Franciss Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Ik ben nu 2weken po. Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald en zijn die plijstertjes verwijderd. Nu heb ik weer nieuwe plakstripjes op het wondje gekregen (ik weet alleen niet meer hoe de pc ze noemde). Maar nu vraag ik me af of ik daar dus ook niet mee kan douchen. Wat is jullie ervaring, na hoe lang ben je weer volledig gaan douche? Of als dit nog niet kan hoe hebben jullie die strips droog gehouden? Ik wil ook weer graag helemaal eronder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Hoi ben jij bij Verdonck geweest? In de brief voor de huisarts las ik dat het zou gaan om steristrips. Deze moet je voor 3 dagen droog houden en dan mag je weer douchen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciss Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 @Ellen125 Klop ja nu je het zecht steristrips zijn het! Ik ben bij dr Malfeyt geweest, ik had wel een brief mee gekregen maar stond niks in over die strips, en zelf natuurlijk weer vergeten te vragen of ik mocht douche nu. Dan houd ik ze nog even 3dagen droog dankje voor je snelle antwoord. Die 3dagen kom ik dan ook nog wel door hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.