Caitlyn Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 hoihoi! Ik ben op consult geweest bij Bauland kliniek en Velthuiskliniek. Bauland raad mij aan 255 of 275cc (Natrelle) En Velthuis 325 (Mentor) Beide rond en dual plane. Tijdens het passen vind ik de 275 groter dan de 325. Iemand die weet waar dit aan kan liggen? dacht zelf dat de merken een andere "maatstaf" hebben, maar dat lijkt me ook wel weer onlogisch. Heb al lang gezocht in de zoekbalk, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Hoop dat iemand het weet ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bettynoboop Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Hoi @Caitlyn, Verschillende merken hebben verschillende maatvoeringen. Het ligt vaak aan de breedte en de projectie van de verschillende prothesen. Volgens mij al je 'maattabellen' intikt in de zoekbalk krijg je ergens een linkje naar veel maat tabellen van verschillende protheses! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caitlyn Posted June 9, 2017 Author Share Posted June 9, 2017 @bettynoboop nee helaas, 0 resultaten. Maar toch bedankt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bettynoboop Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 4 minuten geleden zei Caitlyn: @bettynoboop nee helaas, 0 resultaten. Maar toch bedankt ! Ja stom, het lukt mij nu ook niet, maar ik zoek nog even met je mee. weet 100 procent dat het erop staat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Als jullie kijken op www.simplybreastimplants.com zien jullie al wat catalogi. Ik weet echter niet of daar de nieuwste catalogi staan, als jullie me er straks even aan laten denken, plaats in ze hier (staan op mn laptop en zit nu op gsm) Dus tag me vanavond maar ff @bettynoboop en @Caitlyn Xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caitlyn Posted June 9, 2017 Author Share Posted June 9, 2017 @best_boobie ah top ! hierdoor wordt t al allemaal iets duidelijker. Heb nog een vraagje, misschien weet je t! ik heb bij bauland de anatomische pasprothese op de kop gepast, ze zeiden dat ik hierdoor een beter beeld kreeg van het volume. Maar deze lijkt op fotos zo gigantisch en de 325 veel kleiner ( die heb ik wel normaal gepast). heb ik dan wel een goed beeld gekregen van het volume van 275? Vind zo lastig een keuze te maken omdat ik het niet echt met elkaar kan vergelijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Op 9-6-2017 om 20:30 zei Caitlyn: @best_boobie ah top ! hierdoor wordt t al allemaal iets duidelijker. Heb nog een vraagje, misschien weet je t! ik heb bij bauland de anatomische pasprothese op de kop gepast, ze zeiden dat ik hierdoor een beter beeld kreeg van het volume. Maar deze lijkt op fotos zo gigantisch en de 325 veel kleiner ( die heb ik wel normaal gepast). heb ik dan wel een goed beeld gekregen van het volume van 275? Vind zo lastig een keuze te maken omdat ik het niet echt met elkaar kan vergelijken... Sorry voor mijn late reactie, ben eindelijk aan mijn notificaties toegekomen.... Hm, dat vind ik echt lastig te beantwoorden.. Heb ik nog nooit gehoord dat je een prothese op zijn kop moet passen om een bepaald beeld te krijgen Dus echt geen idee haha.. xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.