Ga naar inhoud

Verschillende cc mentor en natrelle


Aanbevolen berichten

hoihoi!

Ik ben op consult geweest bij Bauland kliniek en Velthuiskliniek.

Bauland raad mij aan 255 of 275cc (Natrelle)

En Velthuis 325 (Mentor)

Beide rond en dual plane.

Tijdens het passen vind ik de 275 groter dan de 325.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen? dacht zelf dat de merken een andere "maatstaf" hebben, maar dat lijkt me ook wel weer onlogisch.

Heb al lang gezocht in de zoekbalk, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Hoop dat iemand het weet !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Caitlyn,

 

Verschillende merken hebben verschillende maatvoeringen. Het ligt vaak aan de breedte en de projectie van de verschillende prothesen. Volgens mij al je 'maattabellen' intikt in de zoekbalk krijg je ergens een linkje naar veel maat tabellen van verschillende protheses! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Caitlyn:

@bettynoboop nee helaas, 0 resultaten. Maar toch bedankt !

Ja stom, het lukt mij nu ook niet, maar ik zoek nog even met je mee. weet 100 procent dat het erop staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ah top ! hierdoor wordt t al allemaal iets duidelijker. 

Heb nog een vraagje, misschien weet je t!

ik heb bij bauland de anatomische pasprothese op de kop gepast, ze zeiden dat ik hierdoor een beter beeld kreeg van het volume. Maar deze lijkt op fotos zo gigantisch en de 325 veel kleiner ( die heb ik wel normaal gepast). heb ik dan wel een goed beeld gekregen van het volume van 275? 

Vind zo lastig een keuze te maken omdat ik het niet echt met elkaar kan vergelijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎6‎-‎2017 om 20:30 zei Caitlyn:

@best_boobie ah top ! hierdoor wordt t al allemaal iets duidelijker. 

Heb nog een vraagje, misschien weet je t!

ik heb bij bauland de anatomische pasprothese op de kop gepast, ze zeiden dat ik hierdoor een beter beeld kreeg van het volume. Maar deze lijkt op fotos zo gigantisch en de 325 veel kleiner ( die heb ik wel normaal gepast). heb ik dan wel een goed beeld gekregen van het volume van 275? 

Vind zo lastig een keuze te maken omdat ik het niet echt met elkaar kan vergelijken...

Sorry voor mijn late reactie, ben eindelijk aan mijn notificaties toegekomen....

Hm, dat vind ik echt lastig te beantwoorden.. Heb ik nog nooit gehoord dat je een prothese op zijn kop moet passen om een bepaald beeld te krijgen :P
Dus echt geen idee haha..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.