KGM Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Hoi iedereen! nog een week en dan is het zover eindelijk!! Ben super zenuwachtig maar daarnaast kijk ik er ook zo naar uit. Ik vraag me af hoe de ervaringen zijn en vooral na de operatie. Natuurlijk is het bij iedereen verschillend en elk mens is anders. Maar ik ben wel benieuwd. Liefs KGM Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Hi. ik ben Kim ik ben 24 jaar. ik ben moeder van een meisje ( 14 maanden ) Ik moet naar Zeist ipv Amstelveen, vanwege de verbouwing . Ik was eerst bij diana gabriels en was door verwezen naar kliniek Amstelveen . Toen werd ik later door Diana gabriels gebeld dat kliniek Amstelveen falliet zou zijn. Contact gehad met kliniek Amstelveen bleek dus helemaal niet zo te zijn maar de samenwerking met Diana gabriels is niet meer, ik Diana gabriels opgebeld dat wat hun vertellen tegen de mensen niet waar is, krijg je als antwoord ja hun zullen niet trots zijn dat ze falliet zijn Heel vreemd hun maargoed . Iemand ook ervaringen mee? daarnaast was het eerst de operstie 12 juni toen door t verhaal van Diana andere arts naar 7 juni verplaatst , toen contact gehad met kliniek Amstelveen toen werd het weer 12 juni, van de week gebeld door kliniek Amstelveen dat de verbouwing nog niet klaar is en ik naar Zeist moet en dat het 13 juni word. Ik werd er wel een beetje moedeloos van....... Groetjes kim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @KGM Hoi hoi, Ik heb je topics even samengevoegd en de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. In het privebericht wat je bij je aanmelding hebt gekregen vind je de uitleg over het forum, tevens kun je de uitleg bovenaan de pagina vinden, bij mededelingen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 2 minuten geleden zei Desert-Rose: @KGM Hoi hoi, Ik heb je topics even samengevoegd en de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. In het privebericht wat je bij je aanmelding hebt gekregen vind je de uitleg over het forum, tevens kun je de uitleg bovenaan de pagina vinden, bij mededelingen. x Hi ! oo super lief dankjewel ! ja ik heb alles gelezen, maar ik ben er toch niet zo handig mee haha! ik hAd een vraag wat betekend Po dat zie ik veel staan maar weet niet waar het voor staat liefs x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 3 minuten geleden zei KGM: Hi ! oo super lief dankjewel ! ja ik heb alles gelezen, maar ik ben er toch niet zo handig mee haha! ik hAd een vraag wat betekend Po dat zie ik veel staan maar weet niet waar het voor staat liefs x Het went echt snel genoeg, haha PO is Post Operatief, dus na de operatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 Een vraag aan iedereen ! ik heb nog een vraagje ik word 13 juni geopereerd mijn vriend is 2 weken thuis om mij te ondersteunen maar ook om voor onze dochter te zorgen omdat ik niet mag tillen etc , maar nu vraag ik me af of mensen daar ook ervaringen mee hebben na hoelang is dit wel mogelijk het optillen en zo? liefs x Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 2 minuten geleden zei Desert-Rose: Het went echt snel genoeg, haha PO is Post Operatief, dus na de operatie Ja daar heb ik alle vertrouwen in haha! ohhhhh dan weet ik dat ook weer haha voel me echt zo lekker snugger Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBoob35 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Ik ben ook in de cosmed kliniek geopereerd. Heb ook 2 kinderen van 5 en 1.5 Tillen gaat goed voel ik wat raars doe ik rustig aan. Laat haar brood eten van een krukje aan de kleine tafel ipv kinderstoel Zelf klimmen in en uit de kinderwagen met handje eruit. Luier als ze staat. Til haar wel gaat goed hoor na 2 weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBoob35 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Ik ben ook in de cosmed kliniek geopereerd. Heb ook 2 kinderen van 5 en 1.5 Tillen gaat goed voel ik wat raars doe ik rustig aan. Laat haar brood eten van een krukje aan de kleine tafel ipv kinderstoel Zelf klimmen in en uit de kinderwagen met handje eruit. Luier als ze staat. Til haar wel gaat goed hoor na 2 weke Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Lieve meiden! zo ik ben thuis!! wat een dag.... moest 12 uur aanwezig zijn zou 1 uur geopereerd worden omdat het