Jump to content

Elise__ : 12 juli 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben Elise en ben 23 jaar. Momenteel heb ik een 70A en omdat ik best wel brede heupen heb sta ik niet echt in verhouding.

Een paar weken geleden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor een borstvergroting.

Ik heb ervoor gekozen om deze bij dr Verdonck te laten doen in de wellnesskliniek. Ik heb al een consult achter de rug en denk dat ik ga kiezen voor 230cc (dual plane). Bij de passessie leek mij dit groot genoeg, maar omdat ik hier merk dat dit best wel weinig is begin ik een beetje te twijfelen om toch iets groter te nemen (ik ben 1.74m en weeg 62 kilo). Mijn operatie staat gepland op 12 juli, spannend! :P

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply
22 uur geleden zei Elise__:

Hallo allemaal!

Ik ben Elise en ben 23 jaar. Momenteel heb ik een 70A en omdat ik best wel brede heupen heb sta ik niet echt in verhouding.

Een paar weken geleden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor een borstvergroting.

Ik heb ervoor gekozen om deze bij dr Verdonck te laten doen in de wellnesskliniek. Ik heb al een consult achter de rug en denk dat ik ga kiezen voor 230cc (dual plane). Bij de passessie leek mij dit groot genoeg, maar omdat ik hier merk dat dit best wel weinig is begin ik een beetje te twijfelen om toch iets groter te nemen (ik ben 1.74m en weeg 62 kilo). Mijn operatie staat gepland op 12 juli, spannend! :P

Hoi Elise, ik ben 167 en en ben 63kg en heb dus ook brede heupen. Had 75A en heb gekozen voor mentor 375cc HP dual plane. Ik ben nu 15 dagen verder en het vocht en zwellingen zijn nu minder en vind ze zelf al aan de kleine kant lijken. Nu moet het nog beter zijn vorm krijgen maar toch...of ik ben er al aan gewend.

@Natje3

@Elboobies

Hoi! Ik volg jullie gesprekken al een tijdje dus ben al goed op de hoogte van jullie situatie :) 

Super handig om hier al wat te kunnen meelezen hoe jullie alles ervaren hebben! 

Ik denk dat ik ga vragen of ik voor de operatie nog even met Verdonck kan overleggen over het aantal cc 

3 minuten geleden zei Natje3:

@Elise__

Moet je zeker doen. Is ook zo belangrijk dat je de juiste keuze maakt.

Eind deze week als mijn verband er af mag,  kan ik je zeggen of ik de juiste beslissing genomen heb om.de .235cc te nemen

Spannend seg! Hopelijk ben je blij met het resultaat :) 

Als het bij jou meevalt zal ik ook wel meer overtuigd zijn van 230 cc (ik las namelijk dat jij ook niet al te groot wou) 

Hoii! Ik ben vandaag ook op gesprek gegaan bij Dr Verdonck en 30 juni is de operatiedag voor me in Lichtaart. Ikzelf ben 1m76 en weeg 74kg. We hebben de maatjes bekeken en na twijfelen hebben we toch de 350cc gekozen dual plane, is dan meer in proportie met mijn lichaam. Ook redelijk brede heupen. Ik ben enkel nog niet uit aan het merk... Pffff... Heel graag motiva maar het kostplaatje is wat slikken. We zien wel. We beslissen volgende week.

1 uur geleden zei Elise__:

@Natje3

@Elboobies

Hoi! Ik volg jullie gesprekken al een tijdje dus ben al goed op de hoogte van jullie situatie :) 

Super handig om hier al wat te kunnen meelezen hoe jullie alles ervaren hebben! 

Ik denk dat ik ga vragen of ik voor de operatie nog even met Verdonck kan overleggen over het aantal cc 

Ja gewoon doen hoor meis! Is altijd fijn. ga je ook rustiger je operatie in denk ik..

Ik ben ook op consult geweest bij Verdonck ik wellnesskliniek. Ik ga operatie wellicht plannen in augustus. Ik volg jullie dus graag verder. Ik ben 1,76m, weeg 64kg en hen een 75a. Voorkeur gaat uit naar 300cc. Wil graag nog eens een keer gaan passen.

Op 8-6-2017 om 21:46 zei Elise__:

Hallo allemaal!

Hi @Elise__ leuk dat jij ook door dr verdonck geholpen word, ik ben 14jul aan de beurt in het bbc

8 uur geleden zei flege:

Hi @Elise__ leuk dat jij ook door dr verdonck geholpen word, ik ben 14jul aan de beurt in het bbc

Oh leuk! Ik zal je zeker op de hoogte houden van hoe het bij mij verlopen is! Binnen een maandje is het zo ver :D spanneeeend!

