Lauren1984 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Hoi meiden, Na mijn zwangerschappen heb ik 2 veel kleinere en ongelijke borsten overgehouden. Ik heb op 4 juli een operatie gepland staan bij dr. Luijendijk van Bergman Clinics om dit te corrigeren. Momenteel heb ik 80 A (rechts) en 80B (links). Ik heb gekozen voor 295cc (rechts) en 255cc (links). Toevallig iemand met ongeveer soortgelijke cupmaat/vergroting? Ben benieuwd op welke cupmaat jullie uit gekomen zijn. Ook hoor ik graag jullie ervaringen bij Bergman of met deze dokter! groetjes Lauren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titte Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Ik ben bij Bergman geholpen en dat is nu drie weken geleden, bij dokter koopmann. Natuurlijk is het spannend maar je bent daar echt in goede handen. De eerste vier dagen na de operatie zijn het ergst daarna voel je je elke dag iets beter. En wat ben ik blij da ik deze stap gezet heb. Goed de medicijnen op tijd innemen. Het is mij echt alles meegevallen. En daar zijn zulke lieve mensen. Ik ben zelf ook moeder dus was wel een beetje bang voor hoe ik alles moest regelen en wat ik allemaal wanneer weer zou kunnen. Ik zou het zo weer doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 Op 20-6-2017 om 23:13 zei Titte: Ik ben bij Bergman geholpen en dat is nu drie weken geleden, bij dokter koopmann. Natuurlijk is het spannend maar je bent daar echt in goede handen. De eerste vier dagen na de operatie zijn het ergst daarna voel je je elke dag iets beter. En wat ben ik blij da ik deze stap gezet heb. Goed de medicijnen op tijd innemen. Het is mij echt alles meegevallen. En daar zijn zulke lieve mensen. Ik ben zelf ook moeder dus was wel een beetje bang voor hoe ik alles moest regelen en wat ik allemaal wanneer weer zou kunnen. Ik zou het zo weer doen. Wat fijn zo'n positief bericht te lezen! 4 dagen vind ik nog te overzien hihi. Redde jij je op een gegeven moment ook weer alleen met je kids? Vanaf wanneer was dat? En lukt het wel een beetje met slapen na de ingreep? Moest je lang op je rug slapen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 @Lauren1984 Hoi meis, Ik zie een datum dus ik heb gelijk je titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. Nu lekker af gaan tellen. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 @Desert-Rose Ow super, dankjewel! Dat is inderdaad wel zo makkelijk :-) Aftellen is nu echt in volle gang inderdaad. Nog precies een week.. er spookt vanalles door m'n hoofd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 Gisteren ben ik geopereerd. zoals ik al verwachtte was het een drama met infuus. Ik werd helemaal niet lekker en viel zelfs flauw. Gelukkig lag ik al in bed ;-) Narcose en operatie ging helemaal goed. Ik werd wel een beetje "high" wakker haha ik kletste echt uit mn nek. Dat trok gelukkig snel bij. Uiteindelijk heeft de dokter toch in beide borsten 295cc geplaatst. Dit gaf het mooiste resultaat zei hij. Als hij 255 en 295 deed werd juist de rechter borst weer groter dan de linker. Ook niet de bedoeling natuurlijk. Ik zie nu nog wel verschil maar ben benieuwd hoe het is als alles genezen is. De pijn valt me redelijk mee maar het blijft erg vervelend natuurlijk. Vraag me af wanneer die gaat afnemen. Slapen was vannacht ook niet echt een succes.. dus het wordt een lange week denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
juni17 Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Gefeliciteerd met je boobs! Ik ben 6 dagen geleden ook geopereerd bij Bergman, met óók 295 cc! In mijn voorsituatie had ik ook verschil, niet een hele cupmaat maar wel zichtbaar verschil. Dat zie ik nu nog steeds wel maar ach, wat maakt het uit? Ik vind het juist wel natuurlijk ogen. Sinds gister is mijn pijn een stuk gezakt en slaap ik de nachten redelijk door. Geniet ervan en succes met je herstel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rituals Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Gefeliciteerd! Ik heb ook verschil en krijg ook in beiden borsten dezelfde maat. Mijn pc zei dat omdat je borsten groter worden, het verschil relatief minder wordt, waardoor het minder 'storend' is, dus ik hoop/denk dat het bij jou nog wel wat rechttrekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 17 minuten geleden zei Rituals: Gefeliciteerd! Ik heb ook verschil en krijg ook in beiden borsten dezelfde maat. Mijn pc zei dat omdat je borsten groter worden, het verschil relatief minder wordt, waardoor het minder 'storend' is, dus ik hoop/denk dat het bij jou nog wel wat rechttrekt! Ja dr Luijendijk heeft blijkbaar allerlei protheses gepast en