Boops88 Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Hai Ik ben boops88, Dit is uiteraard niet me echte naam maar die hou ik liever voor mezelf voorlopig. Ik word 29 juni geopereerd door dr van waes. Ben er benieuwd naar alle ervaring vandaar dat ik hier een kijkje kom nemen. 12 juni heb ik nog een gesprek met dr van waes. Ik heb tijdens de passessie gekozen voor 500cc van mentor. Ik heb brede schouders en ben iets voller dus was helemaal blij tijdens de passessie met borsten die bij me passen. Ik kijk uit na de operatie al zullen de zenuwen nog wel komen. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @Boops88 Hoi hoi, Omdat ik zie dat je al een operatie datum hebt, heb ik gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Mocht je toch op een andere locatie dan Vlaardingen geholpen worden, laat me dat dan even weten, dan pas ik het voor je aan. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 8, 2017 Author Share Posted June 8, 2017 Haii dankje ben vooral veel aan het lezen hier. En het forum een beetje aan het leren kennen. Klopt ik word in Vlaardingen geopereerd. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Gisteren gesprek gehad met de arts. Hij adviseert 700cc high profile. We gaan uiteindelijk voor 650cc high profile. Op naar 29 juni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Donderdag is het dan zover, om 10 uur mag ik me melden in Vlaardingen. Toch wel spannend vooral om hoe ze eruit gaan zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Super spannend Meis! Je gaat nogsteeds voor de 650? Je twijfelt dus niet meer? Dat is mooi! Nog eventjes en dan ben ik ook aan de beurt met520 cc! Zo spannend haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 5 uur geleden zei Blondie22: Super spannend Meis! Je gaat nogsteeds voor de 650? Je twijfelt dus niet meer? Dat is mooi! Nog eventjes en dan ben ik ook aan de beurt met520 cc! Zo spannend haha Jaaa ga er gewoon voor, begint indd spannend te worden. Wanneer mocht jij?? Lees hier teveel data. Link to comment Share on other sites More sharing options...
titsalicious Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Spannend ! Ik heb donderdag om 17.15 uur een gesprek met Van Waes ! Wil graag nog het een en ander helder hebben. 21 juli word ik door hem geopereerd. Zou ik je foto's mogen zien als je bent geweest ? Je leest hier nog niet heel veel over hem. Heel veel succes alvast ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 4 minuten geleden zei xMandy93: Spannend ! Ik heb donderdag om 17.15 uur een gesprek met Van Waes ! Wil graag nog het een en ander helder hebben. 21 juli word ik door hem geopereerd. Zou ik je foto's mogen zien als je bent geweest ? Je leest hier nog niet heel veel over hem. Heel veel succes alvast ! Spannend ik vind het een prettig man. Ik zal de foto's delen wanneer ik geopereerd ben. Weet je al voor welke hoeveelheid je gaat en rond of anatomie ect Link to comment Share on other sites More sharing options...
titsalicious Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 Ja het is ook nog eens een leuke verschijning hahahaha. Ik twijfel tussen 450 en 500 cc. Krijg in ieder geval rond, high profile en dual plane geplaatst . Ik heb van mezelf wel een beetje borst cup c/d en wil ook weer niet dat het te veel van het goede wordt.. maar wil wel dat er verschil is. Daarom een 2e gesprek ingepland omdat ik gek werd van de twijfels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Jaa dat is het inderdaad. Ik had 550cc gepast maar kwam daarna bij dr waes en hij gaf aan dat ik qua maat 650cc nodig heb minimaal ivm brede borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 26, 2017 Share Posted June 26, 2017 12 uur geleden zei Boops88: Donderdag is het dan zover, om 10 uur mag ik me melden in Vlaardingen. Toch wel spannend vooral om hoe ze eruit gaan zien. Ooh komt al dicht bij ik over drie weekjes spannend ik ben benieuwd na je operatie verslagje. wat is je voor situatie ? ik twijfel een beetje dat het niet te of word tussen 450 en 500 maar ben ook wat breder 165 en 70kg dus als ik 300 neem dan heb ik geen mooi resultaat om alles op te vullen. succes met voorbereiden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 26, 2017 Author Share Posted June 26, 2017 Ik zal eens een foto plaatsten van mijn huidige situatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Wil je me dan toevoegen aan je album Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 10 uur geleden zei Boops88: Ik zal eens een foto plaatsten van mijn huidige situatie. Zou ik ook mogen meekijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Helaas, operatie verzet na 4 juli. Echt balen maargoed het is niet anders. Ik kan dinsdag geopereerd worden door pc Jansen in Oisterwijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 27 minuten geleden zei Boops88: Helaas, operatie verzet na 4 juli. Echt balen maargoed het is niet anders. Ik kan dinsdag geopereerd worden door pc Jansen in Oisterwijk Hoi ik denk dat je verkeerde naam van pc hebt, want Jansen zo heet die kliniek in Oisterwijk. Waarom is je operatie verzet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Nee de arts heet ook zo dat is denk ik zijn kliniek. Zoals ze het me vertelde is er een dame die ivm borstkanker met spoed geopereerd moest worden. 27 minuten geleden zei Gizmootje: Hoi ik denk dat je verkeerde naam van pc hebt, want Jansen zo heet die kliniek in Oisterwijk. Waarom is je operatie verzet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Ik ga vanavond even kijke hoe het met een album werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 2 uur geleden zei Boops88: Nee de arts heet ook zo dat is denk ik zijn kliniek. Zoals ze het me vertelde is er een dame die ivm borstkanker met spoed geopereerd moest worden. Oh en ga je nu bij die meneer Janssen ? Ik heb toen eens gegoogeld staat niet best aangeschreven die man... wil je niet bang maken maar als tip geven. Ik word ook in die kliniek geopereerd maar wel door de arts die voor gabriels werkt. Peters. Heb ook duidelijk geinformeerd bij peters dat hij degene is die mij opereerd. Hij zei ja want wij huren alleen die operatie kamer daar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 Ik heb het inderdaad gelezen en heb het hier ook over gehad. Deze arts werkt voor gabriels. Anders zou ik er niet dor geholpen worden. Er staan ook heel veel goeie ervaringen op. Ik wil me niet bang laten maken dus ga niet verder lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Nee je moet doen wat je zelf wil! Nou par dagen voorbereiden volgende week rond deze tijd heb je mooie borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 3 minuten geleden zei Gizmootje: Nee je moet doen wat je zelf wil! Nou par dagen voorbereiden volgende week rond deze tijd heb je mooie borsten Daar gaan we voor! Heb even contact gehad met de kliniek, ze hebben me wel gerust gesteld ze zijn er ook erg open en eerlijk in. Ze ontkennen ook niks. Heb wat werk van hem gezien en buiten dat hij ooit een fout heeft gemaakt. Laat hij ook erg mooi werk zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Ik ben benieuwd na je operatie verslag. Voor hoeveel cc ging je ook al weer ? Moet je nu ook nog voor dinsdag een keer opgesprek bij Janssen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boops88 Posted June 27, 2017 Author Share Posted June 27, 2017 5 minuten geleden zei Gizmootje: Ik ben benieuwd na je operatie verslag. Voor hoeveel cc ging je ook al weer ? Moet je nu ook nog voor dinsdag een keer opgesprek bij Janssen ? Jaa voor de operatie nog een consult. Ik ga voor 650 CC hp dp. Ik hoop voor jou dat dg de afspraak door laat gaan heb gelezen dat dit vaker voorkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.