2 uur geleden zei Elise__:

Oh leuk! Ik zal je zeker op de hoogte houden van hoe het bij mij verlopen is! Binnen een maandje is het zo ver :D spanneeeend!

Ja zeker, heb je alles al gehaald... de tijd gaat zo snel.

ben je al uit welke prothese je gaat zetten?

Dag @Elise__ ,

Ik ben 161m en weeg 48 kg , ik heb A en ga nu voor D en krijg 255 cc dual plane Motiva. Heb hier ook al vaak gelezen dat het beter is groter te nemen, rekening houdende dat deze achter de spier komt en dus ook een andere verhouding heeft dan voor de spier.

@Grownbabe Bij mij kost het 3395 euro, de borstband heb ik voor 30 (incl verzending) aangekocht op een andere site :) 

8 minuten geleden zei flege:

@inew ik ga voor de sebbin, omdat beter bij mij zou aan sluiten gaf verdonck aan.

weet jij het verschil behalve dat sebbin smaller is dan motiva?

Zoals hij mij heeft vertelt valt Motiva natuurlijker. Bijvoorbeeld wanneer je neerligt zal deze ook mee 'liggen' als een borst die moeder natuur heeft geschapen :D Voor de rest heeft deze minder kans op kapselvorming omdat die microscopisch ruw is :P 

27 minuten geleden zei Inew:

Zoals hij mij heeft vertelt valt Motiva natuurlijker. Bijvoorbeeld wanneer je neerligt zal deze ook mee 'liggen' als een borst die moeder natuur heeft geschapen :D Voor de rest heeft deze minder kans op kapselvorming omdat die microscopisch ruw is :P 

Dan moet ik dr verdonck toch maar vragen waarom hij sebbin aan raad ipv motiva.

dr verdonck plaatse de sebbin prothese op mijn borst en gaf aan dat deze mooi passen.

waarschijnlijk zal de motiva te breed zijn denk ik... ga toch maar een mailtje sturen.

Hey :) 

Ik ben nu drie weken door Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek. 230 cc achter de spier. 

Ik ben nu al heel tevreden over het resultaat, ook al moet alles nog soepel worden!!! Heel veel succes verder !! 

57 minuten geleden zei flege:

Dan moet ik dr verdonck toch maar vragen waarom hij sebbin aan raad ipv motiva.

dr verdonck plaatse de sebbin prothese op mijn borst en gaf aan dat deze mooi passen.

waarschijnlijk zal de motiva te breed zijn denk ik... ga toch maar een mailtje sturen.

Er is niks mis met Sebbin hoor. Hij werkt graag met alle 3 de prothesen en heeft ook niet specifiek een voorkeur. Motiva valt inderdaad iets natuurlijker omdat het een slimme gel heeft. Maar als hij zegt dat sebbin beter bij je past omdat deze wat smaller zijn dan zou ik daar vanuit gaan!

Op 8-6-2017 om 21:46 zei Elise__:

Hey ik ben 2 juni geopereerd bij Verdonck maar dan via BBC. Als je twijfelt om groter te nemen, doen!

Het went zo ontzettend snel. Ik dacht eerst van jaja dat wel, maar dat is echt. Ik twijfelde tussen 255 en 275 en ik heb uiteindelijk 275 genomen en denk nu zelfs dat 295 ook zeker heel mooi was geweest. En heb zelfs heel lichtjes spijt dat ik niet voor 295 ben gegaan. Ik ben overigens 1.68m en 61kg.

Je moet verder niet kijken wat meiden hier op het forum kiezen. Je ziet heel veel 350-450cc voorbijkomen van Mentor maar daar moet je je niks van aantrekken. Wat vind jij mooi als je in de spiegel kijkt? Probeer nog een maatje groter of 2 en kijk wat je ervan vind. Vind je dat ook mooi of vind je dat zeker te groot? Als je de mogelijkheid hebt zou ik nog een afspraak proberen in te plannen om te passen zodat je het zeker weet. Achteraf zegt bijna iedereen dat het nog wel iets groter had gemogen en ook ik doe daar dus nu aan mee ;) 

Succes alvast en als je vragen hebt hoor ik het wel. 

xx

22 uur geleden zei Ellen125:

Er is niks mis met Sebbin hoor. Hij werkt graag met alle 3 de prothesen en heeft ook niet specifiek een voorkeur. Motiva valt inderdaad iets natuurlijker omdat het een slimme gel heeft. Maar als hij zegt dat sebbin beter bij je past omdat deze wat smaller zijn dan zou ik daar vanuit gaan!

Ja dank je..  ik heb een mail terug gekregen.. ik krijg sebbin vanwege  mijn smalle bovenkant.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.