Ga naar inhoud

Amstelveen Kliniek


Nvg

Aanbevolen berichten

Dag iedereen.

Vandaag ben ik bij Amstelveen kliniek geweest bij de big boss himself. Dr Karim. Ik vond het uiterst apart dat de kliniek in het filmpje niet open was maar dat ik naast de Kruidvat naar 2 hoog moest om in hele smalle kamers terecht te komen voor een consult. Wie o wie heeft hier ook mee te maken gehad ? Aparte bedoeling daar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Nvg:

Dag iedereen.

Vandaag ben ik bij Amstelveen kliniek geweest bij de big boss himself. Dr Karim. Ik vond het uiterst apart dat de kliniek in het filmpje niet open was maar dat ik naast de Kruidvat naar 2 hoog moest om in hele smalle kamers terecht te komen voor een consult. Wie o wie heeft hier ook mee te maken gehad ? Aparte bedoeling daar hoor.

Hi

 

ik ben ook bij kliniek Amstelveen geweest maar ze zijn aan het verbouwen vandaar dat het zo ging denk ik, ik zou eigenlijk 12 juni in Amstelveen geopereerd worden maar door de verbouwing word het 13 juni en in Utrecht wel zelfde arts, waneer ben je voor het consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/7/2017 om 17:59 zei KGM:

Hi hi... nou door de verbouwing had ik er toch geen goed gevoel bij en gezien ik van tevoren wil weten waar ik geopereerd word ga ik er dus maar niet heen. Besloten om bij de 1e keus te blijven van de Boerhaave kliniek. veel succes binnenkort. 

 

Citaat

 

Hi

 

ik ben ook bij kliniek Amstelveen geweest maar ze zijn aan het verbouwen vandaar dat het zo ging denk ik, ik zou eigenlijk 12 juni in Amstelveen geopereerd worden maar door de verbouwing word het 13 juni en in Utrecht wel zelfde arts, waneer ben je voor het consult geweest?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2017 om 22:04 zei Nvg:

Dag iedereen.

Vandaag ben ik bij Amstelveen kliniek geweest bij de big boss himself. Dr Karim. Ik vond het uiterst apart dat de kliniek in het filmpje niet open was maar dat ik naast de Kruidvat naar 2 hoog moest om in hele smalle kamers terecht te komen voor een consult. Wie o wie heeft hier ook mee te maken gehad ? Aparte bedoeling daar hoor.

 

Heee Meis! 

Ik ben afgelopen dinsdag naar een consult in kliniek Amstelveen geweest! Ook een gesprek gehad met dr Karim en word 10 juli door hem geopereerd! Zoals er boven al gezegd word wist ik van te voren dat ze met een verbouwing bezig waren en het daarom er erg krankemikkig uitziet. Waar ze nu zitten is even een noodoplossing om niet de zaken stil te laten staan zegmaar! 

 

Afgezien van de vreemde locatie (wat ik ook vond) hoe vond je het gesprek gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.