daffyduck

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

die jurkjes die ik bekeek waren in verschillende maten hoor.

maar snap je wel,is allemaal zo gokken he welke maat je moet hebben,enige wat je kan doen is dan nog ff bellen naar hun welke maat best bij je bhmaat zou kunnen,maar begrijp je reaktie wel,moest gewoon ff aan je denken toen ik die jrkjes enzo zag

je hebt gewoon te grote tieten

Ja je hebt gelijk, bizar zeg, het zijn dezelfde jurkjes alleen hier kan je wel een maat kiezen....had ik dat geweten.

Voor volgend jaar...ik heb de link opgeslagen!!!

xxx

tja je hebt tegenwoordig ook zo veel keus he,word ons niet altijd makkelijk ermee gemaakt

wens je alvast een enorm gezellig feest de 27ste

heeey Daffy

hoe is het met je boobies ?? Ben eigenlijk wel benieuwd welke cup je nu hebt nu de magische 6 weken om zijn haha!!

Leuk kerstjurkje trouwens staat je heeel goed!! Ik nog 2 weekjes, begin 'm behoorlijk te knijpen pffff!!

xxxxx

Hey Bambie,

ja joh het gaat nu opschieten meid.....spannend hoor!! Ik zou zo met je ruilen hoor, was toch wel een hele leuke ervaring allemaal...dat er naartoe leven, de spanningen, het lekker thuis verzorgd worden etc etc!!

Ik heb maat 75F. Gister nog een paar 75E gepast bij de hunkemoller maar daar pas ik echt met geen mogelijkheid meer in, dat ziet er echt niet uit. 75F zit goed over het algemeen maar er zijn ook modellen die erg krap zitten en echt niet passen, maar ik ga er gewoon vanuit dat het 75F is geworden. Had gister geen tijd om me op te laten meten, was veel te druk in die zaak en iedereen was aan het rennen.

Heey Daf daar moet je wel heel blij mee zijn

Ze zijn ook echt prachtig vind ze echt natuurlijk eruit zien!! Had je van te voren al bh's in huis gehaald ik zit te twijfelen of ik niet alvast wat in huis moet halen
Ja vind het nu wel heeeel spannend worden, ik moest eerst 2 maanden wachten die waren zo om alleen deze paar laatste dagen lijken nu wel heeeel langzaam te gaan maar voel me aventoe tog ook weer niet goed aan de ene kant heb ik er heel veel zin in maar soms als ik eraan denk word ik opeens bang en denk ik, waar the fuck begin ik aan(wil t heel graag hoor)maar vind het gewoon zoooo eng pfff. Hadden ze jou nog van te voren gebeld om alles door te nemen?

Liefs Bambie

Heey Daffy,

Hoe is het met je ? en met je boobs?

jij bent hier ook niet meer zovaak ofwel?

welke cupmaat heb je nu uiteindelijk?

Liefs

Hallo lieve dames,

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben maar er is hier heel veel gebeurd en daardoor heb ik heel lang geen toegang gehad tot internet. Ik wil er verder niet teveel op ingaan maar het komt erop neer dat mijn ex (of helaas nog steeds mn man, er is iets fout gegaan met de aanvraag van de scheiding) het niet meer met woorden afkon en zn handjes en voetjes ging gebruiken. Ik heb toen de politie gebeld en vanaf dat moment ben ik in een soort circus terecht gekomen met maatschappelijk werk en jeugdzorg etc etc. Mijn ex heeft een maand een huisverbod gehad en had de laptop meegenomen, vandaar dat ik hier niet kwam, en daarbij had ik de puf er niet voor, wilde er echt even helemaal voor mn kids zijn.

Heb nu dus de laptop terug en toen ik net wilde inloggen hier, zag ik dat er al ingelogd was, maar dan onder een andere naam, onder LiesbethB. Dat is dus mn ex. Waarom? Geen idee, omdat ie gek is denk ik en jaloers en hij wil graag alles van me weten. Laat hem maar, als ik nu laat weten dat ik weet dat hij onder Liesbeth inlogt, dan maakt ie natuurlijk gelijk een nieuw account aan, en nu weten we tenminste wie hij is. Weet niet of hij hier vaak komt of dat het eenmalig was, maar dat zien we gauw genoeg.

verder gaat het goed, met de boobs ook, ben heel tevreden en er nog steeds super gelukkig mee. Ik zal binnenkort weer ff wat foto's maken.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, ik zal langzaamaan alles een beetje bij gaan lezen en iedereen die de laatste maand onder het mes is gegaan: Gefeliciteerd!!!!

dikke kus, Daffyduck!!

Jee meid wat een verhaal! Schrok er wel even van zeg!

Heel veel succes met je lieve kindjes en lief dat je toch op het forum komt!

Denk niet dat hij hier is geweest hoor! Maar goed dat je het nu weet!

Fijn dat het ook goed gaat met je boobies dat is ook heel belangrijk hihi

Meid geniet er van en hopelijk kan alles goed afgerond worden en kan je echt gaan genieten

DAFFFYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!

Ik dacht al dat er iets op deed je was altijd zo fanatiek elke dag op het forum!! Vind het heel vervelend voor je dat het zo is gelopen en hoop dat je nu lekker rust met je kindjes heb! Ben benieuwd naar je nieuwe fototjes:D Ik ben zelf inmiddels ook geopereerd:D is een 75D/E geworden 375 cc en het gaat superrrr!!!

Je heb denk heel wat bij te lezen haha !!

Veel liefs bambie

Ja ik zit net naar je foto's te kijken Bambie, moooooooooiiiiiii!!!!

Ik ga dalijk ven je operatieverslag lezen, ben heel benieuwd!!!

xxx

Thanx Marisje, ja ik schrok ook wel ja, was niet de eerste keer dat ie fysiek werd maar ik had natuurlijk pas 7 weken mn borsten en hij zei opeens: Ik ga ze kapot maken, als ik er niet aan mag zitten, dan mag niemand eraan zitten. Hij heeft ze gelukkig niet geraakt maar stel je toch eens voor....... bah, maar ja, ik ga er niet meer aan denken, ik heb urgentie aangevraagd voor een huisje en hoop hier nu zsm weg te zijn!!!!

thnxx Daffy!! ben er ook heel blij mij! Hoe gaat het nu met je boobies nog welleens last ?? en zijn ze nog veranderd trouwens? xxx

Phoee jezus las je verhaal net zeg wat heftig!

Hopelijk dat je nu lekker een rustige periode tegemoet kan gaan samen met je kinderen.

En echt freaking scared dat die ze dat die ze wilde kapot maken

gelukkig heeft die het inderdaad niet gedaan en heb jij nog steeds je mooie boobs

Nou succes met het inlezen hihi

Liefs

jeetje wat een verhaal

dacht al waar is ze nou?

hopelijk gaat alles nu weer goed..

veel sterkte!