Ga naar inhoud

Registreren Monobloc Hydrogel protheses voor 10 jaar garantie op Countourion?


Gast B00bies

Aanbevolen berichten

Gast B00bies

Hoi, 

Moet ik echt mijn Monobloc Hydrogel protheses registreren voor die tien jaar garantie? Link website: https://www.contourion.nl/garantie

Ik vind dat nergens duidelijk vermeld staan. Hebben jullie het daar toevallig over gehad met jullie pc of hier al ervaring mee? Ik zie nergens op Contourion staan dat ik ze moet registeren om die garantie te krijgen. Ik ben vrij voorzichtig met het achterlaten van mijn persoonsgegevens en al helemaal als het over de plaatsing van borstprotheses gaat.. Maarja ik wil natuurlijk wel die garantie. 

 

Help?!

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei B00bies:

Hoi, 

Moet ik echt mijn Monobloc Hydrogel protheses registreren voor die tien jaar garantie? Link website: https://www.contourion.nl/garantie

Ik vind dat nergens duidelijk vermeld staan. Hebben jullie het daar toevallig over gehad met jullie pc of hier al ervaring mee? Ik zie nergens op Contourion staan dat ik ze moet registeren om die garantie te krijgen. Ik ben vrij voorzichtig met het achterlaten van mijn persoonsgegevens en al helemaal als het over de plaatsing van borstprotheses gaat.. Maarja ik wil natuurlijk wel die garantie. 

 

Help?!

 

xx

 

 

Ik heb het wel gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Top! Ik vind het alleen wel een beetje apart dat daar verder niets over gezegd wordt als je de protheses laat plaatsen (bij mij in ieder geval niet), terwijl het wel om 10 jaar garantie gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei B00bies:

Top! Ik vind het alleen wel een beetje apart dat daar verder niets over gezegd wordt als je de protheses laat plaatsen (bij mij in ieder geval niet), terwijl het wel om 10 jaar garantie gaat!

De verpleegkundige gaf me een tasje met al dat soort dingen en formulieren erin toen ik wegging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ik heb net nog even in mijn mapje zitten zoeken waar ik alles van mijn bv in bewaar en ik heb daar echt geen informatie over meegekregen. Jij bent in de Parkkliniek geopereerd en ik in het OLVG-West. Misschien dat daar het verschil zit. Als jij daar informatie over meekrijgt dan zal het wel kloppen, ze staan geregistreerd bij de KvK, ik vind geen rare berichten over deze organisatie op internet en ik kan ze in ieder geval telefonisch kan bereiken.

 

Ik ben misschien wel een beetje paranoïde, maar in principe zou ik vandaag een website de lucht in kunnen gooien over het registreren van je Mentorprotheses of je Volkswagen Polo voor extra garantie en daarmee digitale handtekeningen en persoonsgegevens binnenslepen. ;) Al zullen waarschijnlijk binnen no time Volkswagen en Mentor hier bovenop zitten, maar toch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ze hebben wel maar één werknemer, zijn pas actief sinds 2015, en zitten ergens in een rijtjeswoning in Hoensbroek en als je op google maps kijkt dan staat er een logo van Advance accounting op de woning en die foto is van september 2016.. Toch een beetje vaag. Ik word zo teruggebeld en ga toch even een paar kritische vragen stellen.. Volgens google is dat accountancekantoor wel definitief gesloten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei B00bies:

Ze hebben wel maar één werknemer, zijn pas actief sinds 2015, en zitten ergens in een rijtjeswoning in Hoensbroek en als je op google maps kijkt dan staat er een logo van Advance accounting op de woning en die foto is van september 2016.. Toch een beetje vaag. Ik word zo teruggebeld en ga toch even een paar kritische vragen stellen.. Volgens google is dat accountancekantoor wel definitief gesloten. 

