daffyduck

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

@ Bambie: Nee hoor, nooit last, geen steekjes of pijntjes en ze zijn heeeeeeel zacht, Zo zacht zelfs dat ik er echt aan twijfel of ze wel achter de spier zijn geplaatst en niet ervoor. ze voelen gewoon helemaal echt, geen protheserandjes of iets dus ja, ik ben er echt suoerblij mee.

@ Roosie: Heb je foto's bekeken van je wissel. Wauw, jij bent wel heel blij nu zeker!!! Mooie maat hoor, past echt heel goed bij je!!! Heb je veel last gehad?

xx

Guest evi1981

Hey Daffy,

Wat een verhaal seg!! Hopelijk gaat het wat beter met je nu en heb je het al een beetje kunnen verwerken.

Lijden de kinderen er toch ook niet te erg onder???

J

Guest evi1981

Ja mannen ze kunnen er soms wat van.

Ben blij dat het voor de rest gezien de omstandigheden toch goed gaat met je.

Ik moet morgen op nacontrole, was jij eigenlijk van plan om te gaan??

Vele groetjes en hou je goed hé

Hey Daffy,

Welkom back!!!!

We hebben je gemist hoor! Jee, wat erg zeg van je 'bijna ex'! Die is echt gek zeg! Hoop dat je spoedig een eigen huisje krijgt waar je in alle rust met je kinderen kunt wonen!

Liefs,

@ Evi: Ja de kinderen hebben veel te veel gezien en gehoord. Ze waren erbij toen hij mij schopte en sloeg en ook toen de politie kwam. Dat is vooral de oudste (ze is 4) niet in haar koude kleren gaan zitten, dat was altijd papa's lievelingetje en nu wil ze niks van hem weten. Hij had een contactverbod van een maand en ze heeft ook helemaal niet naar hem gevraagd. Ze is dus erg boos en verdrietig. Ik hoop dat hij het goed kan maken met haar en dat ze binnenkort weer die band die ze hadden opgebouwd hebben, want hij is gek op zn kids en zij op hem...maar ja dat heeft tijd nodig en hij zal zn uiterste best moeten doen. Gister ging ie haar uit school halen en toen ging ze heel hard huilen dat ze mij wilde en niet hem. Tja......kut voor hem maar eigen schuld.

Op nacontrole moesten we toch na 6 weken al? Ik heb eigenlijk geen zin om dat hele eind te rijden zodat hij kan zeggen na 1 minuut: Nou ziet er goed uit hoor. Ben er toch een hele dag voor kwijt. Misschien ga ik wel een keertje, als ik toch die kant op moet of als ik last krijg van iets....maar voorlopig dus niet.

Jij woont zeker wat dichterbij dan ik??

xx

Guest evi1981

Hey daffy,

Ja na een 6 tot 8 tal weken "moest" je op nacontrole hé maar had mijn afspraak moeten verzetten.

Ik had aanvankelijk ook niet veel zin om te gaan maar omdat ik onderaan een bobbeltje voelde en mijn gevoel nog niet 100 % terug is dacht ik toch maar even gaan.

Voor mij is het zo een uurtje rijden (en ja voor een kwartiertje binnen te zijn pff) maar ja we zijn er van af en alles is goed.

Ik stuur je later ook nog een pbtje maar dat doe ik liever als ik alleen ben en ga eerst effe bij mijn topic verslag uitbrengen over de nacontrole.

Veel liefs

wow..dat is heftig daffy duckom te lezen ..lijkt me niet helemaal makkelijk voor je nu special niet voor je kids ..ikhad ook zon lieve ex die zijn handjes niet kon thuis houden ..wat zul jeopgeluchtzijn als je snel je eigen plekkie straks hebt ..wat denkt die eikel ( ja soory hoor om het so plastisch te zeggen ) wel , en hij had toch een andere relatie ? ..pfffik snap mannen niethoor ..grrr ik word hier helemaal kriegelig vanvanmannen die hun poten niet kunnen thuis houden ..maar ik wens je heel veel sterkte toe ..en vooral voor je kids ..maakt toch een behoorlijke inpact op hun hoor om dit gezien te hebben ..mijn jongste kannog steeds niet tegenruzie ....

groetjes emmy

Hoi moontje,

Ik heb zoveel keer over dual plane geleze, maar weet steeds ni wat het verschil is tussen dual plane en achter spier is? Het is zo abstract he...

Zou jij da eens willen zeggen wat da juist is?

x

x

x