Syreeta Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Hallo ik ben Syreeta ik ben 35 en mama van 2.. ik kijk al een tijdje mee op het forum en ik vind het erg interessant Mijn datum is 15 september en kijk er erg naar uit.. wij (dr nio en ik) hebben besloten te gaan voor 500cc en die plaatst ie dan voor de spier ik twijfel wel of achter de spier niet beter is omdat ik het idee heb dat ze misschien gaan hangen ( op mijn knieën ofzo) tijdens het consult ben ik ook van alles vergeten te vragen ik denk dat dat te maken had met de spanning en mijn enthousiasme ik hoop dat ik hier wel wat antwoorden kan krijgen ik kijk er in iedergeval naar uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann78 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Hoi :-) ik word 22 aug geholpen door nio. ook 500 cc maar dual plane geplaatst. Vind t nog zooooo lang duren. Nu ik de knoop doorgehakt heb liever vandaag nog dan morgen. Maar ik moet geduld hebben omdat ik in juli op vakantie ga en daarna tijd heb voor herstel. Trouwens ik ben 38 en heb ook 2 kids :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Hoi hoi, ik heb 2 aug het eerste consult bij nio. Ik ben echt enorm benieuwd naar wat hij zal zeggen. Mijn operatie wil ik dan in december. Ik ben ook 35 en moeder van 2 en oppasmama van 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann78 Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Gezellig :-) Kunnen we elkaar een beetje steunen en naar de datum toeleven Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 Welkom! Ik wordt ook rond die datum geholpen ( hoor 2 weken van te voren wanneer en hoelaat ) Hier ook 2 Kids en 34 en krijg 390cc anatomisch hp. Spannend hey! Kan niet wachten en kan alleen maar denken aan borsten haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann78 Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 Hahaha jaaaaa ik ook!!! voel me net een kerel met al m'n geloer naar borsten Kan niet wachten!!! Ik heb een cristalix en ik hoop zooooo dat het daar op gaat lijken. Dan ben ik echt vet happy. leuk trouwens allemaal 2 kids ongeveer zelfde leeftijd zelfde arts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syreeta Posted June 10, 2017 Author Share Posted June 10, 2017 Hi, het duurt mij ook echt heel lang hoor... en ik merk ook dat ik naarmate het dichterbij komt mij er meer aan stoor als ik on de spiegel kijk.. ik weet niet of dat normaal is ik vind het wel heel leuk om er met mensen die hetzelfde meemaken over te praten ook omdat mijn naasten niet zo goed begrijpen waarom ik dit wil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann78 Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Herkenbaar. Ik vertelt ook zo min mogelijk. Mijn moeder vindt het verschrikkelijk en m'n beste vriendin vindt het belachelijk en ik kan niet wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 16 minuten geleden zei Sann78: Herkenbaar. Ik vertelt ook zo min mogelijk. Mijn moeder vindt het verschrikkelijk en m'n beste vriendin vindt het belachelijk en ik kan niet wachten Weet je wat mijn moeder zei toen ik advies vroeg...? "Kind, je bent 40, over 10 jaar wil niemand je nog naakt zien dus waarom zou je?!" En bedankt, mam. 40 is het nieuwe 30 dus.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Mijn moeder is heel bang voor complicaties maar ze student me wel. Mijn vriendinnen stenen me ook gelukkig. Mijn schoonmoeder weet het nog niet. Die vertellen we het pas als we een operatie datum hebben. Maar zij gaat het niet goed vinden denk ik. Ben blij met wat je hebt... ja ja makkelijk zeggen met een flinke bos hout voor de deur! Gelukkig vind mijn man dat ik moet doen wat me gelukkig maakt. Hoe regelen jullie het met het werk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Mijn moeder weet het nu dus ook nog steeds niet. Heb uberhaupt niet veel contact meet haar. Mijn schoonouders weten het wel en zijn erg lief. Heb het zeeeeer beperkt verteld aan vrienden omdat ik mijn eigen mening wilde vormen. Benieuwd of ze het spontaan zullen zien (en beledigd zijn). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann78 Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Moeders...... bij mij ook de vraag ja voor wie doe je het ??? eh voor mezelf misschien? never nooit niet dat ik zoiets voor iemand ga doen! hoe gaat jouw herstel Elske77? En ben je tevreden met het aantal cc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syreeta Posted June 11, 2017 Author Share Posted June 11, 2017 Ha! Misschien wilt er inderdaad niemand me naakt zien over 10 jaar maar als het een beetje meezit word ik 90 en ik moet tot die tijd wel naar mezelf kijken ik doe het voor niemand alleen voor mezelf ik vind dat je blij moet zijn met jezelf als je in de spiegel kijkt en dat ben ik nu niet.. het kan me niet snel genoeg gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 @Syreeta klopt helemaal! Maar waarom zou er over 10 jaar niemand meer naar je willen kijken? Voor mannen van jou leeftijd blijf je gewoon een mooie en aantrekkelijke vrouw! En vaak ook nog voor jongere mannen hoor! Ik doe het ook voor mezelf, maar het is mooi meegenomen dat mijn man het ook fijn vind. Bovendien zijn wij naturistisch en vind ik het een fijner gevoel om mooie borsten te hebben als ik op de camping rondloop. Het geeft mij meer zelfvertrouwen als ik er goed uitziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 1 uur geleden zei Sann78: Moeders...... bij mij ook de vraag ja voor wie doe je het ??? eh voor mezelf misschien? never nooit niet dat ik zoiets voor iemand ga doen! hoe gaat jouw herstel Elske77? En ben je tevreden met het aantal cc? Ja ik vond het ook een redelijk lompe opmerking over mijn leeftijd, Haha, spreek voor jezelf, dacht ik nog ;-) maar goed, vooralsnog ben ik sinds gisteren (leve de shock absorber!) eindelijk een beetje mobiel en morgen ga ik weer werken. Nog wel gevoelig trouwens, hoor! Aantal cc's en als ze zo blijven en niet ontzwellen en weer gaan hangen ben ik Nio enorm ENORM dankbaar voor zijn inzicht en techniek en duidelijkheid :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.