Ga naar inhoud

Miranda1974 : 24 juli 2017 : Dr. Winters : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben Miranda en ben 43 jaar.

Momenteel ben ik voor 3 jaar woonachtig op een tropisch eiland in de Caribean.

Hierdoor werk ik niet, maar heb ik een sabatical van 3 jaar die ik gezellig met onze honden doorbreng.

Ongeveer 22 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad. Beste beslissing ooit.....

Nu na 22 jaar kan je de implantaten zien en voelen. Ik denk omdat mijn eigen borsten wat zijn gaan zakken.

Ze zijn toen onder mijn spier geplaatst.

Op 10 juli heb ik een afspraak bij de Boerhaave kliniek om mijn opties te bespreken, vervangen, verwijderen....ik weet het even niet.

Morgen ga ik bellen of de operatie ook gelijk in juli kan plaatsvinden. Ik ben dan toch al in Nederland.

Hopelijk vind ik hier wat meer informatie over vervanging of verwijdering van de implantaten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Miranda op dit forum. 

22 jaar is een hele tijd dat je je implantaten erin hebt zitten. 

Ik heb ze na 15 jaar laten wisselen dit ivm kapselvorming en harde borsten. Eruit halen zou ik geen gelukkiger persoon van worden maar dat is een keuze die je zelf moet maken. 

Hier op het forum kun je iig veel inlezen over wissels en verwijderen van implantaten. 

Boven in de zoekbalk kun je ook o trefwoorden zoeken of pc. 

Succes met je keuze. Benieuwd wat het wird. 

Hoeveel cc heb je nu erin zitten ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎5‎-‎2017 om 15:59 zei Miranda1974:

Hoi,

 

ik ben Miranda en ben 43 jaar.

Momenteel ben ik voor 3 jaar woonachtig op een tropisch eiland in de Caribean.

Hierdoor werk ik niet, maar heb ik een sabatical van 3 jaar die ik gezellig met onze honden doorbreng.

Ongeveer 22 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad. Beste beslissing ooit.....

Nu na 22 jaar kan je de implantaten zien en voelen. Ik denk omdat mijn eigen borsten wat zijn gaan zakken.

Ze zijn toen onder mijn spier geplaatst.

Op 10 juli heb ik een afspraak bij de Boerhaave kliniek om mijn opties te bespreken, vervangen, verwijderen....ik weet het even niet.

Morgen ga ik bellen of de operatie ook gelijk in juli kan plaatsvinden. Ik ben dan toch al in Nederland.

Hopelijk vind ik hier wat meer informatie over vervanging of verwijdering van de implantaten.

 

 

Welkom Miranda

 

Ik heb afgelopen maandag ook een prothesewissel gehad !

Ook na ongeveer 22 jaar !

Heb je gisteren nog gebeld voor de operatie eventueel in Juli ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wilma:

 

Welkom Miranda

 

Ik heb afgelopen maandag ook een prothesewissel gehad !

Ook na ongeveer 22 jaar !

Heb je gisteren nog gebeld voor de operatie eventueel in Juli ?

 

 

Ze waren helaas al gesloten. Ik heb 6 uur tijdverschil met Nederland en ik was net 10 minuten te laat.

ik blijf twijfelen tussen Boerhaave en Jan van Goyen.

Bij Boerhaave zou het dr. X. Bakker worden en bij Jan van Goyen dr. H. Winters.

Is het bij jou helemaal goed gegaan. Moesten jouw borsten ook nog gelift worden? Ik heb zelf een klein beetje doublebubble.

Ben zo benieuwd wat ze kunnen betekenen voor me. Ik heb toch een voorkeur voor verwijderen anders moet ik over 20 jaar of eerder weer geopereerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Miranda1974:

 

Ze waren helaas al gesloten. Ik heb 6 uur tijdverschil met Nederland en ik was net 10 minuten te laat.

ik blijf twijfelen tussen Boerhaave en Jan van Goyen.

Bij Boerhaave zou het dr. X. Bakker worden en bij Jan van Goyen dr. H. Winters.

Is het bij jou helemaal goed gegaan. Moesten jouw borsten ook nog gelift worden? Ik heb zelf een klein beetje doublebubble.

