Ga naar inhoud

Alyssa : 17 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Willlemyn:

Dames ik word ook 17 juli geopereerd door Frans!! Ik ga voor 345cc. Heb er zoveel zin in, maar ben ook wel zenuwachtig. Vraag me ook af of 2 weken herstel dan betekent dat je alleen in bed kan liggen of ook op de bank een boek kan lezen.. Succes en laten we elkaar een beetje op de hoogte houden. 

Nice @Willlemyn ! Hoe laat ben jij aan de beurt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel @JESSICAD! Ik ben benieuwd hoe ik me morgenavond voel, of ik in staat ben om een verslagje te typen haha. 

 

-chillkleren+schoenen/sloffen

-paspoort

-spuugzak

-cola (naar aanleiding van wat ik hier hoor op het forum is dat wel fijn, sugar cravings....?)

-crackertje/rijstwafel

-paracetamol

 

Even lijstje aan het maken wat ik mee moet nemen.
Zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken? Beha krijg ik daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Alyssa:

Thanks meid, hoe gaat het nu met jou? Bijna 1 week PO toch?

Ben erg benieuwd hoe je t ervaart morgen :) en als je geen verslagje wilt typen dan dat later maar even.. ja morgen alweer een week verder. Gaat best goed eigenlijk!! Iedere dag weer wat beter dus mag niet klagen.. 

 

ben je erg zenuwachtig of valt het mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ik lig nog in het mooie ziekenhuisbed, volgens mij samen met @Truusje en @Willlemyn aan het wachten op nog een controle van dr straten. Pfoe ik was wel spraakzaam na de operatie maar al gauw daarna misselijk! Bleek en nergens zin in. Ook beetje duizelig. Heb wat druivensuiker gekregen dus nu gaat het goed. Heb schijnbaar ook al wat tegen de misselijkheid gekregen maar dat kan ik me niet herinneren. Misschien heb ik al iemand onder gespuugd haha. De trein op mijn borst is even wennen, maar dat schijnt morgen een bulldozer te worden dus ik mag niet te hard klagen haha *help*. Dr Straten heeft de grote maat (440cc) erin gekregen, alles staat nu lekker strak. Personeel is heel aardig. Pffff ben gaar. Nou hopelijk komt Fransje zo. Ik vind m wel heel droog, niet de meest warme persoon. Ach ja als hij maar mooie tieten maakt! Ik kom morgen wel weer met een nieuwe update en een fatsoenlijk verslag. Joeee hai! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa super jij ook alweer klaar.. god lijkt zo wel lopende band werk hahah... maar fijn dat alles oké is en er gewoon even 440 cc in zit :) hahah dat spraakzame is herkenbaar ik kletste ook alles bij elkaar hahah.. 

 

nu maar lekker rustig aan en herstellen voor je t weet zit je alweer in de auto richting huis!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind frans goed meevallen.  Erg lieve man. Maar ik babbel zoveel dat hij niet anders kan dan mee te kwebbelen haha.

 

De dag erna had ik niets druk meer op de borst. Dus hoeft niet perse erger te worden hoor. Laten we hopen he. Hopelijk valt de rit naar huis een beetje mee en kan je thuis verder uitrusten.

 

Gefeliciteerd en fijn herstellen nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alyssa:

Pffff ik lig nog in het mooie ziekenhuisbed, volgens mij samen met @Truusje en @Willlemyn aan het wachten op nog een controle van dr straten. Pfoe ik was wel spraakzaam na de operatie maar al gauw daarna misselijk! Bleek en nergens zin in. Ook beetje duizelig. Heb wat druivensuiker gekregen dus nu gaat het goed. Heb schijnbaar ook al wat tegen de misselijkheid gekregen maar dat kan ik me niet herinneren. Misschien heb ik al iemand onder gespuugd haha. De trein op mijn borst is even wennen, maar dat schijnt morgen een bulldozer te worden dus ik mag niet te hard klagen haha *help*. Dr Straten heeft de grote maat (440cc) erin gekregen, alles staat nu lekker strak. Personeel is heel aardig. Pffff ben gaar. Nou hopelijk komt Fransje zo. Ik vind m wel heel droog, niet de meest warme persoon. Ach ja als hij maar mooie tieten maakt! Ik kom morgen wel weer met een nieuwe update en een fatsoenlijk verslag. Joeee hai! 

Fijn dat alles is goed gegaan! Jammer dat je wat last had van de narcose, hopelijk voel je je snel beter

Die druk op je borst blijft denk ik wel even, althans dat was bij mij wel zo :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Truusje:

Haha @Alyssa lag jij naast mij toen frans binnen kwam dat jij zei doe truusje maar eerst?? Ik moet zeggen heb nu wel meer druk dan eerst en mijn oksels doen ook aardig zeer haha. 

Haha oohja klopt! Hij was toen trouwens wel heel aardig, misschien hadden zijn collega's hem verteld dat ik hem niet zo aardig vond haha. Door de narcose was ik helemaal gaan vertellen dat ik zijn collega rené wél aardig vond haha oeps-_-. Ben na @Truusjesnel gegaan en helemaal vergeten dat ik nog een borstband om moest, want ik heb anatomisch! Dus die sturen ze op haha. 

Ik ben zo stijf man poeh en heb al een potje moeten janken, maar verder gaat het aardig! Sterkte mede boobjob vriendinnetjes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.