Ik lees even in een vogelvlucht mee.. heb de 15e een afspraak bij Nio. Zal ik het aan hem vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi, 

Ik ben vandaag teruggebeld. Ik kreeg te horen dat je je niet hoeft te registreren voor de garantie. Je wordt namelijk door het ziekenhuis al in een register van de overheid opgenomen waardoor al bekend is dat je deze protheses hebt gekregen. Het is echt puur voor jezelf, indien je een "tastbaar bewijs" wilt van het feit dat je die tien jaar garantie hebt. (wel een beetje apart dat eerst werd gezegd dat het wel nodig was voor de garantie..)

 

In dat geval ga ik het dus niet invullen ;) 

 

@Noesoe als jij dat nog even aan dr Nio zou willen navragen en die beaamt dit, dan weten we het in ieder geval zeker. 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-7 om 15:20 zei Elske77:

De verpleegkundige gaf me een tasje met al dat soort dingen en formulieren erin toen ik wegging. 

Hi meiden, ik kreeg inderdaad ook vanalles mee, waaronder een kaartje met de prothese gegevens. Daarop stond hoe je kon registreren voor garantie. Ik heb het gedaan en inderdaad een paar dagen later ook een certificaat per mail ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Ja, zo'n kaartje heb ik ook gehad :) Maar verder geen info over registreren, maarja dat zal wel het verschil tussen de Parkkliniek en het OLVG west zijn. Ik denk dat het wel goed is als jullie die info hebben meegekregen (of ze zijn het bij mij vergeten). Misschien dat ik het ook maar gewoon doe.. Ik werd wel heel netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei B00bies:

Hoi, 

Ik ben vandaag teruggebeld. Ik kreeg te horen dat je je niet hoeft te registreren voor de garantie. Je wordt namelijk door het ziekenhuis al in een register van de overheid opgenomen waardoor al bekend is dat je deze protheses hebt gekregen. Het is echt puur voor jezelf, indien je een "tastbaar bewijs" wilt van het feit dat je die tien jaar garantie hebt. (wel een beetje apart dat eerst werd gezegd dat het wel nodig was voor de garantie..)

 

In dat geval ga ik het dus niet invullen ;) 

 

@Noesoe als jij dat nog even aan dr Nio zou willen navragen en die beaamt dit, dan weten we het in ieder geval zeker. 

 

xx

 

Klinkt aannemelijk. Heb het in mn agenda gezet. Vragen kan nooit kwaad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/7/2017 om 14:26 zei B00bies:

Ik heb het nagevraagd bij mijn controle bij Arenborghoeve. Zij geven aan dat je het wel kon registreren, maar dat het niet noodzakelijk was. Ik heb een kaartje meegekregen en deze opgeborgen. Ook gaven ze aan dat zij de info ook allemaal bewaren en dat zij dat nooit wegdoen. Dus ook daar kan je op terugvallen indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies! Net bij Nio geweest voor laatste controle. Gevraagd of die registratie bij contourion nodig is. Hij gaf aan dat als je aanspraak wilt maken op die 10 jaar garantie op de monobloc, je je dan moet registreren. (Werkt hetzelfde als je een scheerapparaat koopt, dan moet je ook een garantieformulier invullen. Zei Nio.. :D). Gewoon ff doen dus. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Noesoe:

Hallo ladies! Net bij Nio geweest voor laatste controle. Gevraagd of die registratie bij contourion nodig is. Hij gaf aan dat als je aanspraak wilt maken op die 10 jaar garantie op de monobloc, je je dan moet registreren. (Werkt hetzelfde als je een scheerapparaat koopt, dan moet je ook een garantieformulier invullen. Zei Nio.. :D). Gewoon ff doen dus. Xxx

 

Dankje @Noesoe! Fijn dat je het even hebt gevraagd! Wel apart dat dr Visser en dr Nio allebei wat anders zeggen, maar in dat geval doe ik het toch maar voor de zekerheid. Ze zijn in ieder geval allebei bekend met Contourion en het registreren dus dat zit wel goed! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.