Jump to content

Ik ben ik ;-)

Talulah

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Voor hier is mijn naam Talulah, ik ben 40 jaar oud.

14/15 jaar geleden heb ik een borstvergroting laten doen bij het MCA door dokter Huisinga.

Ik wil graag nieuwe protheses laten plaatsen en wil me graag hier even inlezen over de mogelijkhedenen artsen, klinieken en ziekenhuizen.

Ik heb vanochtend contact gehad met het MCA maar ik moet al 4/5 maanden wachten voor ik op afspraak kan komen en daarna duurt het nog een half jaar voor ik geopereerd kan worden. 

Ik ben toendertijd van een hele kleine A-cup naar nu een B-cup gegaan, het zou toendertijd een C-cupworden maar zo groot zijn ze niet. Bij een wissel wil ik wel graag grotere want dat vind ik beter bij de rest van mijn lijf passen. Dan denk ik aan een mooie C-cup. Ik moet me even inlezen over ronde ofdruppelvormige protheses en dual plane etc. Zoveel keuze was er nog niet jaren geleden:D

@Talulah

Ik heb bewondering voor je. Een wissel, ik weet niet of ik dat nog eens zou kunnen. Ik ben morgen een week po. De eerste 2 dagen waren een hel. Nu ben ik terug al goed, maar ik wil altijd teveel doen en bekoop het dan met pijn. 

Ik ben bij Verdonk geweest in de BBC. Echt zeer tevreden over.

Hahaha schei maar uit, ik zie als een berg op tegen de narcose en het verwijderen van de drains vond ik ook vreselijk. Inmiddels heb ik een bevalling mee gemaakt die een hel was dus erger kan het volgens mij niet meer:D

En geloof me, na een aantal jaar kan je je niet meer helemaal herinneren hoe het ook alweer was.

Wel top dat je heel erg tevreden bent met het resultaat!!

Hoi, welkom hier.

Ik ben 43 jaar en ik heb mijn protheses al 22 jaar.

Op 24 juli word ik geopereerd, maar ik ben er nog niet uit of ik een wissel wil of verwijdering.

Op 10 juli heb ik een afspraak met de arts om het allemaal te gaan bespreken.

Succes met je keuzes en beslissingen.

5 minuten geleden zei Talulah:

Hahaha schei maar uit, ik zie als een berg op tegen de narcose en het verwijderen van de drains vond ik ook vreselijk. Inmiddels heb ik een bevalling mee gemaakt die een hel was dus erger kan het volgens mij niet meer:D

En geloof me, na een aantal jaar kan je je niet meer helemaal herinneren hoe het ook alweer was.

Ik kan me er ook nog vrij weinig van herinneren. Alleen dat ik continu met mijn arm onder mijn borsten liep, omdat ik bang was dat ze eruit zouden vallen. Ook moest ik ze veel masseren. Dat hoeft geloof ik tegenwoordig niet meer. Er is zoveel veranderd, zoveel verschillende soorten, maten en andere manieren van plaatsen.

16 minuten geleden zei Miranda1974:

Hoi, welkom hier.

Ik ben 43 jaar en ik heb mijn protheses al 22 jaar.

Op 24 juli word ik geopereerd, maar ik ben er nog niet uit of ik een wissel wil of verwijdering.

Op 10 juli heb ik een afspraak met de arts om het allemaal te gaan bespreken.

Succes met je keuzes en beslissingen.

Hoi Miran,

We hebben het er al over gehad vandaag:)

Ik ben heel benieuwd wat jouw keuze gaat zijn!

oh ja dat duurt nog best wel lang dan. En het ziet er ook niet uit alsof je even stiekem kan spieken^_^

Ik weet nog dat ik die van mij meteen na de operatie zag en dacht: jeetjemina wat zijn ze groot wauw!

Maar toen alle zwelling weg was viel dat allemaal wel mee.

Op 2017-6-8 om 16:31 zei Talulah:

Bij mijn eerste BV in 1989 had ik ook een hele nare ervaring met het verwijderen van de drains. Dat ik in 2004 voor een wissel ging stond dat enkel maar voor ogen.

Maar de drains verwijderen stelden bij mij nu niks voor ,ik moest even diep inademen en ik had helemaal geen pijn.

Een vakman:136:  is Dr.Nio ik ben door hem geholpen en mijn dochter ook.

xx Ank 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.