Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Heey Daf daar moet je wel heel blij mee zijn :D Ze zijn ook echt prachtig vind ze echt natuurlijk eruit zien!! Had je van te voren al bh's in huis gehaald ik zit te twijfelen of ik niet alvast wat in huis moet halen :) Ja vind het nu wel heeeel spannend worden, ik moest eerst 2 maanden wachten die waren zo om alleen deze paar laatste dagen lijken nu wel heeeel langzaam te gaan maar voel me aventoe tog ook weer niet goed aan de ene kant heb ik er heel veel zin in maar soms als ik eraan denk word ik opeens bang en denk ik, waar the fuck begin ik aan(wil t heel graag hoor)maar vind het gewoon zoooo eng pfff. Hadden ze jou nog van te voren gebeld om alles door te nemen?

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 5 weeks later...

Hallo lieve dames,

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben maar er is hier heel veel gebeurd en daardoor heb ik heel lang geen toegang gehad tot internet. Ik wil er verder niet teveel op ingaan maar het komt erop neer dat mijn ex (of helaas nog steeds mn man, er is iets fout gegaan met de aanvraag van de scheiding) het niet meer met woorden afkon en zn handjes en voetjes ging gebruiken. Ik heb toen de politie gebeld en vanaf dat moment ben ik in een soort circus terecht gekomen met maatschappelijk werk en jeugdzorg etc etc. Mijn ex heeft een maand een huisverbod gehad en had de laptop meegenomen, vandaar dat ik hier niet kwam, en daarbij had ik de puf er niet voor, wilde er echt even helemaal voor mn kids zijn.

Heb nu dus de laptop terug en toen ik net wilde inloggen hier, zag ik dat er al ingelogd was, maar dan onder een andere naam, onder LiesbethB. Dat is dus mn ex. Waarom? Geen idee, omdat ie gek is denk ik en jaloers en hij wil graag alles van me weten. Laat hem maar, als ik nu laat weten dat ik weet dat hij onder Liesbeth inlogt, dan maakt ie natuurlijk gelijk een nieuw account aan, en nu weten we tenminste wie hij is. Weet niet of hij hier vaak komt of dat het eenmalig was, maar dat zien we gauw genoeg.

verder gaat het goed, met de boobs ook, ben heel tevreden en er nog steeds super gelukkig mee. Ik zal binnenkort weer ff wat foto's maken.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat, ik zal langzaamaan alles een beetje bij gaan lezen en iedereen die de laatste maand onder het mes is gegaan: Gefeliciteerd!!!!

dikke kus, Daffyduck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid wat een verhaal! Schrok er wel even van zeg!

Heel veel succes met je lieve kindjes en lief dat je toch op het forum komt!

Denk niet dat hij hier is geweest hoor! Maar goed dat je het nu weet!

Fijn dat het ook goed gaat met je boobies dat is ook heel belangrijk hihi

Meid geniet er van en hopelijk kan alles goed afgerond worden en kan je echt gaan genieten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAFFFYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!

Ik dacht al dat er iets op deed je was altijd zo fanatiek elke dag op het forum!! Vind het heel vervelend voor je dat het zo is gelopen en hoop dat je nu lekker rust met je kindjes heb! Ben benieuwd naar je nieuwe fototjes:D Ik ben zelf inmiddels ook geopereerd:D is een 75D/E geworden 375 cc en het gaat superrrr!!!

Je heb denk heel wat bij te lezen haha !!

Veel liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zit net naar je foto's te kijken Bambie, moooooooooiiiiiii!!!!

Ik ga dalijk ven je operatieverslag lezen, ben heel benieuwd!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Marisje, ja ik schrok ook wel ja, was niet de eerste keer dat ie fysiek werd maar ik had natuurlijk pas 7 weken mn borsten en hij zei opeens: Ik ga ze kapot maken, als ik er niet aan mag zitten, dan mag niemand eraan zitten. Hij heeft ze gelukkig niet geraakt maar stel je toch eens voor....... bah, maar ja, ik ga er niet meer aan denken, ik heb urgentie aangevraagd voor een huisje en hoop hier nu zsm weg te zijn!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoee jezus las je verhaal net zeg wat heftig!

Hopelijk dat je nu lekker een rustige periode tegemoet kan gaan samen met je kinderen.

En echt freaking scared dat die ze dat die ze wilde kapot maken :blink: gelukkig heeft die het inderdaad niet gedaan en heb jij nog steeds je mooie boobs :136:

Nou succes met het inlezen hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bambie: Nee hoor, nooit last, geen steekjes of pijntjes en ze zijn heeeeeeel zacht, Zo zacht zelfs dat ik er echt aan twijfel of ze wel achter de spier zijn geplaatst en niet ervoor. ze voelen gewoon helemaal echt, geen protheserandjes of iets dus ja, ik ben er echt suoerblij mee.

@ Roosie: Heb je foto's bekeken van je wissel. Wauw, jij bent wel heel blij nu zeker!!! Mooie maat hoor, past echt heel goed bij je!!! Heb je veel last gehad?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Wat een verhaal seg!! Hopelijk gaat het wat beter met je nu en heb je het al een beetje kunnen verwerken.

