Franciss Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Even voorstellen! Hallo iedereen, ik ben Francis 24jaar en heb 24mei mijn borstvergroting laten doen. ik had best veel vragen over wat wel kan en wat niet. En wat er nu normaal is van pijn of hoe de borsten er nu uit zien. Dus alles googelen en ik kwam steeds op dit forum terecht. Dus bij deze gelijk aan gemeld. Om makkelijker iedereen zijn verhaal en ervaring te lezen. Zoals ik in het begin al zei ben ik 24mei geweest voor mijn bv bij Reineart klinkiek in Maastricht en mijn chirurg is Drs. G. Malfeyt. Nu precies 2weken verder zijn vandaag de hechtingen eruit gehaald (of ja die knoopjes wat er dan nog zitten). Mijn borsten zien er natuurlijk nog als ballonnen uit en nog super strak ik kan niet wachten op het uiteindelijke reslutaat. Ik ben super blij dat ik na al die jaren eindelijk de stap heb durven zetten om deze ingreep te ondergaan. Ik heb altijd een grote AA gehad denk ik, of een super kleine A. Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nu 445cc gekregen(achter de borstspier), ik durf nog niet te zeggen welke cup maat het is geworden. Ik had toen aan gegeven dat ik graag een c wilde. Maar wat het nu is geworden geen iedee. Maar ik ben er super blij mee en voel me eindelijk sexy hahaha. Mijn ervaring bij de kliniek is echt top. Ik was super zenuwachtig, en iedereen stelde me super op mijn gemak. Ik reageerde best slecht op de narcose, super misselijk en vaak weer terug in slaap vallen. Moest natuurlijk weer overgeven en voelde me echt k*t daardoor. Gelukkig dat ze ook hier zo nuchter op reageerde. Voor deze mensen is het niks nieuws natuurlijk maar toch fijn dat ze zo prettig met je omgaan. Ook op de controle afspraken zijn ze super lief, ook als ik een vraag stel over iets wat normaal blijkt te zijn word heel begripvol op gereageerd. Dus al bij al gewoon een hele fijne ervaring. Mijn herstel is tot nu toe goed gegaan. De eerste 3dagen waren heftig, ik had me eigenlijk niet voorgesteld dat het zo veel pijn zou doen. Ook lang misselijk en moe geweest van de narcose. Maar ik merkte na die 3dagen dat iedere dag beter ging. Dat vervelend drukkende gevoel op je borst was na 3dagen plots weg. Toen dacht zo nu kan ik weer alles. Hahha nee dus nog even rusten. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @Franciss Hoi hoi, Gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb de titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je nu al je verdere updates neerzetten. Doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciss Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Hoihoi, Oke top &dankjewel Dat komt zeker goed. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciss Posted September 22, 2017 Author Share Posted September 22, 2017 Ben alweer een tijdje niet op het forum geweest. Druk druk druk gehad. Ben nu bijna 4maanden po, en nog steeds super blij!! Alleen mijn borsten zijn nog steeds super gevoelig, vooral aan de zijkant, de tepels en de littekens doen nog super veel pijn. Iemand enig iedee wanneer dit weg trekt? afgelopen zaterdag heb ik een under boob tattoo laten zetten (deze had ik 3x verplaats voor de boobies). Maar jeetje wat deej dat pijn. Merkte echt hoe gevoelig alles nog was. Maar goed uiteindelijk ook heel blij met de tattoo. Hopelijk trekken die pijntjes ooit nog weg vind het nu wel oke geweest... Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted September 22, 2017 Share Posted September 22, 2017 Wauw mooi hoor! Dat lijkt me inderdaad ook best een gevoelige plek, zeker na een bv Ik moet nog, dus ik kan je verder geen advies geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franciss Posted September 24, 2017 Author Share Posted September 24, 2017 Op 22-9-2017 om 09:04 zei Aloysa: Wauw mooi hoor! Dat lijkt me inderdaad ook best een gevoelige plek, zeker na een bv Ik moet nog, dus ik kan je verder geen advies geven Dankje! ohh spannend wanneer mag je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.