Angel5 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Hallo, Ik ben angel ben bijna 33 jaar heb 2 kinderen,en wil al jaren een borstvergroting. Na al een tijdje te hebben meegelezen hier ben ik bij dokter frans straten uitgekomen,omdat ik het graag natuurlijk wil houden en hier veel goeie dingen heb gelezen over hem. Heb ook al een consult gehad en ging er met een goed gevoel weg. Ik ben er nog niet helemaal uit over hoeveel cc,ik mag kiezen 300cc, 325cc of 350cc ronde prothese high profile en dan dual plane geplaatst. Ik ben zelf 175 en 57 kilo en heb nu een kleine b dus ben een beetje bang dat het te groot is. Zijn hier dames met ongeveer het zelfde? Ben heel benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 hey meid, ik denk dat dit zeker een mooie maat voor je word hoor. heb je toevallig fotos van de passessie? kunnen we je mss wat helpen met de keuze hihi. ik ben 164cm en 57kg. ik ga voor de 450cc. maar ik wil echt grote boobies, en vond de 450 nog meevallen zelfs haha. succes met de zoektocht!! heb je al een reserve datum gekregen voor je operatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angel5 Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Hoi Wat fijn dat reageert ik vindt het zo moeilijk Ik heb een foto van de pas sessie die zal ik plaatsen. ik zou eventueel 26 juni geopereerd kunnen worden dus dat is al best snel En jij weet jij al wanneer en wordt je ook door dokter straten geopereerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angel5 Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Ik kan geen foto's plaatsen?? Snap er ook nog weinig van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Voor het plaatsen van foto's moet je premium member zijn. Je wordt al premium member door naast het aanmaken van een voorsteltopic ook nog eens vijf berichten op dit forum te posten (het maakt niet uit of dit in je eigen voorsteltopic is of in die van anderen). Je hebt bij het aanmelden een berichtje gekregen in je inbox, daar staat dit soort informatie in. Hier vind je algemene informatie over het forum, bijvoorbeeld over hoe je een album aanmaakt. Link: https://www.borstenforum.com/forum/9-borstenforum-informatie/ Er staat wel al premium member onder je plaatje en profielnaam, maar ik zie dat je nog maar vier berichten hebt geplaatst. Dus ik zou zeggen plaats nog even een vijfde en lees de algemene informatie even door en als het dan nog niet lukt dan kan je het beste best_boobie even een berichtje sturen. Succes! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angel5 Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Oke dat wist ik niet. Maar dan gaat het goed komen Dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 @Angel5 hey, ik ben vandaag 9 dagen po ben 164 cm was 49 kg (nu na 9 dagen niks doen 52 kg) en had ook een kleine B.. ik heb 345 cc gekregen en heb nu een 70D (maar het kan nog alle kanten op gaan) als je foto's wil zien kan ik je toevoegen aan mijn album Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evah Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 @happynewme brutale vraag, maar mag ik ook je foto's zien? Ik ben 1.68 en 55 kg en twijfel of de 315 cc die ik ga krijgen wel een goede keus was.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angel5 Posted June 10, 2017 Author Share Posted June 10, 2017 19 uur geleden zei happynewme: @Angel5 hey, ik ben vandaag 9 dagen po ben 164 cm was 49 kg (nu na 9 dagen niks doen 52 kg) en had ook een kleine B.. ik heb 345 cc gekregen en heb nu een 70D (maar het kan nog alle kanten op gaan) als je foto's wil zien kan ik je toevoegen aan mijn album @happynewme Gefeliciteerd met je borsten. Zou heel graag je foto's willen bekijken. Ben zo aan het twijfelen. Mag ik ook vragen door wie jij geopereerd ben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 @Angel5 @Evah Ik zal jullie straks toevoegen door dr Koopmann via bergman clinics Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.