Lijden de kinderen er toch ook niet te erg onder???

J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mannen ze kunnen er soms wat van.

Ben blij dat het voor de rest gezien de omstandigheden toch goed gaat met je.

Ik moet morgen op nacontrole, was jij eigenlijk van plan om te gaan??

Vele groetjes en hou je goed hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Welkom back!!!! :54: We hebben je gemist hoor! Jee, wat erg zeg van je 'bijna ex'! Die is echt gek zeg! Hoop dat je spoedig een eigen huisje krijgt waar je in alle rust met je kinderen kunt wonen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Evi: Ja de kinderen hebben veel te veel gezien en gehoord. Ze waren erbij toen hij mij schopte en sloeg en ook toen de politie kwam. Dat is vooral de oudste (ze is 4) niet in haar koude kleren gaan zitten, dat was altijd papa's lievelingetje en nu wil ze niks van hem weten. Hij had een contactverbod van een maand en ze heeft ook helemaal niet naar hem gevraagd. Ze is dus erg boos en verdrietig. Ik hoop dat hij het goed kan maken met haar en dat ze binnenkort weer die band die ze hadden opgebouwd hebben, want hij is gek op zn kids en zij op hem...maar ja dat heeft tijd nodig en hij zal zn uiterste best moeten doen. Gister ging ie haar uit school halen en toen ging ze heel hard huilen dat ze mij wilde en niet hem. Tja......kut voor hem maar eigen schuld.

Op nacontrole moesten we toch na 6 weken al? Ik heb eigenlijk geen zin om dat hele eind te rijden zodat hij kan zeggen na 1 minuut: Nou ziet er goed uit hoor. Ben er toch een hele dag voor kwijt. Misschien ga ik wel een keertje, als ik toch die kant op moet of als ik last krijg van iets....maar voorlopig dus niet.

Jij woont zeker wat dichterbij dan ik??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Ja na een 6 tot 8 tal weken "moest" je op nacontrole hé maar had mijn afspraak moeten verzetten.

Ik had aanvankelijk ook niet veel zin om te gaan maar omdat ik onderaan een bobbeltje voelde en mijn gevoel nog niet 100 % terug is dacht ik toch maar even gaan.

Voor mij is het zo een uurtje rijden (en ja voor een kwartiertje binnen te zijn pff) maar ja we zijn er van af en alles is goed.

Ik stuur je later ook nog een pbtje maar dat doe ik liever als ik alleen ben en ga eerst effe bij mijn topic verslag uitbrengen over de nacontrole.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow..dat is heftig daffy duckom te lezen ..lijkt me niet helemaal makkelijk voor je nu special niet voor je kids ..ikhad ook zon lieve ex die zijn handjes niet kon thuis houden ..wat zul jeopgeluchtzijn als je snel je eigen plekkie straks hebt ..wat denkt die eikel ( ja soory hoor om het so plastisch te zeggen ) wel , en hij had toch een andere relatie ? ..pfffik snap mannen niethoor ..grrr ik word hier helemaal kriegelig vanvanmannen die hun poten niet kunnen thuis houden ..maar ik wens je heel veel sterkte toe ..en vooral voor je kids ..maakt toch een behoorlijke inpact op hun hoor om dit gezien te hebben ..mijn jongste kannog steeds niet tegenruzie ....

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Daffy

ik heb je topics even samengevoegd,omdat je operatie datum al bekend is,dus nu is het overzichtelijker :rolleyes:

welkom trouwens :)

Erg spannend,een stap naar een bv! en als je een D gewend bent idd,valt een B in het niets,snap je volkomen.

ik heb zelf dual plane gehad,en vond het zelf persoonlijk niks,niks natuurlijks aan,stug,onnatuurlijk omdat het rechtop blijft staan,en voelde niet zacht,maar.....dit verschilt van persoon tot persoon hoor,want er zijn er genoeg die wel op en top tevreden zijn.

ik had zelf ook maar een A cup en heb nu toch voor de spier gekregen,en zelfs een grotere prothesen(750cc) en geen rand of niks,maar ook dit verschilt enorm hoe het uitpakt bij je,ligt ook ana je (borst) weefsel,bouw huid enz enz

je arts heeft er beste kijk op,mijn dual plane was een misgok,paste totaal niet bij me lichaam,weefsel en huid enzo,maar bij een ande rkan het weer top mooi staan.

ik heb wel een paar mooie resultaten gezien van dual plane,niet veel ,maar ze zijn er dus wel,en het is natuurlijk ook je persoonlijke smaak erin he :6:

sucses

veel lees en post plezier ook op het forum

greetzz moontje

Hoi moontje,

Ik heb zoveel keer over dual plane geleze, maar weet steeds ni wat het verschil is tussen dual plane en achter spier is? Het is zo abstract he...

Zou jij da eens willen zeggen wat da juist is?

x

x

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.