Ga naar inhoud

Alyssa : 17 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op ‎28‎-‎7‎-‎2017 om 22:58 zei Alyssa:

Ik maak me een beetje zorgen. Ik hoop dat iemand me hier een beetje gerust kan stellen of tips kan geven. 

Omdat ik een klein beetje verschil in borsten heb, kreeg ik aan de linkerkant 390cc en aan de rechterkant 440cc. Ik dacht soms: oeh wordt de rechter dan niet te groot, en heb ik dan weer een verschil? Maar nu (12 dagen PO) is niet de rechter, maar is de linker een stuk groter (al sinds de operatie). De gedachte schiet soms door mijn hoofd dat de chirurg ze misschien per ongeluk verwisseld heeft (maar ga er van uit dat hij zulke fouten toch niet maakt!) 

Heeft iemand ook zulk verschil meegemaakt dat het is bijgetrokken? Ik heb die bevestiging echt even nodig.. Nu is het een cupmaat verschil! 

 

 

Het zijn twee apparte wonden en genezen allebei appart. Kijk op je protese paspoort nog eens na welke maat in welke borst is gegaan. 

Bij twijfel gewoon ff je kliniek bellen of mailen met je vraag en foto ze kunnen je vast gerust stellen. Maar hier lees je op het forum dat vaker dat ene groter is of hoger of lager hangt dat heeft geduld en tijd nodig. Succes en een fijn weekend xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou even een update haha, *3,5 weken PO*

ik had zaterdags een mail gestuurd met mijn foto's en mijn zorgen. Ik dacht: oh, dan krijg ik maandag wel wat te horen. Maar zondags werd ik nog terug gemaild door Dr. Straten met een uitgebreide uitleg en bewijs dat de implantaten goed geplaatst zijn. Stond inderdaad ook op mijn prothese paspoort. Ook kreeg ik 2 extra controles. Super fijn. Ik ben al op extra controle geweest (2e controle na de operatie) en Lisa heeft me onderzocht omdat Dr Straten volgens mij nog op vakantie is. Ze voelde gelukkig niks geks en gaf aan dat er in de linker nog vocht zat. Ze heeft ook meteen een afspraak gemaakt voor mij met Dr Straten volgende week (15 aug). Ik heb zelf een scoliose (scheve rug) waardoor het nooit helemaal symmetrisch zal zijn, maar ik denk dat het wel al aan het bijtrekken is. In mijn fotoalbum heb ik een nieuwe foto geplaatst. Ze worden ook al een stuk zachter en heb nauwelijks last. Ik ben de lelijke sportbeha's inmiddels wel hélemaal zat. En die borstband moet ik regelmatig wassen want die gaat echt te snel stinken haha ieeeelk. 

Ik ben ook zo blij als die 6 weken voorbij zijn! Eindelijk wat sexy beha's en eindelijk fatsoenlijk sporten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt fijn dat ze je meteen te woord staan bij heyendael. vind het echt een top nazorg. en leuk als je op controle kan komen om bevestiging te krijgen dat alles ok is.

heb net al bij je foto gereageerd, vind ze al mooi veranderd. komt zeker goed, al lijkt het in het begin altijd zo lang te duren he. 

 

ik ben die sport bh*s en bb ook zo beu als koude pap. bah.

nog 4 dagen!! en toch, als ik hem even uitdoe ben ik erna altijd weer gerust als hij terug aan is. gek he!

 

je bent al in de helft, nog eventjes. succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee, @MissM lief dat je het vraagt! Het gaat goed! Ik ben aanstaande maandag 6 weken :101:Mijn linkerborst is nog steeds een beetje groter dan de rechter, maar ik stoor me er niet aan. Daarnaast heb ik een scoliose (scheve rug-->scheve borstkas) dus helemaal symmetrisch zal het nooit worden. Mijn borsten zijn mooi rond geworden en lijken daardoor ook wat dichter bij elkaar te staan (helaas niet zo dicht op elkaar als die bij jou!). Mijn tieten zijn wel nog vrij hard, Dr Straten heeft dan ook denk ik het maximale cc geplaatst wat mogelijk was in mijn platte borstkas met twee erwtjes erop ;) Mijn huid moet dat nog verwerken. Zal nog wel lang duren, vermoed ik. Ik zal hier tijdelijk een fotootje plaatsen. 

Ik kijk nog wel regelmatig op het forum, vind het leuk om ontwikkelingen van anderen te lezen en voornamelijk wat er in de chatbox gebeurt etc. Verder ben ik wat minder obsessed bezig met mijn borsten en hoop ik op een voorspoedig herstel (ik blijf toch een soort angst voor kapselvorming houden). Hoe gaat  het met jou? Helemaal tevreden?

*edit: Foto's verwijderd

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alyssa vind ze al fel verbeterd hoor!!  heel mooi!! spijtig dat ze nog zo hard aanvoelen,vond dit een rot gevoel. maar zoals ik hier lees gaat dit bij iedereen op een verschillend tempo. ontspannen gaan ze zeker :43:

eindelijk die 6 weken voorbij en kijk nu, ze zijn absoluut mooi geworden!!

 

hier ook alles weer zen gewone gangetje, ben er ook heel tevreden mee (eindelijk :P) kan het enkel nog niet verdragen als ze eraan komen. man wil er altijd in knijpen of zoenen en ik trek me dan heeeeeeeeeeeeeel snel weg :45: dan zeg ik afblijven! ocharm haha maar daar zijn ze echt nog te gevoelig voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.