gemeten tijdens mijn operatie. En dit gaf het meest symmetrische resultaat. Dus ik wacht het maar af de komende weken... geduld geduld (erg lastig haha)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mama0815 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Op 5-7-2017 om 15:20 zei Rituals: Gefeliciteerd! Ik heb ook verschil en krijg ook in beiden borsten dezelfde maat. Mijn pc zei dat omdat je borsten groter worden, het verschil relatief minder wordt, waardoor het minder 'storend' is, dus ik hoop/denk dat het bij jou nog wel wat rechttrekt! Ik inderdaad ook. Mij is door m'n pc verteld dat het verschil juist indd kleiner wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 6, 2017 Author Share Posted July 6, 2017 Nu zit ik weer de chat en wat berichten te lezen hier en maak ik mezelf ineens weer helemaal gek over complicaties zoals kapselvorming... stom hè. Weet niet hoe ik erbij kom want vooralsnog lijkt alles oké maar is gewoon de onzekerheid nog denk ik omdat het pas 2 dagen geleden is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 11, 2017 Author Share Posted July 11, 2017 Nu een week PO en voel me zooo futloos. Gewoon net als wanneer je ziek bent. Daar baal ik echt enorm van. Vooral omdat ik begreep dat dat nog wel weken kan duren. Ook is alles erg bont en blauw.. dat zie ik hier verder bij haast niemand. Maar goed de kliniek zei niks om me zorgen om te maken dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen... maar best paarsig toch? Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ashleym Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Jeeetje idd erg paarsig! Zijn dit nieuwe plekken of zaten ze er al? Bij mij was ook m'n hele borstbeen en onder m'n boobs groen, maar dit had ik niet. Wel veel pijn maar na 8 dagen weer gaan werken en ging prima eigenlijk. Kan opeens beter gaan hoor. Bij mij ook van ene op de andere dag. Take care ! Liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 7 uur geleden zei Ashleym: Jeeetje idd erg paarsig! Zijn dit nieuwe plekken of zaten ze er al? Bij mij was ook m'n hele borstbeen en onder m'n boobs groen, maar dit had ik niet. Wel veel pijn maar na 8 dagen weer gaan werken en ging prima eigenlijk. Kan opeens beter gaan hoor. Bij mij ook van ene op de andere dag. Take care ! Liefss Nee deze plekken zaten er nagenoeg meteen al. Dus ik zit te wachten tot ze bijtrekken. Wel fijn om te horen dat het ineens kan bijtrekken. Daar hou ik me maar aan vast! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelienx Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 10 uur geleden zei Lauren1984: Nu een week PO en voel me zooo futloos. Gewoon net als wanneer je ziek bent. Daar baal ik echt enorm van. Vooral omdat ik begreep dat dat nog wel weken kan duren. Ook is alles erg bont en blauw.. dat zie ik hier verder bij haast niemand. Maar goed de kliniek zei niks om me zorgen om te maken dus dat probeer ik dan ook maar niet te doen... maar best paarsig toch? Pictures visible for members only. Become a member now. Sorry dat ik zo tussendoor kom zonder me voor te stellen hihi maar Wow! Ik schrik wel van je foto! Ik heb ook zo'n gekleurde plek onder mn borst bij de hechting maar die is maar 1,5 cm daar maakte ik me al zorgen over hihi! Heb je veel last? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 2 uur geleden zei Evelienx: Sorry dat ik zo tussendoor kom zonder me voor te stellen hihi maar Wow! Ik schrik wel van je foto! Ik heb ook zo'n gekleurde plek onder mn borst bij de hechting maar die is maar 1,5 cm daar maakte ik me al zorgen over hihi! Heb je veel last? Ja doet best wel pijn overal rondom. Ik heb met de kliniek gebeld paar dagen terug en die Zeiden dat ik me nergens zorgen om moet maken. Dat het heel normaal is. Maar aan de reacties hier merk ik toch wel dat het zo normaal niet is.. dus dan ga ik me weer druk maken. Maarja ik wacht het maar af wat ze zeggen als ik maandag terug moet voor de knoopjes van de hechtingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelienx Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Ik denk dat je je ook geen zorgen hoeft te maken maar het is wel ff schrikken. Ze hebben natuurlijk best wat lopen wroeten en doen! Maar goed dat je gebeld hebt! Bij mij doet t ook rondom zeer en vooral een branderig gevoel rondom de wond waar de bh op loopt te duwen, leg soms maar n washandje boven op me borst om te koelen. Maar wat ik eigenlijk niet weet is of het oploshechtingen zijn..schiet ik nu al in de stress stel ze moeten ze er uit halen! Hihi! Wel balen zeg dat je nog zo'n last hebt! op een goed herstel!!