allemaal erg uitliep werd ik pas om 3 uur geopereerd ! Super shit natuurlijk was al 12 uur nuchter dacht dat ik omviel haha! operstie is echt super gegaan mensen waren echt heel lief dokter Roosenburg echt een super arts hartstikke lief echt me complimenten. ik heb wel aardig wat pijn maargoed dat hoort erbij , ik heb t al een beetje kunnen zien en ben super happy. nu goed herstellen en uitrusten maar de dag zit erop pff en wat heb ik hier naar uit maar ook tegen op gezien hihi!! veel liefs xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Heeee Meis! jaaaa wat leuk dat je geopereerd bent gefeliciteerd met de 2 nieuwe gezusters! Balen dat het uitliep maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Nu lekker veel rusten en ik kan niet wachten om je foto's te bewonderen haha! Hoe voel je je qua pijn? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Haha ja het is achter de rug hihi de pijn is wel erg aanwezig maar het is dragelijk ben benieuwd hoe ik me morgen voel haha! liefss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenanena Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Oef das even een tegenvaller dat het uitliep! Fijn dat je super happy bent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaanaa Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Oeh knap dat je zo lang nuchter hebt kunnen blijven. Vraag het mezelf ook af hoe ik dat ga overleven haha! Nu mag je gelukkig weer eten Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @KGM He meis gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb je laatste topic even samengevoegd met je al bestaande topic,hier in dit topic kun je al je verdere updates neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. Voor nu goed je rust pakken, op tijd je pijnstilling nemen, en genoeg drinken. Ik wens je een goed herstel. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Yaaaay Lekker rusten nu Meis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 45 minuten geleden zei Desert-Rose: @KGM He meis gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb je laatste topic even samengevoegd met je al bestaande topic,hier in dit topic kun je al je verdere updates neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk. Voor nu goed je rust pakken, op tijd je pijnstilling nemen, en genoeg drinken. Ik wens je een goed herstel. xx Dankjewel veel liefs xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 22 minuten geleden zei Megan1: Yaaaay Lekker rusten nu Meis! Dankjewel Meis xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Iedereen bedankt voor de berichtjes , ik ga nu even me telefoon aan de kant liggen ben kapot ! morgen nieuwe update veel liefs xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 Hi meiden. ik voel me eigenlijk best goed, pijn is uiteraard aanwezig maarja dat hoort erbij! Het uit bed gaan was wel een drama en vooral ook als je snachts na de wc moet haha! Gelukkig is me vriend bij me die me helpt maar alsnog wat een drama. ben erg blij met het resultaat nu al! waar ik alleen erg last van heb is dat ik bang ben voor complicaties en me daar beetje gek mee maak herkenbaar?? Me buik is trouwens wel erg opgezet .. heeft iemand tips wat ik daar aan kan doen ?? nou als er vragen zijn hoor ik het liefs xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 @KGM daar loop ik mezelf dus ook gek mee te maken, eventuele complicaties! Verschrikkelijk hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 @Megan1 ja super iritant he ! Ik denk continu echt van dat ik die pech wel weer zal hebben. Pffffff Maja zal vast wel goed komen hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daantje89 Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 @KGM Gefeliciteerd met je boobies! Die buik moet vanzelf weg trekken is van de Narcose zei de verpleegster bij Boerhaave bij mij duurde het 3 dagen heb veel water gedronken en thee en dan trekt het vanzelf wel weg! Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KGM Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 @Daantje89 hi Meis , ja indd hoort erbij alleen wel stom haha! dankjewel xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenanena Posted June 15, 2017 Share Posted June 15, 2017 Hey meid! Hoe is het met je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.