Ben zo benieuwd wat ze kunnen betekenen voor me. Ik heb toch een voorkeur voor verwijderen anders moet ik over 20 jaar of eerder weer geopereerd worden.

 

Ja op zich is het is wel goed  gegaan ,  alleen lijkt het net of ze iets kleiner uitgevallen zijn . Dus niet echt gelift  , er zou een reepje boven mijn tepel weg gehaald worden zodat de tepels wat hoger kwamen ; maar met de protheses die ik nu heb was dat niet nodig .

Ik heb foto,s gemaakt , maar ben er niet helemaal tevreden over , over de foto,s dus ik ga nieuwe maken .

Ben ook benieuwd voor je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-25 om 15:59 zei Miranda1974:

Hoi,

 

ik ben Miranda en ben 43 jaar.

Momenteel ben ik voor 3 jaar woonachtig op een tropisch eiland in de Caribean.

Hierdoor werk ik niet, maar heb ik een sabatical van 3 jaar die ik gezellig met onze honden doorbreng.

Ongeveer 22 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad. Beste beslissing ooit.....

Nu na 22 jaar kan je de implantaten zien en voelen. Ik denk omdat mijn eigen borsten wat zijn gaan zakken.

Ze zijn toen onder mijn spier geplaatst.

Op 10 juli heb ik een afspraak bij de Boerhaave kliniek om mijn opties te bespreken, vervangen, verwijderen....ik weet het even niet.

Morgen ga ik bellen of de operatie ook gelijk in juli kan plaatsvinden. Ik ben dan toch al in Nederland.

Hopelijk vind ik hier wat meer informatie over vervanging of verwijdering van de implantaten.

 

 

:viannen_01:

Jouw situatie herken ik volkomen mijn eerste BV in 1989 150 cc achter de spier,maar in loop van jaren waren mijn borsten ook over de prothese's gaan hangen.

In 2004 een wissel ondergaan (bij Dr.Nio een vakman) er is toen 300 cc voor de spier geplaatst.

Het is voor mij nu ook alweer 13 jaar geleden en ik heb nu nog geen klachten,maar als zich deze gaan voordoen.

Dan laat ik de protheses verwijderen omdat dit met mijn leeftijd niet meer overeen komt.

Succes met je keuze die maakt;)

 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ank:

 

:viannen_01:

Jouw situatie herken ik volkomen mijn eerste BV in 1989 150 cc achter de spier,maar in loop van jaren waren mijn borsten ook over de prothese's gaan hangen.

In 2004 een wissel ondergaan (bij Dr.Nio een vakman) er is toen 300 cc voor de spier geplaatst.

Het is voor mij nu ook alweer 13 jaar geleden en ik heb nu nog geen klachten,maar als zich deze gaan voordoen.

Dan laat ik de protheses verwijderen omdat dit met mijn leeftijd niet meer overeen komt.

Succes met je keuze die maakt;)

 

xx Ank

 

Hoi @Ank   laat je met de tijd je protheses verwijderen ...aangezien je leeftijd ? Geen nieuwe er in dan ? Of minder cc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van kliniek veranderd. Heb hier op Sint Maarten een vrouw ontmoet die in de Jan van Goyen kliniek heeft gewerkt.

Op 10 juli heb ik een afspraak bij dr. Winters en op 24 juli word ik geopereerd.

Nu alleen nog mijn vliegticket aanpassen. Ze willen een bewijs van de behandeld arts dat ik niet direct na de operatie mag vliegen. Mijn retourvlucht staat gepland op 25 juli, maar wil ik wijzigen naar 13 augustus. Dan heb ik 3 weken hersteltijd in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel is door de kerk.

Op 24 juli ga ik geopereerd worden door dr. Winters in de Jan van Goyen kliniek in Amsterdam.

10 juli heb ik eerst nog een intake gesprek en gaan we beslissen wat we precies gaan doen.

Mijn prothesen zitten er nu 22 jaar in en ik vind het tijd geworden om afscheid van ze te nemen.

Geen idee of ze lekken of dat ik veel kapselvorming heb.

