Ga naar inhoud

Alyssa : 17 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha was Rene die meneer die zo lekker rook? Hij was ontzettend lief. Narcosemeneer vond ik iets minder lief haha. Ohja, ik riep het toen we in de auto zaten en heb 'm toen nog omgekregen. Niet heel netjes dat ze die vergeten waren toch?! 

 

Verder wel super lieve en fijne mensen allemaal. Voelde me daardoor een stuk beter.

 

Hier ook al een paar keer aan het janken geweest. Ik ben zo ontzettend duf en heb het soms zo warm. Als ik onderuit zit, doet het opstaan zoveel pijn. Hebben jullie tips hoe je het beste kunt zitten? @Truusje @Alyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken jullie verhalen, ik heb ook last van mijn oksel en ik wandel telkens graag eventjes om de spieren allemaal niet te stijf te laten worden.. en er staat natuurlijk wel druk op en ik voel het allemaal, maar het valt me echt mee (gelukkig

maar!). Ik heb ook helemaal niet zoveel moeite met opstaan als dag ik verwacht had. Fijn is anders natuurlijk, maar het valt me mee. 

 

Verder heb ik geen last gehad van de narcose, totaal niet misselijk of half stoned geweest. Ik weet wel dat ik toen ik wakker werd om mijn knuffel heb gevraagd omdat ik wist dat m'n moeder wel naar me toe zou komen maar die knuffel lag in mijn kluisje. Dus die hebben ze voor me opgehaald en bij me gelegd, haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Willlemyn:

Haha was Rene die meneer die zo lekker rook? Hij was ontzettend lief. Narcosemeneer vond ik iets minder lief haha. Ohja, ik riep het toen we in de auto zaten en heb 'm toen nog omgekregen. Niet heel netjes dat ze die vergeten waren toch?! 

 

Verder wel super lieve en fijne mensen allemaal. Voelde me daardoor een stuk beter.

 

Hier ook al een paar keer aan het janken geweest. Ik ben zo ontzettend duf en heb het soms zo warm. Als ik onderuit zit, doet het opstaan zoveel pijn. Hebben jullie tips hoe je het beste kunt zitten? @Truusje @Alyssa

Ik herken het opstaan is echt een hel. Maar liggen is ook niet fijn. Ik lig nu op de bank met me voedingskussen en 3 kussens en dan meer recht op. Hahha ik vond 1 man ook heel lekker ruiken dat was volgens mij die rene jaa. Ik heb nog niet lopen janken maar wel gedacht man waar ben ik aan begonnen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Gizmootje:

ik ben morgen aan de beurt :43:

 Succes morgen! Hopelijk gaat alles voorspoedig bij jou!:35:

 

4 uur geleden zei MissM:

De dag erna had ik niets druk meer op de borst. Dus hoeft niet perse erger te worden hoor. Laten we hopen he. Hopelijk valt de rit naar huis een beetje mee en kan je thuis verder uitrusten.

 

Gefeliciteerd en fijn herstellen nu! 

 

Dank je wel! Ik hoop dat ik morgen ook minder druk heb. Mijn beha lijkt ook met het moment strakker te zitten :83: wel zin om die uit te doen met douchen morgen. Ik begin ook al aardig blauwe plekken te krijgen. Daarnaast lijkt mijn ene borst groter en staan ze nog ver uit elkaar, maar heb eigenlijk de kracht niet om me nu druk te maken over het resultaat. Ik zal morgen als ik ga douchen even een fotootje maken en hier plaatsen. 

 

@Sky__1 bedankt voor de lieve woorden :54:iedereen hier eigenlijk bedankt! Heerlijk forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geslapen van 12 tot 4, toen een half uur wakker geweest en daarna geslapen tot 7u. @Willlemyn hoe ging het bij jou?

 

Ik had helemaal uitgekeken naar het douchen, maar dat viel ook tegen want ik werd helemaal duizelig en moest mijn vriend roepen omdat ik anders out was gegaan. Mijn carefix Anna was te klein en ben nog niet zo beweeglijk met mijn armen dus heb nu weer de strakke triumph beha aan:wacko: 

Mijn rechterborst en arm herstellen goed, mijn linkerborst en arm willen nog niet zoveel helaas. Ik zou eigenlijk stukje gaan wandelen met mijn vriend maar heb nu maar weer Netflix aangezet. Hoe is het met jullie herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wat bloed op de pleisters, volgens mij is dat niet erg! 

 

Als ik ga liggen heb ik nog steeds meer last dan wanneer ik rond loop of zit. Juist als ik heb gelegen voelt het alsof ik ben overreden door een vrachtwagen, want dan wordt werkelijk waar alles stijf. Dus afgelopen nacht vond ik wel wat minder want ik wist gewoon niet waar ik met mijn zeurende pijnlijke schouder naar toe moest. Ik ben vanavond een ijsje gaan eten op een terras, en dat ging ook heel goed. Mijn armen kan ik vrij goed bewegen, alleen mijn rechterarm wel wat minder dan links. Verder ben ik niet moe ofzo. Natuurlijk doe ik nog lang niet wat ik normaal zou doen, maar tot nu toe valt het bij mij gelukkig echt mee! 

 

Hoe is het bij jullie qua zwellingen? En hebben jullie ook last van je schouderblad? 