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 7 minuten geleden zei Evelienx: Ik denk dat je je ook geen zorgen hoeft te maken maar het is wel ff schrikken. Ze hebben natuurlijk best wat lopen wroeten en doen! Maar goed dat je gebeld hebt! Bij mij doet t ook rondom zeer en vooral een branderig gevoel rondom de wond waar de bh op loopt te duwen, leg soms maar n washandje boven op me borst om te koelen. Maar wat ik eigenlijk niet weet is of het oploshechtingen zijn, stom zeg hihi! Meestal wel toch? Ja de hechtingen lossen idd vanzelf op. Bij mij halen ze alleen de knoopjes los of knippen ze weg ofzo Maak me momenteel om vanalles druk.. had gehoopt dat t ongemak al veel minder zou zijn maar helaas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelienx Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Ja, het is nu? Ruim 1 week geleden? Zolang de ergste pijn maar weg is! Alleen wat ik niet kan begrijpen is dat mensen naar 1,5 week al gaan werken, ben pas 2 dagen herstellende maar ben blij dat ik 4 weken vakantie heb! Andere vakantie als normaal maar wel met mooiere boobies! Rustig aan in iedergeval! Probeer beetje de rust te bewaren in je hoofd. Maandag zullen hun wel zeggen wat wel en niet normaal is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marrie Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Jeetje meis die plekken zien er wel heftig uit hoor! Bij mij is er echt geen blauwe plek te vinden (6 dagen po) . Misschien even een mailtje sturen met de foto naar dr luijendijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 3 uur geleden zei Evelienx: Ja, het is nu? Ruim 1 week geleden? Zolang de ergste pijn maar weg is! Alleen wat ik niet kan begrijpen is dat mensen naar 1,5 week al gaan werken, ben pas 2 dagen herstellende maar ben blij dat ik 4 weken vakantie heb! Andere vakantie als normaal maar wel met mooiere boobies! Rustig aan in iedergeval! Probeer beetje de rust te bewaren in je hoofd. Maandag zullen hun wel zeggen wat wel en niet normaal is. Echte pijn heb ik niet gehad maar het is wel heel onaangenaam gevoel. En ik ga morgen ook weer een paar uurtjes werken hoor.. doe wel administratief werk. Maar daarna 3 weken vakantie hihi. Denk dat ik me nog het meest zorgen maak door wat ik hier op het forum lees/zie haha. Anders zou ik gewoon vertrouwen op mn kliniek.. dus dat doe ik nu ook maar gewoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 1 uur geleden zei Marrie: Jeetje meis die plekken zien er wel heftig uit hoor! Bij mij is er echt geen blauwe plek te vinden (6 dagen po) . Misschien even een mailtje sturen met de foto naar dr luijendijk? Ik heb de verpleging even gemaild. Maar maak me vooral zorgen door dit soort reacties haha (niet verkeerd bedoeld). Aan de telefoon zei de verpleging al dat het heel normaal is en de een gewoon sneller blauwe plekken krijgt dan de ander. Maar dan zie ik hier weer niemand ermee en ga ik weer stressen... dus doe het mezelf aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladymr Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Om die blauwe plekken hoef je jezelf absoluut geen zorgen te maken! Ik heb ze ook alleen dan aan de zijkant van mijn borst De verpleegster had mij verteld dat het kwam doordat de anesthesist extra verdoving heeft ingespoten op die plek. Ik ben nu 16 dagen po en bij mij begint het nu langzaamaan weg te trekken ter bevordering van de genezing smeer ik met arnica zalf van weleda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauren1984 Posted July 12, 2017 Author Share Posted July 12, 2017 7 minuten geleden zei ladymr: Om die blauwe plekken hoef je jezelf absoluut geen zorgen te maken! Ik heb ze ook alleen dan aan de zijkant van mijn borst De verpleegster had mij verteld dat het kwam doordat de anesthesist extra verdoving heeft ingespoten op die plek. Ik ben nu 16 dagen po en bij mij begint het nu langzaamaan weg te trekken ter bevordering van de genezing smeer ik met arnica zalf van weleda. Oh wat superfijn deze reactie dankjewel!! Helpt die zalf? Dan ga ik die ook halen. Echt heel fijn dat jij dit herkent. Bedankt voor het reageren!! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladymr Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 4 minuten geleden zei Lauren1984: Oh wat superfijn deze reactie dankjewel!! Helpt die zalf? Dan ga ik die ook halen. Echt heel fijn dat jij dit herkent. Bedankt voor het reageren!! X Geen dank! Voor mij helpt de zalf wel! Tevens werkt hij ook heel erg prettig voor dat kneuzige gevoel op de borstbeen en de ribben, daar gebruik ik hem ook lekker voor Ik heb die van mij trouwens bij Holland & Barrett gehaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.