Wel zijn mijn eigen borsten gezakt tov de prothesen. Deze zitten onder mijn spier en zitten dus nu hoger dan mijn eigen borsten. Niemand valt het op, maar ik zie en voel het. Dus weg ermee.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar verwijdering en geen nieuwe meer, maar als dr. Winters vindt dat het eindresultaat niet mooi wordt zonder nieuwe dan kiezen we natuurlijk voor nieuwe.

Misschien dat hij eventueel met lipofilling nog wat kan.

Ik heb ze laten plaatsen toen ik 21 was en cup 70aa had. Inmiddels ben ik 43 jaar en wat kilootjes zwaarder en heb ik nu ongeveer 80c. Na de vergroting vroeger had ik een cup b.

 

Op 13 augustus vlieg ik weer terug naar de Caraïben waar ik woon dus hopelijk krijg ik geen last van complicaties.

Ik moet zeggen dat ik het allemaal erg spannend vind, ook omdat er maar weinig is te vinden over explantatie en de eindresultaten.

Mijn gevoel vliegt alle kanten op, wel nieuwe prothesen, geen nieuwe prothesen, lipofilling, gewoon alles verwijderen. 

Pffff slapeloze nachten heb ik ervan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miranda1974 

Hoi Miranda, ik heb je verhaal gelezen, ben benieuwd wat het advies en jouw beslissing gaat worden...

Ik ben 6 maart geopereerd door dr. Winters, ik had protheses van 18 jaar oud en waren ingekapseld. 

Hij vroeg mij wat ik wilde, protheses eruit? Dan wordt het wel slap en dan adviseer ik je een borstlift. Ik heb direct verteld dat ik dat niet wilde ivm met de littekens die ik niet wil.

Hij adviseerde 100cc grotere protheses dan ik had en dat hij er dan wel iets moois van kon maken.

Mijn wens was natuurlijke borsten, ik ben 47 jaar en wil geen 20 jarige borsten, ik wil gewoon mooie borsten voor mijn leeftijd ;) 

Dit heeft dr. Winters zoooo goed begrepen! Je bent in de beste handen bij hem, hij is zo ontzettend kundig.

Hij adviseerde mij 315cc Motiva implantaten dual plane gezet.

Mijn narcose was heerlijk, nergens last van gehad. Mijn herstel was perfect. Heb 2 dagen drains gehad, dat zei hij van tevoren, langer wil hij niet ivm infectie gevaar, maar heb er totaal geen pijn aan gehad.

Mijn borsten zaten direct op hun plek dus hoefde niet te zakken, geen blauwe plekken, niets. Ook hecht hij niet aan de buitenkant, dus een prachtig litteken en direct zacht!

Alleen de eerste 2 dagen last gehad met naar achter gaan liggen en overeind komen.

Hij adviseerde mij om de eerste 4 weken niet te tillen en niet met mijn ellebogen voorbij mijn schouders te komen.

Zelf ben ik na 12 dagen ook naar het Caribisch gebied gevlogen om vakantie en herstel te combineren (ik heb er ook gewoond), echt geen probleem! Maarrrr, niet tillen en niet reiken! Ik vloog met mijn vriend dus hij mocht alles dragen en doen.

Succes met je beslissing en hoop dat je net zo'n top herstel krijgt als ik!

 

Groet, Moony.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Vandaag ben ik bij dokter Winters geweest en de keuze is toch gevallen op een wissel.

 

@best_boobie zou dit topic verplaatst kunnen worden naar "wissel"?

 

Het was een ontzettend leuk gesprek en ik voelde me heel erg begrepen en op mijn gemak.

Mijn huidige prothesen zitten te hoog en hierdoor heb ik nu een double bubble. De beslissing om ze te verwijderen was dus wel de juiste.

Ik krijg nu 355 cc Motiva ergonomix high profile.

Vermoedelijk heb ik nu ongeveer 200 tot 225 cc schat hij in. Het wordt dus iets groter, maar ik krijg daardoor een betere verhouding en een natuurlijk effect.

Ik ben heel benieuwd, nog even 2 weken wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ank

Ze worden onder mijn spier geplaatst. Dus volgens mij dual plane. 

Hij gaat de pocket iets groter maken naar beneden toe en er komt 355cc in. Dit moet groter zijn dan wat ik er nu in heb zitten, maar we weten niet precies wat er nu in zit dus dat is wat gokken.