 

Ik krijg morgen de carefix Mary binnen, dus ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen! 

 

Ik hoop dat jullie vannacht een goede nacht hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe! Ik sluit me eventjes aan bij jullie hoor :D

Mede klantjes van Frans Straten! Ik ben vandaag aan de beurt geweest. Misschien heb ik jullie gisteren wel gezien toen ik een spoed consult kreeg bij hem ;-) @Blondie22 was ook aanwezig! 

 

Hoe voelen jullie je? Ik vind de pijn eerlijk gezegd echt meevallen. Alleen op mijn borstbeen als ik diep inadem, holy moly... -_- vind die triumph bh echt niet zo heel mooi hihi. Meteen even Anna en Mary besteld.

 

Goed herstel allemaal!

Dikke knuffel x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, fijn om dingen te lezen hier, veel dingen zijn herkenbaar! Liggen inderdaad vind ik niks aan, ik kan niet goed recht liggen en het overeind komen is rampzalig ja. Ik heb niet zo'n last van zwellingen, al is mijn buik vandaag flink opgeblazen! Ziet er niet uit! Maar goed..ik heb vooral last van gespannen spieren in mijn nek en schouders  en armen. Ik hoop echt dat het morgen minder is. @Laura-B is alles goed gegaan? Ik wist niet dat hij vandaag ook opereerde... Ofja hij had wel veel neuscorrecties vandaag geloof ik. 

Ik ga zo maar eens proberen te gaan liggen in bed... Bluh. Ik wens jullie een fijne nacht dames! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alyssa

Alles is goed gegaan. Ik ben er ook maandag pas tussen gezet. Er waren in totaal op de hele ok gisteren maar 6 mensen waarvan inderdaad ook iemand met een neuscorrectie, verder wel borsten volgens mij..

Ook zo'n last van je borstbeen? Het is net alsof iemand met een honkbalknuppel los is gegaan tussen mijn borsten in. Man man..

Beetje kunnen slapen? :)

 

Ik heb hier ergens op het forum laatst ook iets gelezen over vochtafdrijvers die je kunt nemen tegen al het vocht. Bional Vochtevenwicht, je kunt het bij de AH kopen :)

 

Wat was jullie eerste gedachte toen je ze voor t eerst naakt zag? Ik ging gisteravond bijna tegen de vlakte.. Toch wel een beetje heftig haha. Straks maar even proberen een klein beetje te wassen. 

 

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oh jullie ook al zwanger van de vocht! Ik was al niet de dunste maar nu kan ik Mn buik niet eens meer inhouden joh zoveel vocht <_<

 

ben benieuwd wanneer dat weg trekt. Ben vandaag gelukkig wel naar de wc geweest, EN HOE :45::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Blondie22:

Oh oh jullie ook al zwanger van de vocht! Ik was al niet de dunste maar nu kan ik Mn buik niet eens meer inhouden joh zoveel vocht <_<

 

ben benieuwd wanneer dat weg trekt. Ben vandaag gelukkig wel naar de wc geweest, EN HOE :45::blink:

Heel veel drinken. Voornamelijk water en groene thee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt hetzelfde met de opgeblazen buik en niet naar het toilet kunnen.. Gaat wel iets beter.

 

Vandaag gaat het best goed, wat bezoek gehad en ook een ijsje gegeten in de stad. Het voelt allemaal wel als twee zware stenen en af en toe wat krampjes. 

 

Merk wel dat ik best wel druk ben geweest vandaag en dan toch veel zin heb om te slapen tussendoor. Kan dat door de celebrex komen? Hebben jullie daar ook een duf gevoel van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Willlemyn:

Ik heb echt hetzelfde met de opgeblazen buik en niet naar het toilet kunnen.. Gaat wel iets beter.

 

Vandaag gaat het best goed, wat bezoek gehad en ook een ijsje gegeten in de stad. Het voelt allemaal wel als twee zware stenen en af en toe wat krampjes. 

 

Merk wel dat ik best wel druk ben geweest vandaag en dan toch veel zin heb om te slapen tussendoor. Kan dat door de celebrex komen? Hebben jullie daar ook een duf gevoel van?

 

Ja die opgeblazen buik is echt een ramp he! Ik ben gelukkig vandaag al 2x naar de wc geweest thank god. En ik heb het ook hoor, ben vandaag erg druk geweest en heb gelijk zin om weer te slapen. Ik heb zelf geen celebrex, maar oxycodon. Daar word ik in ieder geval erg slaperig van

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Willlemyn:

Ik heb echt hetzelfde met de opgeblazen buik en niet naar het toilet kunnen.. Gaat wel iets beter.

 

Vandaag gaat het best goed, wat bezoek gehad en ook een ijsje gegeten in de stad. Het voelt allemaal wel als twee zware stenen en af en toe wat krampjes. 

 

Merk wel dat ik best wel druk ben geweest vandaag en dan toch veel zin heb om te slapen tussendoor. Kan dat door de celebrex komen? Hebben jullie daar ook een duf gevoel van?

Ik merk ook dat ik duf word van de celebrex. Ik heb afgelopen nachten nog snachts pijnstilling genomen (om 4u) maar ik ga vannacht proberen door te slapen. Jullie ook weer een goede nacht toegewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.