogere borstplooi dan je linker ( moet je goed kijken hoor) In je nieuwe situatie ligt ie lager. Ik geloof ook niet dat die 25cc het verschil maakt dat je 2 verschillende borsten hebt want dat is met het blote oog echt niet te zien. Dat is zo weinig..zet maar zoveel water in een bakkie, stelt niets voor! Heeft de kliniek nog een uitleg gegeven waardoor dit is ontstaan? En wat willen ze doen om dit te herstellen? Meer cc in de kleinere borst?? 

Xx

@best_boobie wil je meekijken en misschien die glazen bol erbij pakken ;) 

xx

als ik je foto's zo zie kan ik me goed voorstellen dat je er nog wat mee wil, als je je toch nog niet helemaal goed voelt bij hoe het geworden is zou ik het gewoon nog een keer laten doen. aan het eind van de dag is het het belangrijkste dat jij gelukkig bent en krijgt wat je wilde, dus als het je nog steeds dwarszit, zeg ik: DOEN!

43 minuten geleden zei BrownieG:

@Daaniiey91 hoi hoi, zit effe mee te lezen en vroeg mij eigenlijk het volgende af; is je kleinere borst wel goed ingedaald? Je tepels zitten welliswaar op de goeie plek maar snap effe iets niet. Een bv is een uitvergroting van je oorsprongkelijke situatie en soms heffen ze met het aantal cc verschillen iets op. Het is niet altijd hierdoor symmetrisch maar je ziet meestal wel verbetering.

Op je oorsprongkelijke foto van je oude situatie zie ik op de rechter een hogere borstplooi dan je linker ( moet je goed kijken hoor) In je nieuwe situatie ligt ie lager. Ik geloof ook niet dat die 25cc het verschil maakt dat je 2 verschillende borsten hebt want dat is met het blote oog echt niet te zien. Dat is zo weinig..zet maar zoveel water in een bakkie, stelt niets voor! Heeft de kliniek nog een uitleg gegeven waardoor dit is ontstaan? En wat willen ze doen om dit te herstellen? Meer cc in de kleinere borst?? 

Xx

@best_boobie wil je meekijken en misschien die glazen bol erbij pakken ;) 

xx

Danjewel dat je mee wilde kijken naar mn foto's! Ik had wel al verschil in hoogte en dat kan ik ook wel accepteren alleen het verschil in grootte van de borst kan ik echt niet accepteren omdat dit voorheen minder was dan nu.. dat hebben ze bij Velthuis ook toegegeven..

ik weet echt niet goed wat ik er mee aan moet .. daarom heb ik over twee weken een afspraak gemaakt bij Verdonck. 

En als ik een heroperatie krijg dan word er een kleinere in de nu te grote borst gedaan.. deze borst zit ook totaal niet lekker en voel ik constant zitten.. ik vind dit wel jammer want ik vind deze maat het mooiste..

eerlijk gezegd proberen ze me bij Velthuis nu al 7 maanden af te schepen.. en zeiden ze de laatste keer dat het er aan ligt dat ik scheef ben.. dus ik weet niet meer goed wat ik er mee moet ..

ik vind mn voorsituatie gewoon minder erg nu omdat je toen niet in kleren zag dat ik verschil had .. alleen had ik bijna geen borsten toen 

37 minuten geleden zei LaylaLou:

als ik je foto's zo zie kan ik me goed voorstellen dat je er nog wat mee wil, als je je toch nog niet helemaal goed voelt bij hoe het geworden is zou ik het gewoon nog een keer laten doen. aan het eind van de dag is het het belangrijkste dat jij gelukkig bent en krijgt wat je wilde, dus als het je nog steeds dwarszit, zeg ik: DOEN!

Dankjewel voor je begrip :) 

He meid,

wat jammer zeg! Ik snap je frustratie zeker. 

Het lijkt alsof de kleinere borst ook iets minder is gezakt? Dat hij in zijn geheel ook iets hoger zit dan de grotere borst?

Jammer dat je zo word afgescheept. Ik zou zeker nogmaals in gesprek gaan met je PC want dit is niet netjes!

Als jij er echt mee zit zeg ik doen. Je hebt niet voor niets deze operatie laten uitvoeren. Zou zonde zijn dat je niet 100 procent tevreden bent!

Allereerst, ik vind je borsten mooi geworden.

Wat eigenlijk nog duidelijker is dan het (naar mijn mening minieme) verschil in grootte, is dat je linkerborst (rechts op de foto) lager hangt dan de ander. Dit had je in je voorsituatie ook. Doordat deze borst iets meer cc heeft gekregen, is dit verschil nog iets meer geworden. Kijk maar naar je borstplooi, die zit hoger aan de andere kant (rechterborst, links op de foto).Ook al doe je hetzelfde cc in je borsten, de ene zal iets lager blijven hangen dan de ander (tenzij de pc hier wat aan doet).

Ik zie het verschil in grootte, maar het is echt minimaal (ik heb zelf een groter verschil ;)). Weet niet of die 25cc, 0.3 cm breedte en 0.1 cm projectie erbij het echt zoveel 'erger'  heeft gemaakt. Aan de andere kant, zelfde aantal cc had ook prima gekund. 

Neemt niet weg dat het natuurlijk niet fijn is dat je ontevreden bent! Ik zou inderdaad overleggen met je pc.

xx 

Hey meis,

Ik snap wat je bedoelt.

Ik zou de kans zeker aanpakken om je opnieuw telaten opereren!

Hier blijf je jezelf aan irriteren denk ik.

Al vind ik ze wel heel mooi! 

Hey meid,

Ik zie je verschil wel inderdaad. En ik kan goed begrijpen dat je hiervan baalt. Tuurlijk mag je blij zijn dat je nu veel mooiere borsten hebt dan daarvoor, maar je betaald een hoop geld voor zo'n operatie om vervolgens heel erg gelukkig en blij met je borsten te moeten zijn, en dat ben je nu niet. Ik zou heel erg kunnen begrijpen dat je hiervan baalt en er iets aan wil doen, en ik had het als ik jou was ook zeker gedaan.

Ik denk dat die 25cc weinig zou hebben uitgemaakt, zoals hier al verteld was, 25 cc is zo weinig verschil, dat zou bijna niet op te merken zijn. Het lijkt er naar mij meer op dat 1 borst niet goed is ingedaald.

Ik had zelf als voorsituatie dat mijn linkerborst zichtbaar en voelbaar iets groter was. Mijn protheses gingen in stapjes van 45cc en daarom koos mijn pc er voor wél 2 dezelfde maten te gebruiken, anders ging mijn rechterborst weer groter lijken. En nu de mijne na 13 weken po bijna 'af' zijn zie je er bijna niks meer van dat links groter is. Dat zei mijn pc ook: met grotere borsten valt het minder op. En bij mij is dat ook zo. Ik denk zelf echt dat het met het indalen te maken heeft. Ik ben natuurlijk geen arts he...

Succes meid met het maken van een keuze! Ik hoop echt dat je er meer tevreden in de toekomst met ze kunt zijn!! :58:

En mooi vindt ik ze ondanks t verschil zeker wel!! 

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.