Ik ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden. Ik koet zeggen dat ik er nog niet echt mee bezig ben geweest, omdat mijn paard een zware blessure heeft.

 

Ik ben als nummer 1 aan de beurt. Ideaal hoef ik niet zo lang te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miranda1974,

Heel veel succes met je operatie morgen. Het wordt vast heel mooi. Ik heb trouwens na 21 jaar een wissel laten doen. 

 

Good luck morgen :71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 63 jaar en heb 12 April ook een prothesewissel gehad. Mijn vierde ivm kapselvorming. Mijn linkerborst was hard en rechts erg gaan hangen. Ik had 360 cc voor de borstspier. Ik heb nu 550 cc achter de borstspier en het resultaat is prachtig. Echt wat bij mijn leeftijd past. Je kan kijken naar de foto's ik heb ze niet privé staan. En al moet ik over 10 jaar weer dan zou ik het zo laten doen. Ik voel me nog jong en ben niet van plan om met theezakjes te gaan lopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Miranda1974:

@Ank

Ze worden onder mijn spier geplaatst. Dus volgens mij dual plane. 

Hij gaat de pocket iets groter maken naar beneden toe en er komt 355cc in. Dit moet groter zijn dan wat ik er nu in heb zitten, maar we weten niet precies wat er nu in zit dus dat is wat gokken.

Ik ben echt zo benieuwd hoe het gaat worden. Ik koet zeggen dat ik er nog niet echt mee bezig ben geweest, omdat mijn paard een zware blessure heeft.

 

Ik ben als nummer 1 aan de beurt. Ideaal hoef ik niet zo lang te wachten.

Hoi Meis

Wat naar te lezen over je paard en nu maar hopen dat hij aan de betere hand is.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover. Door alle ellendemet mijn paard heb ik me eigenlijk helemaal niet bezig gehouden met de operatie.

Gelukkig waren de protheses bij het verwijderen nog wel heel, al waren ze wel erg aan het zweten. Ook is het kapsel verwijderd.

Nu heb ik Motiva 355cc dual plane. Ze zijn wel een stukje groter dan de vorige. Daar moet ik wel even aan wennen.

Verder gaat het herstel wel aardig denk ik. Heel veel pijn heb ik niet, maar de borstband vind ik enorm vervelend en ik voel gekraak, geschuif en geborrel. Maandag weer op controle dus dan hoor ik wel of het erbij hoort.

Ze zijn nog een beetje vierkant aan de onderkant, maar zitten al zoveel mooier dan mijn oude protheses. Deze begonnen voor mijn gevoel onder mijn kin haha. Tot nu toe erg tevreden dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miranda1974:

Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover. Door alle ellendemet mijn paard heb ik me eigenlijk helemaal niet bezig gehouden met de operatie.

Gelukkig waren de protheses bij het verwijderen nog wel heel, al waren ze wel erg aan het zweten. Ook is het kapsel verwijderd.

Nu heb ik Motiva 355cc dual plane. Ze zijn wel een stukje groter dan de vorige. Daar moet ik wel even aan wennen.

Verder gaat het herstel wel aardig denk ik. Heel veel pijn heb ik niet, maar de borstband vind ik enorm vervelend en ik voel gekraak, geschuif en geborrel. Maandag weer op controle dus dan hoor ik wel of het erbij hoort.

Ze zijn nog een beetje vierkant aan de onderkant, maar zitten al zoveel mooier dan mijn oude protheses. Deze begonnen voor mijn gevoel onder mijn kin haha. Tot nu toe erg tevreden dus.

Gefeliciteerd meid, en wat vervelend allemaal van je paard zeg!!!!
Kan me voorstellen dat je dan totaal niet met je wissel bezig bent geweest... 

Maar je hebt ze en mag nu weer even lekker herstellen! Doe maar rustig aan, dan geneest alles het mooist :35: 

Die borstband is de eerste tijd idd wat vervelend, maar veel meiden gaan hem op een gegeven moment wel waarderen.. Hij voelt dan lekker veilig aan :)

Dat gekraak, geschuif en geborrel is normaal, is lucht cq vocht dat zich verplaatst en een uitweg zoekt. Die uitweg zal het vinden, en dan wordt dat gevoel minder!!

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.